احتمال رشد بیشتر قیمت نات کوین

تحلیل قیمت NOT | ارز نات کوین بخریم یا نه؟

قیمت نات کوین شاهد افزایش قابل توجه 10 درصدی است که ناشی از احساسات صعودی و افزایش فعالیت معاملاتی است و انتظارات از یک بازار جدید را بالا می برد. در این مقاله قیمت نات کوین را در تحلیل تکنیکال بررسی میکنیم و به این سوال می پردازیم که آیا الان ارز نات کوین بخریم یا نه.

خلاصه چشم انداز بازار فعلی نات کوین

قیمت نات کوین(NOT)، یک آلتکوین مبتنی بر تلگرام، اخیرا روند صعودی قابل توجهی را تجربه کرده است. در حال حاضر، قیمت نات کوین ثابت است و بالاتر از سطح حمایتی کلیدی خود باقی مانده است. این افزایش اخیر با حرکات گسترده‌تر در بازارهای ارزهای دیجیتال همسو می‌شود، که نشان‌دهنده یک مرحله رشد همزمان است.

  •  نات‌کوین در 24 ساعت 10 درصد افزایش یافت که نشان‌دهنده احساسات صعودی قوی بازار است.
  •  افزایش 11.28 درصدی بهره باز نشان دهنده تعهد رو به رشد معامله گران به نات کوین است
  •  افزایش قیمت نات‌کوین به دلیل شاخص‌های فنی صعودی است که حجم آن 23.25 درصد افزایش یافته است.

نات کوین(NOT) یکی از 3 ارز برتر در بازار ارزهای دیجیتال امروز است زیرا قیمت آن 20٪ افزایش یافته است. حجم معاملات آن نیز 71.98 درصد افزایش یافته است که نشان دهنده علاقه سرمایه گذاران است.

تحلیلگران برجسته، شلدن اسنایپر و علی چارتس در توییتر این روند را ارزیابی کرده اند و شاخص های کلیدی را برجسته کرده اند که نشان می دهد نات کوین ممکن است در مسیر صعودی قرار گیرد. با افزایش شتاب، سرمایه گذاران چشم به اهداف بعدی با رشد علاقه بازار دارند.

ایردراپ های تلگرام باعث افزایش قیمت نات کوین شده اند!

نات کوین اخیراً 31 درصد افزایش ارزش داشته است. این رشد قیمت به یک توکن مبتنی بر تلگرام،همستر کامبت نسبت داده می شود. ایردراپ ضعیف همستر کامبت، اما در عین حال ازدحام شبکه تون روی قیمت ارز تون کوین هم تاثیر گذاشته است. همین موضوع بر حرکات بازار نات کوین تأثیر گذاشت.

نمودار قیمت تون کوین
نمودار قیمت تون کوین

طی هفته گذشته، حرکت قیمت نات کوین تمایلات صعودی را نشان داده است. با شتاب گرفتن روند، افزایش بیشتر قیمت پیش بینی می شود. در حال حاضر، بازار کریپتو به طور کلی صعودی است. به عنوان مثال، بیت کوین در حال حفظ موقعیت بالای 66000 دلار است. اتریوم نیز رشد قابل توجهی را تجربه کرده است و اکنون با قیمت بیش از 2700 دلار معامله می شود. این روندهای صعودی در قیمت ارزهای رمزپایه اصلی تأثیر مثبتی بر سایر آلتکوین های برجسته از جمله نات کوین دارد.

آیا نات کوین تا پایان سپتامبر اوج جدید ثبت میکند؟

قیمت نات کوین نشان دهنده یک روند صعودی قوی است زیرا این ارز دیجیتال بالاتر از سطح حمایت 0.01 دلار قرار دارد.قیمت NOT افزایش یافته است که نشان دهنده افزایش قابل توجه 31.94 درصدی نسبت به هفته گذشته است. این آلت کوین مبتنی بر تلگرام می تواند این سطح حمایت را حفظ کند و بالاترین رکورد قبلی خود را که در ژوئن 2024 به ثبت رسیده بود، یعنی 0.02896 دلار آزمایش کند. پاسخ بازار در روزهای آینده برای تعیین اینکه آیا این یک جهش کوتاه مدت است یا خیر، بسیار مهم خواهد بود.

