آیا داگز آماده بهبود و افزایش قیمت است؟

با توجه به توکن سوزی اخیر داگز، احتمال رالی صعودی و افزایش قیمت داگز وجود داشت و در این مقاله به بررسی احتمال پامپ قیمت داگز می پردازیم. داگز می تواند بهترین فرصت صعودی بعدی باشد به خصوص که فشار فروش هم کاهش یافته است و به دنبال آن یک بازگشت قیمت برای این میم کوین وجود دارد.

احساسات بازار برای داگز تغییر کرده است!

اکنون بیش از شش هفته از راه اندازی میم کوین داگز می گذرد. در ابتدا برای سه روز اول ارز DOGS  افزایش یافت و از آن زمان تقریباً تمام دستاوردهای اولیه خود را به دلیل فشار فروش در ماه سپتامبر از دست داده است. به نظر می رسد داگز بر اساس عملکرد خود در این ماه، احتمال سقوط قیمت را از بین برده است. 

تحلیل قیمت جفت ارز DOGS/USDT
تحلیل قیمت جفت ارز DOGS/USDT

این احتمال رالی بهبودی صعودی داگز را در هفته‌های آینده افزایش می‌دهد. داگز اخیراً صعودی‌ترین عملکرد خود را در شش هفته گذشته به لطف افزایش 23 درصدی در دو روز گذشته ارائه کرد.


توکن سوزی نات کوین و داگز | آیا امروز توکن های DOGS و NOT پامپ میشوند؟


این نشانه آن است که ممکن است این میم کوین در آستانه صعود بیشتری باشد، به ویژه با توجه به کاهش فشار فروش در 10 روز اول اکتبر. شاخص MFI  برای داگز نشان می دهد که نقدینگی از ابتدای ماه به این میم کوین بازگشته است، بنابراین افزایش صعودی در راه است.

آیا داگز برای یک رالی بهبود صعودی آماده است؟

آخرین عملکرد داگز نشان می دهد که تجمع قابل توجهی به معنای خرید در محدوده قیمت پایین آن وجود داشته است. با این حال، برای حفظ شتاب صعودی بیشتر، به جریان‌های نقدینگی بیشتری نیاز دارد، ماموریتی که با توجه به محبوبیت اخیر آن ممکن است چندان دشوار نباشد.


⬅️تحلیل تکنیکال ارز داگز | رشد قیمت داگز تا کجا ادامه دارد؟


داده های زنجیره ای اخیر نشان می دهد که می تواند در موقعیتی باشد که این وضعیت را حفظ کند. به عنوان مثال، داگز در حال حاضر با 5.6 ​​میلیون دارنده، پیشرو در بلاکچین تون است.

کل آدرس های ارز داگز و نمایشگر گاوها و خرس های ارز DOGS
داده های زنجیره ای: نمایشگر گاوها و خرس های ارز DOGS

معمولا ایردراپ های تلگرام بر اساس بلاکچین تون ایجاد میشوند و برای برداشت این ارزهای درون بازی و انتقال به صرافی باید تراکنش تون کوین انجام دهید، شما میتوانید هز زمانی که بخواهید اقدام به خرید تون کوین بدون احراز هویت کنید.

تحلیل ارز داگز و آدرس های DOGS

تعداد کل آدرس‌های موجود در 24 سپتامبر به 6.36 میلیون آدرس رسید، اما از آن زمان تقریباً 780000 آدرس کاهش یافته است. با این حال، داگز حدود 12.05 میلیون آدرس کل دارد، که به این معنی است که تقریباً 6.05 میلیون آدرس دارای تعادل صفر هستند. به نظر می رسد کل آدرس های موجودی صفر در حال کاهش است که نشان دهنده کاهش فشار فروش است.

با این حال، شایان ذکر است که فعالیت آدرس ها علیرغم افزایش اخیر، تغییر مثبت قابل توجهی را نشان نداد. به عبارت دیگر، میم کوین داگز هنوز توسط نهنگ ها جمع آوری نشده است که سیگنال صعودی به حساب بیاید.

نمودار آدرس های سالانه ارز داگز
نمودار آدرس های سالانه ارز داگز

با این وجود، اخیراً تغییر جزئی در احساسات رخ داده است که ممکن است به نفع گاوها باشد. تعداد گاوهای ارز داگز از هشتم اکتبر به مدت چهار روز متوالی بر خرس‌ها بیشتر بود، که نتیجه‌ای برعکس با احساسات در ماه سپتامبر بود.

در نتیجه، داگز نشانه های متعددی از تغییر به سمت بهبود بلندمدت صعودی را نشان داده است. با این حال، برای وضوح بیشتر، فعالیت آدرس باید تغییر واضحی را به نفع هولد کردن این ارز نشان دهد.

منبع: ambcrypto

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

1 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
مرادی
مرادی
3 روز قبل

من حدود 1 تومان داگز دارم این اشتباه و نکنین الان بفروشین تا پایان 2024 داگز هاتونو نگه دارید قراره رشد صعودی داشته باشه.

اشکان
اشکان
3 روز قبل

با توجه به اینکه توکن سوزی داره افزایش قیمت عالی رو پیش رو داریم.