پامپ ارزهای هوش مصنوعی با خبر اپل

احتمال پامپ ارزهای هوش مصنوعی با پشتیبانی آیفون 16 از AI

ویژگی‌های هوش مصنوعی اپل احتمالاً هفته آینده با عرضه آیفون 16 فعال می‌شوند که می‌تواند محرک اصلی برای پامپ ارزهای هوش مصنوعی در بازار کریپتو باشد.

  •  اپل قرار است پلتفرم هوش مصنوعی خود، Apple Intelligence را در جریان معرفی آیفون 16 فردا معرفی کند.
  •  تحلیلگران بر این باورند که تلاش اپل برای توسعه هوش مصنوعی می تواند نقطه عطفی برای آینده هوش مصنوعی مولد باشد.
  •  این می تواند نوید خوبی برای ارز های هوش مصنوعی باشد که اخیراً پس از سقوط سهام انویدیا تحت فشار فروش قرار گرفته اند.

اپل برای معرفی آیفون 16 در روز دوشنبه آماده است و با معرفی آن به مصرف‌کنندگان آیفون، آی‌پد و مک، خود را برای این رویداد هیجان انگیز آماده می‌کند. پس از فشارهای اخیر فروش، هوش مصنوعی اپل می تواند منجر به افزایش قیمت ارزهای هوش مصنوعی در بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده شود.

آیا هوش مصنوعی اپل تاثیر مثبتی روی بازار میگذارد؟

فروش گوشی های آیفون در دو سه ماهه گذشته در مسیر نزولی بوده است و روز دوشنبه می تواند لحظه ای باشد که اپل تلاش خود را در زمینه هوش مصنوعی اعلام کند. این غول فناوری در حال برنامه ریزی برای ایجاد نوسانات بزرگ با معرفی Apple Intelligence به دستگاه های خود و در عین حال رقابت با شرکت هایی مانند مایکروسافت و گوگل است.


💎اخبار مرتبط: دعوای ایلان ماسک و شرکت اپل بر سر چه بود؟


در اوایل ماه ژوئن در کنفرانس WWDC، اپل هوش اپل را به نمایش گذاشت که منجر به افزایش فوری 15 درصدی قیمت سهام AAPL شد. اپل هوش مصنوعی را با نام Apple Intelligence را به عنوان یکی از ویژگی‌های کلیدی جدیدترین گوشی‌های خود قرار می‌دهد و تحلیلگران روی افزایش فروش آیفون مطمین هستند.

هوش مصنوعی اپل
هوش مصنوعی اپل

با این حال، لانچ ایفون 16 با هوش مصنوعی اپل می تواند چیزی بیش از یک محرک فروش باشد. این می تواند لحظه ای مهم برای آینده هوش مصنوعی باشد. اریک وودرینگ، تحلیلگر مورگان استنلی در یادداشتی برای سرمایه گذاران نوشت:

 هوش اپل کلید باز کردن قفل فروش پایین آیفون و افزایش فروش مجدد گوشی های اپل است و ما انتظار داریم که این اپل به شدت دارای یکپارچه سازی هوش مصنوعی در آیفون 16 جدید باشد.

سقوط 15 درصدی قیمت سهام انویدیا در هفته گذشته منجر به فشار فروش قوی در ارز های هوش مصنوعی شد. با این حال، اطلاعیه های روز دوشنبه اپل می تواند باعث احیای قوی در هفته آینده شود.

رونمایی از ایفون 16
رونمایی از ایفون 16

احتمال افزایش قیمت ارزهای هوش مصنوعی در هفته آینده وجود دارد؟

هوش مصنوعی اپل به احتمال زیاد تمام محصولات نرم افزاری خود مانند خلاصه کردن رشته های پیام متنی، ارائه تجربه بهبود یافته سیری، نمایش ایمیل های اولویت دار در برنامه ایمیل و موارد دیگر را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

ارزهای هوش مصنوعی
ارزهای هوش مصنوعی

ارز های هوش مصنوعی در سال گذشته هم به دلیل برخی اخبار مثبت پامپ شدند. ارزهای هوش مصنوعی مانند اینجکتیو، نیر پروتکل، فچ ای آی که همگی 100 تا 350 درصد رشد را در نمودارهای سالانه دارند.


💎اخبار مرتبط: آلت کوین های هوش مصنوعی برای کسب سود در آلت سیزن 2024


با توجه به اینکه غول‌های فناوری برتر در عرصه هوش مصنوعی باهم رقابت می‌کنند، احتمالاً در آینده تسلط سکه‌های هوش مصنوعی در بازار افزایش خواهد یافت. از سوی دیگر، تحلیلگران بازار نیز پس از رکود 25 درصدی در کمتر از یک ماه، بهبودی در سهام انویدیا را پیش بینی می کنند.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
کامبیز
کامبیز
5 روز قبل

هوش مصنوعی اپل احتمالا تاثیر بسیار مثبتی در بازار رمز ارزها بزاره. ممنون از سایت خوبتون.