قیمت نات‌کوین نشانه‌هایی از رشد را نشان می‌دهد که اگر حفظ شود، می‌تواند از سطح مقاومت فعلی 0.011 دلار فراتر رود. این حرکت صعودی ممکن است قیمت نات کوین را تقریباً 0.012 دلار تعیین کند، با احتمال رسیدن به 0.015 دلار تا پایان ماه.

نمودار 4 ساعته قیمت نات کوین
نمودار 4 ساعته قیمت نات کوین

شاخص های فنی 4 ساعته برای نات کوین روند صعودی قابل توجهی را نشان می دهد. شاخص قدرت نسبی (RSI) به 86.71 افزایش یافته است که نشان دهنده شرایط خرید بیش از حد است که می تواند به تصحیح یا تثبیت قیمت آتی اشاره کند.

نمودار بهره باز نات کوین
نمودار بهره باز نات کوین

بر اساس داده های کوین گلس، حجم معاملات مشتقات برای نات کوین افزایش قابل توجهی داشته است. علاوه بر این، بهره باز افزایش قابل توجهی را ثبت کرد. این معیارهای قوی عواملی هستند که به افزایش قیمت نات کوین دامن می زنند. افزایش اخیر قیمت نات کوین که توسط شاخص های فنی قوی و احساسات بازار پشتیبانی می شود، نشان دهنده یک روند صعودی بالقوه است. در صورت تداوم حرکت، نات کوین ممکن است سطوح مقاومت بالاتری را بشکند که نشان دهنده فاز جدیدی از خوش بینی بازار برای این آلتکوین است.

الگوهای نات کوین روند صعودی را نشان میدهند!

پرایس اکشن نات کوین نشان می‌دهد که از یک الگوی کنج نزولی خارج می‌شود، یک تنظیم فنی اغلب نشانه‌ای از معکوس شدن روندهای نزولی است. نمودار NOT نشان می دهد که اندیکاتور سوپرترند یک سیگنال خرید را نشان می دهد که قیمت NOT می تواند برای یک رالی آماده شود.

ترکیب این اندیکاتور و شکست الگوی کنج نشان می دهد که توکن ممکن است به محدوده قیمتی 0.012 تا 0.014 دلار برسد. این محدوده قیمت پیش بینی شده با سطوح اصلاحی فیبوناچی کلیدی همسو می شود. سطح اصلاحی 0.618 در 0.01199 دلار است که به عنوان اولین مقاومت عمل می کند. اگر قیمت نات کوین افزایش یابد، سطح 0.786 در 0.0094 دلار می تواند وارد عمل شود و به طور بالقوه نشان دهنده افزایش بیشتر باشد.

چارت تحلیل تکنیکال نات کوین
چارت تحلیل تکنیکال نات کوین

سیگنال خرید سوپر ترند که در انتهای پایینی الگوی کنج مشاهده می شود، احساسات بازار را به نفع گاوها تغییر داده است. از لحاظ تاریخی، سیگنال‌های خرید از این اندیکاتور با حرکت‌های صعودی قیمت مطابقت دارد.

سطوح مقاومت نات کوین که باید در نظر بگیرید!

نمودار نات کوین شلدون دو ناحیه مقاومت اولیه را شناسایی کرد. اولی با 0.0129 دلار، نشان دهنده افزایش 22.39 درصدی نسبت به سطوح فعلی است و می تواند نقطه عطف کلیدی برای گاوها باشد. اگر از این سطح فراتر رفت، مقاومت بعدی در 0.0184 دلار نشان‌دهنده افزایش 74.57 درصدی است که نشان‌دهنده پتانسیل قوی برای ادامه حرکت صعودی است. شلدون اسنایپر به خوش‌بینی فزاینده پیرامون نات کوین اضافه کرد و اظهار داشت: 

به نظر میرسد نات کوین هم به ارزهای آماده پامپ بپیوندد!

 توییت او، در کنار شاخص‌های فنی، نشان می‌دهد که توکن ممکن است در آستانه یک حرکت صعودی قابل توجه باشد.تریدرها از نزدیک این سیگنال ها را با افزایش حرکت بازار زیر نظر دارند.

با هر دو شکست الگوی کنج نزولی و سیگنال خرید سوپر ترند، نات کوین برای یک رالی صعودی در نظر گرفته شده است و اوج های قیمت بالاتر را هدف قرار می دهد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
عماد
عماد
14 ساعت قبل

بسیار عالی این ایردراپ های کم سود حداقل باعث شدن قیمت نات کوین بالا بره.