رشد قیمت دوج کوین

دوج کوین تا کجا رشد می کند؟ ( 1 مهر 1403)

با فراتر رفتن RSI از خط روند، با توجه به مقاومت 0.11 دلار و افزایش احتمالی 45 درصدی در جریان خرید نهنگ ها، شکست صعودی قیمت دوج کوین پیش بینی می شود.شاخص قدرت نسبی دوج کوین نشان دهنده افزایش فشار خرید است. تریدرها برای سود بیشتر به مقاومت 0.11 دلاری چشم دوخته اند. در این مقاله بررسی میکنیم دوج کوین تا کجا رشد میکند؟ کدام سطوح مقاومت و موانع را باید برای رالی صعودی کنار بزند؟ آیا وقت آن رسیده که سرمایه گذاران دوج کوین برای سود آماده باشند؟

تحلیل تکنیکال دوج کوین

 افزایش تراکنش نهنگ ها در سطح 0.10 دلار برای هولد دوج کوین یک سیگنال رشد است. حجم معاملات آپشن دوج کوین 370.09% افزایش یافت که نشان دهنده علاقه رو به رشد بازار و انتظارات افزایش نوسان قیمت است.


📌اخبار مرتبط: حرکت قیمت دوج کوین به سمت صعود یا سقوط؟ نشانه‌های کلیدی برای سرمایه‌گذاران


دوج کوین(DOGE) نشانه‌هایی از یک رالی صعودی را نشان می‌دهد.قیمت دوج کوین بهبود یافته است و تریدرها به دنبال یک حرکت مهم قیمت هستند که می تواند دوج کوین را به طور قابل توجهی بالاتر ببرد. در همین حال، قیمت دوج کوین پس از تعیین سطح حمایت در پایین‌ترین حد روزانه 0.1042 دلار، صعودی بوده است. 

علت رشد قیمت دوج کوین چیست؟

اولین شرطی که نشان دهنده یک شکست صعودی برای دوج کوین است، محقق شد، زیرا شاخص قدرت نسبی (RSI) خط روند نزولی خود را در نمودار روزانه شکست. این شاخص تکنیکال که معمولا برای ارزیابی حرکت یک دارایی استفاده می شود، نشان می دهد که فشار خرید در حال افزایش است.

تحلیل تکنیکال دوج کوین
تحلیل تکنیکال دوج کوین

با این حال، برای به دست آوردن کامل حرکت صعودی، دوج کوین باید از سطح مقاومت 0.11 دلار عبور کند. این نقطه مانع مهمی در معاملات اخیر بوده است و شکست موفقیت آمیز بالاتر از آن می تواند راه را برای سودهای بیشتر هموار کند. تحلیلگران کریپتو این سطح را به عنوان سطح مهم بعدی برای افزایش 45 درصدی DOGE  زیر نظر دارند.

افزایش فعالیت نهنگ های دوج کوین 

داده‌های اخیر نشان‌دهنده افزایش فعالیت در میان سرمایه‌گذاران بزرگ دوج کوین است که معمولاً به آنها نهنگ می‌گویند. افزایش قابل توجهی در معاملات دوج کوین مشاهده شده است که اغلب پیشروی برای تغییرات قابل توجه قیمت است. تثبیت قیمت دوج کوین توسط نهنگ ها در نزدیکی سطح حمایت کلیدی، به ویژه در حدود 0.10 دلار، به عنوان یک سیگنال مثبت تلقی می شود.

چارت نهنگ های دوج کوین
چارت نهنگ های دوج کوین

از لحاظ تاریخی، خرید نهنگ ها با افزایش قیمت‌های بعدی همراه بوده است و رفتار خرید فعلی نشان می‌دهد که تنها یک سطح حمایت قوی می‌تواند باعث افزایش قیمت دوج کوین شود. همانطور که سرمایه گذاران بزرگ به هولد دوج کوین ادامه می دهند، امکان شکستن نقاط مقاومت بحرانی قوی تر می شود که می تواند چشم انداز صعودی را بیشتر تایید کند.

تارگت بعدی قیمت دوج کوین بر اساس پیش بینی تحلیلگران

علی مارتینز، تحلیلگر برجسته ارزهای دیجیتال، مجموعه ای از اهداف قیمتی را برای قیمت دوج کوین ترسیم کرده است، که یک مسیر صعودی را برجسته می کند. طبق تجزیه و تحلیل مارتینز، دوج کوین می تواند به طور پیوسته به چندین سطح کلیدی صعود کند که با حرکت از 0.10 دلار به 0.125 دلار شروع می شود، سپس 0.135 دلار، 0.16 دلار، 0.18 دلار و در نهایت به 0.24 دلار می رسد برخورد کند.

نمودار تارگت قیمت دوج کوین بر اساس تحلیل علی چارتز
نمودار تارگت قیمت دوج کوین بر اساس تحلیل علی چارتز

 در صورت تحقق، این پیشرفت نشان دهنده افزایش 45 درصدی نسبت به سطوح قیمت فعلی خواهدبود. پیش‌بینی‌های این تحلیلگر بر اهمیت فراتر رفتن از مقاومت 0.11 دلار تأکید می‌کند، که همچنان یک مانع حیاتی در مسیر رسیدن به این اهداف قیمتی بالاتر است.

بررسی احتمال باطل شدن رالی صعودی دوج کوین

بازار مشتقات برای دوج کوین سیگنال های متفاوتی را به دلیل کاهش حجم معاملات و افزایش بهره باز نشان می دهد. حجم مشتقات دوج کوین با 23.54 درصد کاهش به 696.91 میلیون دلار رسیده است که می تواند نشان دهنده کاهش علاقه  سرمایه گذاران یا نقدینگی بازار باشد.

با این حال، بهره باز با 6.41 درصد افزایش به 527.82 میلیون دلار رسیده است که نشان دهنده ورود سرمایه جدید به بازار و افزایش موقعیت های سفته بازی است.

علاوه بر این، حجم معاملات آپشن برای دوج کوین به طور چشمگیری افزایش یافته است و با 370.09 درصد افزایش به 53.64 میلیون دلار رسیده است. این رشد نشان دهنده گسترش مشارکت در معاملات آپشن است که به افزایش انتظارات برای نوسانات قیمت دوج کوین در کوتاه مدت اشاره دارد.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
عارف محمدی
عارف محمدی
1 ساعت قبل

با توجه به اینکه افراد زیادی در حال خرید دوج کوین هستند پس قطعا ارزش آن صعودی خواهد بود.