چشم انداز قیمت همستر

چقدر احتمال دارد قیمت همستر بالا رود؟

پس از لیست شدن همستر در روز پنج شنبه 5 مهرماه، تمام انتظارات بازیکنان نابود شد و قیمت همستر که در ابتدا یک صدم دلار قیمت گذاری شده بود و این بسیار کمتر از پیش بینی کاربران همستر کامبت بود، بسیار کاهش یافت. خیلی از کاربران از همستر ناامید شدند و توکن های همستر خود را فروختند همین باعث افت قیمت شد. برخی دیگر از کاربران اما بلاتکلیف مانده اند و نمیدانند که قیمت همستر بالاتر میرود یا هولد کردن توکن های همستر اشتباه است و جریان بی روند باقی می ماند. در این مقاله ابتدا به این می پردازیم که چرا قیمت همستر سقوط کرد و سپس در مورد احتمال رشد قیمت همستر و اینکه فروش همستر یا هولد همستر انتخاب بهتری است صحبت میکنیم.

خرید تون کوین در پی 98

آیا امیدی به افزایش قیمت همستر است؟

 قیمت همستر کامبت پس از لیست شدن در 5 مهرماه، جایی که بیش از 60 میلیارد توکن توزیع شد، کاهش شدیدی را تجربه کرد. ترکیبی از عوامل منجر به سقوط نهایی قیمت همستر کمبت شد. یکی از این عوامل فشار فروش بود. قیمت همستر کامبت نوسانات بازار قابل توجهی را تجربه کرده است و در 24 ساعت اول عرضه آن، 43 درصد کاهش یافته است.

سقوط قیمت همستر کامبت
سقوط قیمت همستر کامبت

توکن HMSTR$ طی 8 ساعت پس از لیستینگ، حدود 50٪ از ارزش خود را از دست داده است و اکنون حتی بسیار پایین تر از قیمت بازار پیش فروش معامله می شود! نات کوین هم به همستر کامبت به طعنه نوشت:

به نظرتون وقتشه یه کتاب آشپزی بنویسیم؟

به این معنی که توزیع عادلانه ایردراپ تلگرام که همه از ان راضی باشند کار هرکسی نیست!

طعنه نات کوین به همستر
طعنه نات کوین به همستر

این کاهش شدید به دنبال توزیع توکن های همستر در ایردراپ آن بود که بسیاری از گیرندگان را واداشت تا توکن های خود را نقد کنند و فشار فروش را به سرعت تشدید کرد. تیم همستر کامبت نقشه راه 2025 توکن همستر را هم منتشر کرد با این امید که به افزایش آگاهی و امیدواری شرکت کنندگان کمک شود اما هیچ چیز معلوم نیست. فعلا قیمت این توکن یک دوره بی روند را طی میکند و سوالاتی را در مورد تغییرات قیمت آتی و ثبات بازار ایجاد می کند. بنابراین حرکت بعدی قیمت برای همستر کمبت چیست؟

چه عواملی منجر به کاهش قیمت همستر شدند؟

تیم همستر کامبت بیش از 60 میلیارد توکن را بین 131 میلیون کاربر توزیع کرد. علیرغم اینکه همستر در صرافی های اصلی لیست شده است، قیمت به دلیل چندین عامل کاهش یافته است:

  1. فشار فروش پس از لیست شدن: بسیاری از دریافت کنندگان ایردراپ توکن های خود را بلافاصله پس از لیست شدن فروختند که باعث کاهش قابل توجه قیمت شد.
  2.  مشکلات توزیع ایردراپ: اینفلوئنسرها بر خلاف ادعای قبلی تیم، تخصیص های زیادی را بر اساس ارجاع دریافت کردند. این منجر به کاهش اعتماد به شفافیت تیم و فروش بیشتر شد.
  3.  حدس و گمان بازار: پیش بینی های اولیه قیمت همستر کمبت بر اساس عرضه فرضی 10 میلیارد توکن بود. زمانی که عرضه واقعی بسیار بالاتر بود، منجر به ناامیدی و فشار فروش شد.
  4.  دوره قفل کردن: یک دوره قفل اجباری برای 11٪ از توکن ها، که قبلاً اعلام نشده بود، بیشتر به عدم اطمینان دامن زد و بر تمایل شرکت کنندگان به نگه داشتن توکن تأثیر گذاشت.

تحلیل تکنیکال همستر

از منظر تکنیکال، قیمت همستر کمبت میتواند کاهش بیشتری را تجربه کند زیرا، شاخص جریان پول چایکین(CMF) منفی است، که نشان می دهد فشار فروش براین دارایی در حال افزایش است.

نمودار قیمت همستر کامبت
نمودار قیمت همستر کامبت

قیمت همستر رو به کاهش است. همانطور که توسط فلش ​​های روی نمودار نشان داده شده است،پرایس اکشن قیمت بین حمایت و مقاومت حرکت می کند، که نشان دهنده یک شکست است. همچنین، افزایش فشار فروش ممکن است به کاهش روند قیمت همستر کمبت کمک کند.

سطوح حمایت و مقاومت همستر

به گفته کوین گلس، تریدرهای بازار مشتقات در حال ورود باز کردن پوزیشن شورت روی همستر هستند که ممکن است بر قیمت توکن تاثیر منفی بگذارد زیرا آنها معتقدند همستر در کوتاه مدت هم کاهش می یابد.

ارزش بازار همستر کامبت در حال حاضر 435 میلیون دلار است که بسیار کمتر از مقداری است که گمانه زنی های بازار قبل از ارائه آن به آن ارزش داده بودند.

پوزیشن های شورت همستر کامبت
پوزیشن های شورت همستر کامبت
  •  0.0064 دلار: سطح حمایت فوری در 0.006400 دلار است که چندین بار آزمایش شده است و مرز پایینی محدوده است.
  •  0.007 دلار: مقاومت فوری در 0.007000 دلار است که مرز بالایی محدوده فعلی را نشان می دهد.

آینده قیمت همستر کامبت پس از رویداد TGE آنها در 26 سپتامبر تیره و تار به نظر می رسد. فشار فروش در حال افزایش است زیرا 131 میلیون مدعی ایردراپ برای کاهش ضرر در جوایز خود عجله دارند. همستر ممکن است به کاهش خود ادامه دهد مگر اینکه شرایط بازار تغییر کند.

همستر را بفروشیم یا هولد کنیم؟

در این مورد که قیمت همستر در آینده بالا میرود یا بیشتر سقوط میکند باید گفت، در کوتاه مدت چشم انداز بازار برای توکن همستر نزولی است. قطعا در آینده ( چند ماه آینده) قیمت همستر بالا تر میرود اما اینکه میتواند تارگت 1 دلاری یا نزدیک به آن را بزند مشخص نیست!

اگر شما فرد صبوری هستید پیشنهاد ما این است که بخشی از  توکن ها را بفروشید و بخشی دیگر را هولد کنید تا قیمت بالاتر رود. در مورد کسب سود از نوسانات قیمت همستر، تریدرهای فیوچرز در حال باز کردن پوزیشن شورت روی همستر هستند این کار باعث میشود شما از روند نزولی همستر سود کسب کنید. در آخر باید بگوییم تصمیم به فروش، خرید یا هولد یک ارز بخصوص اگر فاندامنتال خاصی نداشته باشد و یک شت کوین باشد بسیار ریسکی است و تصمیم شخصی شماست. قبل از تصمیم گیری تحقیقات لازم را انجام دهید و مدیریت ریسک داشته باشید.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
نرجس
نرجس
14 ساعت قبل

ممکنه قیمت از این هم پایین تر بیاد؟