وقت سرمایه گذاری روی شیبا و این 2 ارز نیست

الان وقت مناسبی برای سرمایه کذاری روی شیبا اینو و این 2 ارز دیگر نیست!

متمرکز بودن شیبا اینو، پالیگان، یونی سواپ می‌تواند خطراتی را برای سرمایه‌گذاران ایجاد کند، زیرا سطوح حمایتی کلیدی تحت فشار در میان بی‌ثباتی بازار قرار دارند.این 3 ارز ممکن است نشان دهنده عدم ثبات باشند زیرا یک نهاد کوچک بخش عمده عرضه آنها را کنترل می کند.

 این کوین ها به میزان قابل توجهی از بالاترین سطح خود کاهش یافته اند و از آزمایش سطوح پشتیبانی کلیدی پایین تر هستند. در حالی که تمرکز عرضه خطراتی را به همراه دارد، اما در صورت عدم فروش دارندگان بزرگ، می تواند نشان دهنده اطمینان به چشم انداز بلندمدت دارایی باشد.

بازار کریپتو در چند ماه گذشته به دنبال روند تثبیت قیمت بیت کوین یک جریان رنج را نشان داده است. با نزدیک شدن به یک اصلاح طولانی مدت، این 3 توکن در معرض خطر سقوط قابل توجهی قرار دارند زیرا تعداد کمی از نهادها اکثریت عرضه را در اختیار دارند.

خرید ترون پی98

تاثیر آلت کوین های متمرکز روی سبد سرمایه گذاری

متمرکز بودن یک موضوع کلیدی در بازار ارزهای دیجیتال است که همچنان بحث‌ها را برانگیخته است. تمرکز در این زمینه به تمرکز کل عرضه یک ارز دیجیتال در چند کیف پول اشاره دارد. اگر یک گروه کوچک بخش عمده ای از دارایی خاص را در اختیار داشته باشد، می تواند منجر به دستکاری بازار و سایر تخلفات شود که می تواند سرمایه گذاران خرد را خراب کند. سه توکن منتخب این مقاله در حال حاضر دارای چنان درجه بالایی از تمرکز هستند، زیرا بخش قابل توجهی از عرضه آنها توسط 10 کیف پول برتر نگهداری می شود.

پالیگان (MATIC)

پالیگان (MATIC)

پالیگان (MATIC) با 69.4 درصد از کل عرضه خود در اختیار 10 کیف پول برتر قرار دارد. این سطح سنگین تمرکز نشان می دهد که تنها چند علت کلیدی بخش عمده ای از عرضه را کنترل می کنند. بنابراین، حرکت آنها می تواند تأثیر عمده ای بر قیمت توکن متیک داشته باشد.


📌اخبار مرتبط: علی رغم توصیه عدم سرمایه گذاری چرا و از کی پالیگان مورد توجه نهنگ ها واقع شده است؟


قیمت پالیگان 0.4 دلار معامله می شود که ارزش بازار 4 میلیارد دلاری را افزایش می دهد. پالیگان 86.2 درصد از بالاترین قیمت تاریخی خود یعنی 2.9 دلار کاهش یافته است و از می 2022 در حال ثبت یک جریان بی روند است.

در حالی که شبکه در حال آماده سازی برای پیاده سازی انتقال از توکن متیک به POL است، خریداران می توانند از حمایت 0.33 دلاری دفاع کنند. شکست بیشتر می تواند دارایی را به 0.26 دلار و به دنبال آن 0.18 دلار برساند.

شیبا اینو (SHIB)

شیبا اینو (SHIB)

طبق داده های سنتیمنت، شیبا اینو  61.2 درصد از عرضه آن در 10 کیف پول برتر متمرکز شده است. در حالی که این میم کوین با تم سگ به جامعه بزرگ و طرفداران گسترده خود افتخار می کند، این تمرکز نشان می دهد که اقدامات یک جامعه کوچک هم می تواند به طور قابل توجهی بر قیمت شیبا تأثیر بگذارد.


📌اخبار مرتبط: تاثیر اخبار جدید شیبا اترنیتی روی قیمت شیبا | ایا رالی صعودی شیبا یک خیال باطل است؟


پیش‌بینی قیمت شیبا اینو نشان می‌دهد که ارزش دارایی، که در حال حاضر 0.00001378 دلار است، پس از یک اصلاح شش ماهه، به همان سطحی که از ماه می 2022 در نوسان بوده، بازگشته است.

قیمت شیبا از 0.00008845 بالاترین اوج تاریخ 84.5 درصد کاهش یافته و به طور پیوسته به سمت سطح حمایت بعدی 0.000012 دلار می رود. شکست احتمالی این حمایت می تواند قیمت این توکن را به 0.00001 دلار بازگرداند.

یونی سوآپ(UNI)

یونی سوآپ(UNI)

یونی سوآپ(UNI)، یک توکن صرافی غیرمتمرکز (DEX) است که 50.8 درصد از کل عرضه خود را در اختیار 10 کیف پول برتر دارد. در حالی که یونی سوآپ خود را در تمرکززدایی، به ویژه در مدیریت آن تقویت می کند، تمرکز توکن ها در بین آلت کوین های بزرگ می تواند به طور قابل توجهی بر فرآیند تصمیم گیری تأثیر بگذارد.

قیمت یونی سواپ با 5.6 ​​دلار معامله می شود و ارزش بازار آن 3.38 میلیارد دلار است. روند اصلی در یونی سواپ فعلا رنج است و 87.4٪ از بالاترین اوج تاریخی 44.97 دلار کاهش یافته است. با فروش پایدار، قیمت این کوین می تواند حمایت 4.6 دلار و به دنبال آن 3.8 دلار را دوباره آزمایش کند.با این حال، مقاومت ها برای یونی سواپ 6.6 و 8.6 دلار هستند.

جمع بندی

دارایی که بیشتر عرضه آن توسط گروه کوچکی کنترل می شود، باید با احتیاط برای سرمایه گذاری انتخاب شود، زیرا ممکن است مستعد بی ثباتی باشد. با این حال، اگر دارندگان از فروش خودداری کنند، می تواند یک شاخص مثبت باشد، زیرا ممکن است نشان دهنده اعتماد آنها به پتانسیل بلندمدت دارایی باشد.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments