شارژ تون کبپر

آموزش شارژ کیف پول تون کیپر

کیف پول تون کیپر یکی از بهترین و محبوب ترین کیف پول های شبکه تون است که اکثر کاربرانی که در ایردراپ های این شبکه فعال هستند، از این کیف پول استفاده میکنند. برای انجام تراکنش و پرداخت کارمزد شبکه به منظور دریافت ایردراپ های داگز، همستر، راکی ربیت و … نیاز به شارژ کیف پول تون کیپر دارید. در این مقاله به صورت گام به گام و به زبان ساده به شما توضیح میدهیم که چگونه می توانید کیف پول Tonkeeper را شارژ کنید.

نحوه شارژ تون کیپر با تون کوین

ساده ترین روش برای شارژ تون کیپر این است که مقداری ارز تون کوین را به کیف پول خود منتقل کنید. برای اینکار باید ابتدا تون کوین بخرید. شما میتوانید با استفاده از خدمات پی98 اقدام به خرید تون کوین ارزان و سریع نمایید و تنها با چند کلیک کیف پول خود را شارژ کنید.

برای دریافت ایردراپ های تلگرام مثل همستر و راکی ربیت باید اول کیف پول تون کیپر خود را شارژ کنید تا بتوانید کارمزد شبکه را پرداخت کنید. تجربه‌ در ایردراپ نات‌کوین و داگز نشان داده است که ازدحام شبکه تون در روز ایردراپ خیلی زیاد است و انتقال ارز تون کوین سخت و زمانبر میشود. پس شارژ کیف پول تون کیپر را به روز آخر موکول نکنید.

برای آموزش خرید ارز تن در پی 98 میتوانید ویدئو زیر را تماشا کنید و یا راهنمای گام به گام را دنبال کنید.

آموزش خرید از پی98 برای شارژ کیف پول تون کیپر

1.برای خرید تون کوین ابتدا وارد حساب کاربری خود در پی98 شوید.

2.پس از ورود به حساب اولین قدم شارژ کیف پول تومانی است. شما باید به میزانی که قصد خرید تون کوین را دارید کیف پول تومانی خود را شارژ کنید.

3. از منو سمت راست  به بخش “کیف پول” بروید یا در نسخه موبایل از نوار پایین گزینه “دارایی ها” را انتخاب کنید.

4. در کنار کیف پول تومانی گزینه “واریز” را انتخاب کنید. مقدار مورد نظر را وارد کنید و پس از مطالعه شرایط و قوانین روی گزینه “ثبت و واریز” بزنید.

5. در این مرحله به درگاه پرداخت بانکی هدایت می‌شوید. اطلاعات کارت بانکی خود را وارد کرده و پرداخت را تکمیل کنید.

6. پس از تکمیل پرداخت، شما به سایت پی 98 بازگردانده می‌شوید و مبلغ شارژ شده در کیف پول تومانی شما قابل مشاهده خواهد بود.

7. حالا  از منوی اصلی، گزینه “خرید و فروش ارز دیجیتال” را انتخاب کنید.  در لیست ارزهای دیجیتال، تون کوین  را پیدا کرده و روی آن بزنید.

 8. مقدار تون کوین که می‌خواهید خریداری کنید را وارد نمایید. معادل تومانی این مقدار نیز نمایش داده خواهد شد. روی گزینه “معامله” بزنید تا خرید شما تکمیل شود.

💡تون کوین خریداری شده به کیف پول پی 98 شما اضافه خواهد شد.

9. به بخش “کیف پول” برگردید و موجودی تون کوین خود را بررسی کنید. حالا میتوانید هر زمان که تمایل داشتید اقدام به برداشت تون کوین نمایید.

10. برای اینکار گزینه “برداشت” در کنار تون کوین را انتخاب کنید. نکات پیش از برداشت را مطالعه کنید و به مرحله بعد بروید.

11. مقدار مورد نظر و آدرس کیف پول مقصد برای برداشت تون کوین را وارد کنید. اطلاعات را در فرم برداشت بررسی کنید و روی دکمه “برداشت” بزنید.

آدرس کیف پول تون کیپر را چگونه پیدا کنم؟

همانطور که اشاره شد برای شارژ کیف پول تون کیپر باید ابتدا تون کوین بخریم و بعد ارزهای خود را به کیف پول تون کیپر انتقال دهیم. برای این انتقال نیاز به آدرس کیف پول داریم. برای پیدا کردن آدرس کیف پول تون کیپر کافی است مراحل زیر را دنبال کنید.

  1. وارد برنامه کیف پول شوید و روی ارز “Toncoin” بزنید.
  2. در صفحه ارز تون روی گزینه “Recieve” بزنید.
  3. آدرس به صورت کد کیو آر و متنی به شما نشان میدهد. با زدن روی آیکون کپی میتوانید آدرس را کپی کنید.
آدرس تون کیپر

شما همچنین میتوانید با خرید تتر یا نات کوین باتری کیف پول تون کیپر را شارژ کنید و از این طریق کامزد های شبکه را پرداخت نمایید. برای کسب اطلاعات و آموزش باتری تون کیپر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments