نگه داشتن توکن همستر و دریافت پاداش

در صورتی که توکن همستر را نگه دارید پاداش دریافت می کنید!

فصل دوم همستر کمبت به زودی پس از فصل میانی (Interlude) از راه می رسد و بازیکنانی که توکن همستر خود را در بازی نگه می دارند از مزایایی برخوردار خواهند شد. بسیاری از بازیکنان همستر احتمالاً توکن های خود را به یک کیف پول غیر حضانتی یا صرافی متمرکز واریز کرده اند. اما کسانی که هنوز توکن‌ها را منتقل نکرده‌اند، می‌توانند برای فصل بعدی با نگه داشتن توکن های همستر پاداش دریافت کنند.

آیا نگه داشتن توکن همستر منجر به دریافت پاداش میشود؟

 نزدیک به 130 میلیون بازیکن، واجد شرایط دریافت ایردراپ همستر در اواخر ماه گذشته بودند و در اطلاعیه‌ای که روز سه‌شنبه منتشر شد، توسعه‌دهندگان همستر گفتند که آن دسته از بازیکنانی که هنوز موفق به برداشت توکن همستر نشده اند میتوانند یا توکن های خود را تا زمانی که فرصت هست برداشت کنند یا اینکه که توکن‌های خود را در بازی نگه دارند و سپس با شروع فصل دوم جایزه دریافت کنند.

دایرکت کلیم همستر یا استیک کردن توکن ها
دایرکت کلیم همستر یا استیک کردن توکن ها

توکن های همستر را برداشت کنیم یا نگه داریم؟

با توجه به لیست شدن همستر کامبت و روند قیمت همستر، این یک انتخاب شخصی است که بخواهید توکن هارا نگه دارید یا برداشت (دایرکت کلیم) کنید. به دلیل ارزش پایین توکن ها میتوانید آنهارا در بازی نگه دارید و پس از دریافت ایردراپ فصل دوم همستر تمام توکن های خود را به صرافی منتقل کنید تا حداقل پول بیشتری به دست بیاورید. برای دنبال کردن آپدیت اخبار همستر میتوانید وارد کانال تلگرام پی 98 شوید:

روش برداشت یا نگه داری توکن همستر چگونه است؟

در صورتی که هنوز توکن های همستر خود را برداشت نکرده اید و قصد برداشت همستر ( دایرکت کلیم همستر) را دارید:

  1. وارد ربات همستر شوید و گزینه “Airdrop” را از کادر پایین صفحه انتخاب کنید.
  2. از بخش بالای صفحه گزینه “Withdrawal” را انتخاب کنید.
  3. سپس روی گزینه “Direct Claim” بزنید.
  4. پس از آن گزینه “Connect Wallet “را بزنید.
  5. تون کیپر را از لیست کیف پول ها انتخاب کنید.
  6. مجدد روی گزینه “Connect Wallet” بزنید.
دیرکت کلیم همستر
دیرکت کلیم همستر
  1. در صفحه باز شده روی گزینه “Withdraw “بزنید.
  2. در نهایت روی گزینه “Claim” بزنید.
برداشت مستقیم همستر
برداشت مستقیم همستر

اگر تمایل به نگه داری توکن همستر و استفاده از آن در بازی به علاوه، دریافت پاداش بیشتر داشتید؛ از اولین تصویر و مراحل زیر استفاده کنید:

  • وارد ربات همستر شوید و گزینه “Airdrop” را از کادر پایین صفحه انتخاب کنید.
  • از بخش بالای صفحه گزینه “Withdrawal” را انتخاب کنید.
  • روی گزینه “Keep tokens in the game” بزنید.

⬅️همستر را بفروشیم یا نگه داریم؟


اگر تصمیم بگیرید که توکن های خود را به جای برداشتن آنها نگه دارید، بسیار شگفت زده خواهید شد! فصل 2 برای دارندگان توکن تقویت خواهد شد! هنوز مشخص نیست که چه زمانی این پاداش به بازیکنان تعلق میگیرد، اما از نظر رویکرد، شبیه به کاری است که نات‌کوین در اوایل سال جاری انجام داد. قبل از ایردراپ، نات کوین گفت که بازیکنان می‌توانند توکن‌های خود را در بازی نگه دارند تا سطح و میزان توکن NOT خود را بالا ببرند.

اطلاعیه همستر کامبت درمورد پاداش نگه داشتن توکن همستر
اطلاعیه همستر کامبت درمورد پاداش نگه داشتن توکن همستر

همستر کامبت شبیه به شرط بندی است، ویژگی مشترکی که توسط پروژه های ایردراپ تلگرامی ارائه می شود که، به کاربران امکان می دهد طیف گسترده ای از پاداش را در بازی ها کسب کنند. خواه این مزیت مانند کسب توکن های اضافی باشد، یا نوع دیگری از دسترسی یا مزایا.

آیا در فصل دوم همستر با نگه داشتن توکن های همستر پاداش الماس دریافت میکنیم؟

با این حال، توسعه دهندگان به طور خاص این ویژگی را استیک کردن نمی نامند.هنوز اطلاعات بیشتری از فصل جدید همستر در دسترس نداریم، تنها چیزی که مسلم است این است که الماس همستر یکی از دارایی های کلیدی این بخش است.

توکن همستر را نگه دارید

احتمالا در فصل دوم همستر هم برای واریز توکن های همستر به آدرس کیف پول احتیاج به تراکنش تون داشته باشید و پیش بینی میشود که برخی آیتم های فصل 2 بازی همستر قابل خرید باشند یا NFT باشند. به منظور استفاده از خدمات بیشتر در بازی همستر و دریافت توکن بیشتر میتوانید همین حالا اقدام به خرید تون کوین بدون کارمزد کنید.

همستر کامبت در اواخر بهار و تابستان شاهد افزایش سرسام آور تعداد کاربران بود و این بازی تپ تو ارن ادعا می کرد با وعده پاداش های توکن همستر، بیش از 300 میلیون کاربر جذب کرده است. فصل دوم گیم پلی بازی قرار است به زودی آغاز شود و در تابستان آینده وعده ایردراپ دوم را داده است.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
عزیزی
عزیزی
6 روز قبل

من فعلا نمیخوام برداشت بزنم به فصل 2 هم نمیخوام انتقال بدم این گزینه Direct Claim” تا کی فعال هست ؟!