از کجا بفهمیم همستر به ولت وصل شده

چگونه بفهمیم همستر به کیف پول وصل شده است؟

با پایان فرصت وصل کردن کیف پول و شرکت در ایردراپ همستر کامبت خیلی از کاربران این دغدغه و نگرانی را پیدا کرده اند که چگونه بفهمیم همستر به کیف پول وصل شده یا نه.


فصل جدید همستر کامبت شروع شده است ولی ایردراپ فصل قبلی هنوز انجام نشده (در تاریخ 5 مهر انجام میشود)، پس اگر ارزهای همستر را در کیف پول نمیبینید نگران نباشید!


دو روش برای اینکه بفهمیم همستر را به درستی به کیف پول تون کیپر خود وصل کرده ایم یا نه وجود دارد.

روش اول: چک کردن بخش ایردراپ در ربات همستر

  1. برای اینکار وارد ربات همستر شوید. شکل ربات تا حدودی تغییر کرده چون بازی وارد فصل دو شده است. از نوار پایین مانند تصویر زیر روی گزینه “Airdrop” بزنید.
  2. حالا تب “Withdrawal” را انتخاب کنید.
  3. در پایین لیست صرافی ها گزینه کیف پول را میبینید. اگر جلوی این گزینه برای شما مثل تصویر زیر یک تیک سبز خورده است یعنی کیف پول به ربات همستر شما وصل است.
چک کردن در ربات

⬅️ تجربه‌ در ایردراپ نات‌کوین و داگز نشان داده است که ازدحام شبکه تون در روز ایردراپ خیلی زیاد است و انتقال ارز تون کوین سخت و زمانبر میشود. پس خرید تون کوین برای پرداخت کارمزد ایردراپ را به روز آخر موکول نکنید. شما میتوانید همین الان در پی98 بدون احراز هویت و فوری تون کوین بخرید و به ولت خود انتقال دهید.

روش دوم: چک کردن کیف پول تون کیپر

شما از داخل کیف پول هم میتوانید بفهمید همستر به تون کیپر وصل شده است یا نه. برای اینکار برنامه کیف پول تون کیپر را باز کنید.

  1. از نوار پایین مطابق تصویر زیر روی گزینه “Browser” بزنید.
  2. حالا از بالا تب “Connected” را انتخاب کنید.
  3. آیکون همستر باید در این بخش به شما نشان داده شود.
چک کردن در تون کیپر

توصیه میشود برای اطمینان بیشتر از هر دو روش استفاده کنید تا بفهمید همستر را درست به کیف پول وصل کرده اید یا نه. اگر همه چیز درست است منتظر بمانید تا روز ایردراپ انتقال توکن از ربات به کیف پول برای شما فعال شود. توجه کنید که برای تراکنش ایردراپ در روز 5 مهرماه باید کیف پول تون کیپر شما موجودی داشته باشد!

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments