افزایش قیمت بیت کوین

افزایش 13 درصدی بهره باز BTC | آیا بیت کوین به 71 هزار دلار میرسد؟

بیت کوین ممکن است در حال آماده شدن برای حرکت به بالای 70000 دلار باشد و اکنون سطح بحرانی را که تریدرها در دو ماه گذشته به دقت تحت نظر داشتند، بازپس گرفته است. بیت کوین پس از شکستن نقطه قیمتی 65000 دلار در روز سه شنبه، بر اساس الگوهای تاریخی که توسط تحلیلگران ارزهای دیجیتال مشاهده شده است، می تواند به سمت مرز 71500 دلار حرکت کند.
بازگشت قیمت همچنین علاقه و احساسات سرمایه گذاران را روی آینده BTC به خصوص تحلیلگرانی را را که روی حرکات کوتاه مدت قیمت بیت کوین پیش بینی میکنند، افزایش داده است.

خرید و فروش پرفکت مانی

تحلیل قیمت بیت کوین

بیت کوین

رکت کپیتال تریدر ارزهای دیجیتال، با نام مستعار در پستی در 16 ژوئیه در توییتر، زمانی که قیمت بیت کوین در 65 هزار دلار متوقف شده بود. نوشت: 

صعود از 65000 دلار به این معنی است که قیمت آماده هدایت شدن تا سطح 65000 تا 71500 دلار است.

رکت کپیتال به نمودار قیمت بیت کوین خود اشاره کرد که محدوده قیمت را به جعبه های جداگانه تقسیم می کند تا زمان های قبلی را نشان دهد که بیت کوین قبل از نزدیک شدن به سطح 71500 دلار، سد 65000 دلار را شکست، که قبلاً چهار بار در سال جاری اتفاق افتاده است.

تحلیل رکت کپیتال درمورد قیمت بیت کوین
تحلیل رکت کپیتال درمورد قیمت بیت کوین

 بیت کوین در حال حاضر با قیمت 65846 دلار معامله می شود، اگر قیمت بیت کوین به 71500 دلار برسد، سطح حمایت مهم بعدی بالاترین قیمت بیت کوین با 73649 دلار خواهد بود که در 13 مارس به آن رسیده است.

معاملات شورت بیت کوین

با این حال، تعداد زیادی از موقعیت های فروش در معرض خطر انحلال 71500 دلار هستند، به این معنی که بسیاری از سرمایه گذاران بدون اینده نگری هم  مطمئن هستند که قیمت در حال حاضر به آن سطح نخواهد رسید.

طبق داده‌های به دست آمده، تقریباً 1.47 میلیارد دلار در موقعیت‌های فروش کوتاه به 71500 دلار کاهش خواهد یافت.

علیرغم این، پنج روز گذشته اعتماد سرمایه گذاران به بیت کوین افزایش یافته است و بیت کوین وارد فاز بهبودی شده است، زیرا بهره باز (OI) تعداد کل قراردادهای معاملات بیت کوین 13 درصد افزایش یافته است. 

نمودار بهره باز و حجم ترید BTC
نمودار بهره باز و حجم ترید BTC

یکی دیگر از تریدرهای ارز دیجیتال با نام یودا، معتقد است که کاهش شدید بیت کوین یک کاهش از قبل برنامه ریزی شده است برای اینکه فروشنده ها در ترس بازار بفروشند!

در همین حال، مگز یکی دیگر از تریدرهای معروف ارزهای دیجیتال، با نام مستعار اشاره کرد که کاهش اخیر قیمت بیت کوین به 56649 دلار در 12 ژوئن، پایین تر از میانگین متحرک 200 روزه  می تواند سیگنالی باشد که بیت کوین مشابه الگوهای تاریخی خود در آگوست 2023 حرکت کند، جایی که بیت کوین 17.5 درصد رشد کرد و تنها در دو ماه به 47000 دلار رسید.

مگز در پستی در 16 ژوئیه در توییتر اظهار داشت:

 اگر یک الگوی مشابه پس از افت اخیر تکرار شود، می‌توانیم به زودی قیمت بیش از 70000 دلار برای بیت کوین ببینیم.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments