ربات کوب coub

ربات کوب (Coub) چیست؟ ایردراپ تایید شده توسط داگز و نات کوین

ربات کوب از سمت داگز و نات کوین و حتی خود بلاکچین تون هم بارها پروموت شده و به قولی حمایت شده است. این پروژه معتبر است و برای درامد زایی از آن فقط 2 هفته فرصت دارید. سازوکار پروژه کوب با دیگر ایردراپ ها کمی متفاوت است اگرچه گیم پلی مشابهی هم در بعضی قسمت ها دارد. در این مقاله ربات کوب را به طور کامل بررسی میکنیم. چطور در ربات کوب سکه به دست آوریم؟ چقدر برای فعالیت در ربات کوب مهلت داریم؟ چه وظایف و تسک هایی را برای افزایش درآمد در پروژه کوب انجام دهیم؟ جواب تمامی این سوالها در همین مقاله است.

خرید تون کوین

ربات کوب چیست؟ چرا گفته میشود که شبیه اینستاگرام است؟

در ربات کوب به عنوان یک پلتفرم گیمیفای مدل کسب درآمد متفاوت است و شما با یک ایردراپ عادی روبرو نیستید! شما در یک شبکه‌ی اجتماعی مشابه اینستاگرام قرار دارید، به این خاطر که در این ربات قسمت لایک و اکسپلور وجود دارد و شما میتوانید در ادامه مقاله کاملا با بخش های ربات کوب آشنا شوید. اگر کیف پول تون کیپر شما یا دیگر کیف پولی که با شبکه تون سازگار است ارز نات کوین، داگز یا تون داشته باشد، روزانه و بطور مرتب ارز Coub هدیه می گیرید.

حمایت داگز و نات کوین از ربات کوب coub
حمایت داگز و نات کوین از ربات کوب coub

چطور در ربات کوب (Coub) پاداش دریافت کنیم؟

نحوه دریافت ‌پاداش از پروژه‌ی کوب به دو صورت ممکن است:

  1. اگر در کیف پول خود نات کوین، داگز یا حتی تون کوین دارید. کافیست کیف پول را به ربات متصل کنید و ارز کوب هدیه بگیرید.
  2. با انجام تسک هایی مثل دیدن ویدیو و کامنت و دعوت از دوستان پاداش توکن کوب را بگیرید.

برای کسب درآمد در ربات کوب چه کاری انجام دهیم؟

برای کسب درآمد در ربات کوب کافیست چند کار را انجام دهید، اول در اکسپلور کوب ویدیوهای تولید شده توسط کاربران را نگاه کنید.  دومین کاری که میتوانید انجام دهید این است که خودتان محتوا آپلود کنید و توکن COUB$ کسب کنید. چالش‌ها را کامل کنید تا توکن های شما در بازی بیشتر شود و در نهایت با دعوت از دوستان میزان توکن های خود را چند برابر کنید.

چطور در ربات کوب (Coub) عضو شویم؟

با استفاده از دکمه زیر میتوانید وارد ربات کوب شوید.پس از ورود به داخل برنامه‌ی ربات کوب،در صفحه اول روی عضو شدن “Join now”  کلیک کنید. در نهایت به صفحه‌ی اصلی خواهید رفت. اگر مشکلی وجود داشت، برنامه را بسته و مجدد باز کنید.

عضویت در ربات کوب
عضویت در ربات کوب

بخش وظایف (Tasks) در ربات کوب

اینجا شما با تسک‌ها یا وظایف مختلفی روبرو هستید که در ازای به اتمام رساندن هر کدام از این ماموریت‌ها می‌توانید توکن Coub دریافت کنید.

ابتدای صفحه و سمت چپ، شما عبارت Hey را مشاهده می‌کنید؛ که مقابل آن اسم پروفایلتان نوشته شده است. سمت راستِ عبارت Hey، گزینه‌ی “My profile” قرار دارد؛ که با کلیک برروی آن به تنظیمات پروفایل خود در این برنامه منتقل می‌شوید. 

تسک های ربات کوب
تسک های ربات کوب Coub

در زیر My profile، میزان دارایی Coub خود را مقابل آیکونی با ایکون خود پروژه کوب مشاهده می‌کنید؛ مثلا در این قسمت 19 عدد توکن کوب دارید. سپس در زیر آن کادری قرار دارد که مشخص می‌کند چند نفر را به ربات دعوت کرده‌اید و در ازای دعوت کردن آن‌ها، چه مقدار پاداش گرفتید، با توجه به عکس بالا، 2 نفر دعوت شده اند و به اضای هر نفر 2 توکن پاداش گرفتید.

اکنون تسک‌های مختلفی را در ادامه می‌بینید 21 وظیفه در این قسمت وجود دارد، که با انجام دادن هر کدام از آن‌ها می‌توانید پاداشی دریافت کنید. برای مثال تسک ویرایش کانال کوب “Edit channel info” که شما باید از بخش “My profile” که در بالا گفته شد، اطلاعات کانال خود را وارد کنید؛ منظور کانال شما در این برنامه و این شبکه‌ی اجتماعی می‌باشد. یکی دیگر از این وظایف شر کردن ربات کوب در استوری تان است.

چطور کانال خود را در ربات کوب (Coub) ادیت کنیم؟

از طریق تغییر عکس پروفایل “Change your channel pic“، می‌توانید تصویر کانال خود را تغییر دهید؛ سپس در فیلد “Title” عنوان کانال، در فیلد “Channel URL” ، نام کاربری کانال که باید حداقل 8 کاراکتر داشته باشد و در فیلد “Description” نیز توضیحات کانال را وارد کنید. در نهایت بر روی “Save changes” کلیک کنید تا ذخیره شود.

ادیت کردن کانال کوب
ادیت کردن کانال کوب

قسمت پروفایل (My Profile ) در ربات کوب 

اینجا نیز موجودی شما در ابتدای صفحه نوشته شده است؛ اما سپس گزینه‌ی “Edit channel” قرار دارد؛ که از طریق آن می‌توانید کانال خود را در coub ویرایش کنید؛ در زیر آن نیز اطلاعات کانالتان موجود است:

  • گزینه‌ی Views: تعداد کل بازدیدها
  • گزینه‌ی Likes: تعداد کل لایک‌ها
  • گزینه‌ی Reposts: تعداد کل پست‌های به اشتراک گذاشته شده
  • گزینه‌ی Coubs: تعداد کل Coubs های انجام شده
قسمت پروفایل در ربات coub
قسمت پروفایل در ربات coub

در ادامه و پایین صفحه نیز سه دکمه قرار دارد:

  • دکمه Unite accounts: تنظیم ایمیل و پسورد برای اکانت خود.
  • دکمهContent settings: تغییر زبان، فید پیشفرض و محتوای حساس.
  • دکمه Communities settings: شخصی‌سازی فید. اجتماعاتی که دوست دارید را انتخاب کنید تا محتوای مربوط به آن‌ها برایتان نمایش داده شود و بهترین چیزهایی که می‌خواهید را ببینید

بخش Shorts در ربات کوب چیست؟

اینجا ویدیوهای کوتاهی که توسط دیگران به اشتراک گذاشته شده‌اند را می‌توانید مشاهده کرده، آن‌ها را لایک یا دیس لایک نمایید و یا با دیگران به اشتراک بگذارید. البته بر روی این گزینه، عبارت Soon قرار دارد؛ که یعنی هنوز پروژه تکمیل نشده است.

چطور کیف پول خود را به ربات کوب (Coub) متصل کنیم؟

از انتهای برنامه و گزینه‌ی ولت “Wallet” ، می‌توانید وارد صفحه‌ای شوید و کیف پول خود را متصل نمایید. اگر شما در کیف پول خود، نات کوین یا داگز داشته باشید، بطور روزانه به شما از طرف پروژه پاداشی تعلق می‌گیرد. میزان پاداش بر اساس موجودی شما در کیف پول است.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments