سیگنال صعودی جزمی کوین

تحلیل تکنیکال JASMY : شاخص های صعودی 97 درصدی جزمی کوین

قیمت جزمی کوین به دنبال اخبار مثبت در مورد همکاری جدید و بهبود قیمت بیت کوین، یکی از آلت کوین های مناسب کسب سود است. شاخص‌های فنی آن نشان می‌دهد که برای دستاوردهای بیشتر آماده است.

  •  پس از بهبود بیت کوین، قیمت جزمی کوین 10 درصد افزایش یافت.
  • جزمی کوین با نو پیمنت ژاپن برای پذیرش پرداخت های جزمی همکاری میکند.
  •  قیمت توکن جزمی ممکن است تا 97 درصد افزایش یابد و به طور بالقوه بالاترین قیمت سالانه در اوایل ژوئن را بشکند.

قیمت جزمی در 24 ساعت گذشته 10 درصد افزایش یافت و در ساعات کاری اروپا در روز دوشنبه حدود 0.267 دلار معامله شد. این به این دلیل است که جزمی و نو پیمنت (NOW Payments) همکاری جدیدی را تایید کرده‌اند. کسب‌وکارها در ژاپن اکنون می‌توانند با جزمی کوین پرداخت‌ها را بپذیرند. علاوه بر این، این افزایش ممکن است به احیای قیمت بیت کوین نیز مرتبط باشد که توسط نهنگ هایی که در پایان بالقوه مرحله اصلاحی دارایی انباشته شده اند، ایجاد شده است.

خرید و فروش پرفکت مانی

رالی صعودی 97 درصدی جزمی کوین

جزمی کوین

جزمی کوین یکی از واکنش پذیرترین دارایی های رمزنگاری شده در بازار کریپتو است. با اشاره به بازیابی بیت کوین، این دارایی در حال حاضر 10 درصد به ازای هر CoinGecko افزایش یافته است. روند قیمت جزمی در سطوح 21 روزه و 50 روزه اما کمتر از میانگین متحرک ساده 200 روزه (SMA) است. این یک موضع خنثی برای دارایی نشان می دهد، زیرا سطوح حمایت و مقاومت برابر هستند. 

نمودار تکنیکال جزمی کوین
نمودار تکنیکال جزمی کوین

آخرین باری که جزمی کوین زیر میانگین متحرک ساده 200 روزه معامله شد، در ژانویه بود، که نشان می‌دهد چشم‌انداز کلی دارایی صعودی است. اخیراً، قیمت توکن جزمی پس از ایجاد یک ATH جدید، دوباره به یک منطقه بی روند بازگشت. از آنجایی که آلت کوین ها اخیرا در حمام خون به سر میبردند، چشم انداز این دارایی هم نزولی بود.

با این حال، به دنبال بهبود بیت کوین و اخبار شراکت با ژاپن، قیمت جزمی کوین دوباره افزایش یافته و مرز بالایی منطقه ادغام را دوباره آزمایش کرده است. این یک نقطه مهم برای چشم انداز قیمت دارایی است، زیرا رد شدن در این سطح می تواند منجر به حرکت نزولی به 0.016 دلار شود که بسیار کمتر از حمایت 200 روزه در میانگین متحرک ساده است.

اندیکاتور های تکنیکال جزمی کوین
اندیکاتور های تکنیکال جزمی کوین

با این وجود، پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین به ادامه روند صعودی اشاره می‌کند، که به این معنی است که قیمت جزمی ممکن است سود سرمایه گذاران را افزایش دهد، یک بار دیگر از محدوده عبور کند و برای 0.055 دلار افزایش یابد، یعنی 97 درصد افزایش نسبت به قیمت فعلی. مناطق مقاومت کلیدی در جریان رالی صعودی شامل 0.04 دلار و 0.051 دلار است.

نمودارهای تکنیکال جزمی کوین

شاخص قدرت نسبی جزمی کوین(RSI 14) صعودی است. اندیکاتور به تازگی از نقطه میانی عبور کرده و روی 50.87 قرار دارد. این روند صعودی را که در 6 جولای، درست پس از سقوط بیت کوین آغاز شد، تایید می کند. این اندیکاتور نیز به سمت بالا حرکت می کند و نشان می دهد که شتاب خرید قیمت جزمی در حال افزایش است.

هیستوگرام در جزمی کوین
هیستوگرام در جزمی کوین

علاوه بر این، RSI در 9 ژوئیه از میانگین متحرک خود (MA) عبور کرد و شروع یک روند صعودی را نشان داد. جزمی کوین در آخرین باری که این اتفاق افتاد برای یک ماه رشد کرد و 148% افزایش یافت. در همین حال، شاخص واگرایی میانگین متحرک (MACD) یک متقاطع صعودی را در بازه زمانی روزانه به نمایش گذاشت. این شاخص پیشرو نشان می دهد و تأیید می کند که قیمت جزمی کوین روند خود را از نزولی به صعودی معکوس کرده است.

جمع بندی

تجزیه و تحلیل اخیر شاخص های کلیدی جزمی به احتمال معکوس روند قیمت آن اشاره می کند. این پیش‌بینی نشان می‌دهد که ارز دیجیتال ممکن است در یک نقطه عطف باشد و سیگنال‌های فنی حاکی از تغییر احتمالی در مسیر قیمت فعلی آن باشد. قیمت جزمی کوین ممکن است تا 97 درصد افزایش یابد تا بالاترین قیمت قبلی در اوایل ژوئن را بشکند.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments