آموزش بازی لاست داگز

آموزش بازی لاست داگز (Lost Dogs) جدیدترین بازی نات کوین اکسپلور

نات کوین اکسپلور پیش از اینها اعلام کرده بود که از ایردراپ های دیگر حمایت کند و وعده همکاری با این ایردراپ ها را داده بود. نات کوین اکسپلور با بازی های وب 3 و مجموعه ان اف تی Lost Dogs همکاری خود را شروع کرده است.این شخصیت ها و کرکتر های بازی NFT هستند و می توانید با رقابت و همراه شدن با داستان بازی توکنی تحت عنوان WOOF دریافت کنید.

تنها یک دلیل وجود دارد که چرا نات کوین وارد فاز جدید خود، نات کوین اکسپلور شد. تیم توسعه اعلام کرد که بازی های تپ تو ارن مثل همستر کامبت و دیگر بازی های تلگرامی عموما دوام بلند مدتی ندارند، برای همین از شیوه داستان سرایی و درگیر کردن مخاطب در بازی ها استفاده کرده است. به همین علت همستر کامبت اخیرا از بازی ترین ماینر همستر رونمایی کرده است.

ورود و نحوه بازی لاست داگز نات کوین

ابتدا وارد ربات تلگرام بازی به آدرس t.me/lost_dogs_bot شوید.سپس اولین صفحه ای که مشاهده کنید از شما میخواهد یک کارت را انتخاب کنید و روند بازی کاملا به انتخاب شما بستگی دارد. انتخاب کارتها صرفا یک حدس زدن ساده نیست، طبق سوالی که در بازی مطرح میشود باید کارت را انتخاب کنید، مثلا در تصویر پایین: انتخاب کارت اوریج به این معنا است که کدام شخصیت در کارت رتبه ی دوم را در طول بازی امروز کسب میکند.

کارتها در بازی لاست داگز
کارتها در بازی لاست داگز

وقتی روی هرکدام از کارتها ضربه بزنید میتوانید جزییات را مشاهده کنید.اگر از انتخاب خود اطمینان دارید گذینه ی آبی که در بالا مشاهده میکنید “Vote with 1 Bones”  را انتخاب کنید، این کارت از موجودی استخوان های شما در بازی یکی کم میکند. مرحله بعد به شما تصویری مشابه تصویر پایین نمایش داده میشود برای رفتن به مرحله بعد روی گذینه “Confirm ” بزنید. توضیحات به شما نشان داده که اگر درست حدس زده باشید چه چیزی به عنوان پاداش دریافت میکنید.

توضیحات بخش های مختلف بازی لاست داگز

در این قسمت از مقاله به بررسی 3 بخش متفاوت در بازی لاست داگز می پردازیم و به شما مقدار توکنی که به عنوان پاداش به دست می آورید و مقدار توکنی که خرج میکنید را آموزش میدهیم.


مهم: به تاریخ لیست شدن لاست داگز نزدیک شده ایم


بخش Bones در بازی لاست داگ

هرروز که وارد این بازی شوید، به شما فقط یک بون یا استخوان داده میشود، اما برای اینکه استخوان بیشتری از دست بدهید و درمقابل توکن بیشتری کسب کنید چه باید کرد؟!

  • با پرداخت ۲۵ واحد توکن نات کوین ۱۰ BONES بخرید و نات کوین بیشتری به عنوان پاداش دریافت کنید.
  • با پرداخت ۷۷ استارز می‌توانیدد رأی خود را تغییر دهید. 
  •  با پرداخت ۷۷۷ واحد ارز استارز، مقدار WOOF خود را در صورت برنده‌شدن دو برابر کنید.
بونز در بازی لاست داگز
بونز در بازی لاست داگز

بخش Profile در بازی لاست داگ

در این بخش، به صورت جامع و کامل اطلاعاتی از قبیل، انتخاب های قبلی، افرادی که به بازی دعوت کردید، زمان به پایان رسیدن بازی، شروع مرحله بازی و همه چیز از قوانین بازی گرفته تا متصل کردن کیف پول برای شما مشخص شده است.

پروفایل در بازی لاست داگز
پروفایل در بازی لاست داگز

بخش League در بازی لاست داگ

در این بخش میتوانید امتیاز خود را با سایر کاربران مقایسه کنید و ببینید که هر کاربر چه مقدار امتیاز و چه رتبه ای کسب کرده است.

بخش لیگ در بازی لاست داگز
بخش لیگ در بازی لاست داگز

چطور در بازی لاست داگ توکن WOOF بیشتری به دست بیاوریم؟

هر روز که وارد بازی می‌شوید، بوستر (Booster) شما به‌شرطی که روزهای قبلی را از دست نداده باشید، افزایش می‌یابد.

  • در روز اول ممکن است برای انتخاب یک کارت ۱٬۰۰۰ توکن WOOF دریافت میکنید.
  •  در روز سوم بازی ۱٬۲۵۰ توکن دریافت میکنید.
  • در روز دهم، تحت همان شرایط، ۲٬۰۰۰ توکن WOOF دریافت خواهید کرد.
  • می‌توانید سطح بوستر خود را با کلیک روی موجودی WOOF در صفحه اصلی بازی مشاهده کنید. اگر یک روز بازی را از دست بدهید، بوستر به مقدار اولیه ۱ برابری بازنشانی می‌شود.
  • شما میتوانید با استفاده از توکن استارز (Stars) تلگرام BONES خریداری کرده و احتمال برنده شدن توکن WOOF خود را برای یک روز خاص دو برابر کنند

چطور در بازی لاست داگز Bones بیشتری به دست بیاوریم؟

این موضوع حقیقت دارد که هر روز فقط میتوانید یک Bones دریافت کنید اما برای ارتقا تعداد استخوان ها در بازی ترفندهایی وجود دارد:

  • هر بازیکن پس از دعوت هر نفر به لیگ نقره‌ای،  یک BONES دریافت می‌کند.
  • هر بازیکنی که در ابتدای دور جدید دارای NFT از کالکشن لاست داگز در کیف پول متصل خود باشد، ۵۰ BONES را برای یک سگ نسل اول، ۵ BONES برای یک سگ نسل دوم یا بالاتر و ۵ BONES بیشتر در صورتی دریافت می‌کند که آن NFT در مکانیک پرورش شرکت نکرده باشد.
  • هر بازیکنی که دارای NFT از کالکشن Dogs Lost: Collection Mutagens در کیف پول متصل خود در ابتدای دور جدید باشد، ۵۰ BONES برای هر ژن جهش یافته (Mutagen) دریافت می‌کند، به جز ژن جهش یافته 69 № که ۶۹ BONES به آن اعطا خواهد شد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments