قیمت میجر Major

قیمت احتمالی ماجور تلگرام | ارز میجر (Major) در پری مارکت چند دلار است؟

با نزدیک شدن به لیست شدن میجر و روز ایردراپ ماجور و هیاهوی اضافه کردن ویژگی های جدید به بازی، خیلی از کاربران دغدغه قیمت ارز ماجور تلگرام داشتند، زیرا نمی دانستند که قرار است ارز ماژور چقدر قیمت گذاری شود و چند دلار ارزش خواهد داشت؟ در این مقاله به بررسی قیمت احتمالی میجر با استناد به داده های قیمت در پری مارکت می پردازیم. آیا Major ارزش وقت و زمان و شما را دارد؟

ممکن است برای اینکه بتوانید توکن میجر خود را برداشت کنید، نیاز باشد که تراکنش نیم تونی انجام دهید! تا قبل از گرفتن اسنپ شات میجر میتوانید اقدام به خرید تون کوین کنید.

قیمت احتمالی ماجور چقدر پیش بینی میشود؟

ماجور major

شما باید توجه داشته باشید که اصولا ارزهای درون بازی تلگرامی فاندامنتال خاصی ندارند و با استفاده از شبکه های اجتماعی و هیجانات پیرامون آنها کنترل میشوند. اگر تیم قوی پشت این ارزها نباشد و برنامه های استراتژیک روی این ارزها مثل، توکن سوزی و مقدار توزیع توکن به صورت دقیق پیاده سازی نشود؛ سرنوشت آنها به پایان ناخوشایند همستر کامبت دچار می شود. روایت فشار فروشی که به دلیل نا امید شدن  شرکت کنندگان همستر اتفاق افتاد توکن همستر را بسیار بی ارزش کرد. حدس زدن قیمت احتمالی ماجور تا حدودی دشوار است و همه چیز به رفتار دارندگان توکن میجر پس از لیست شدن رسمی ماجور بستگی دارد.

چقدر ممکن است قیمت میجر تلگرام بالاتر از دیگر ایردراپ ها شود؟

در مورد توکن ماژور باید بگوییم که، تیم توسعه آن قوی است و پاول دورف هم از آن حمایت کرده است. این ادعاکه قیمت ماژور بتواند پس از لیست شدن توکن میجر، نزدیک به 1 دلار برسد دور از باور نیست ولی تا حد زیادی به مقدار توکن میجر که قرار است توزیع شود ربط دارد.

قیمت میجر در بازار پیش از عرضه
قیمت میجر در بازار پیش از عرضه

این مقدار هنوز اعلام نشده است و فقط تیم Major اعلام کرده که قرار است بیشتر توکن ها به بازیکنان اختصاص یابد. هنوز اطلاعاتی مبنی بر اینکه فصل دومی برای میجر وجود دارد یا نه در دست نیست. شما میتوانید برای بالابردن امیتازات میجر از مقاله آپدیت های بازی ماجور استفاده کنید یا از دکمه زیر ببینید که چقدر ارز استارز برای بالابردن رنک در میجر نیاز دارید.

قیمت میجر در پری مارکت چند دلار است؟

تا کنون تنها صرافی پیش از عرضه ای که از معاملات پیش از بازار میجر پشتیبانی کرده است، بیت گت است. قیمت ارز میجر Major در پری مارکت، تقریبا 3 صدم دلار است و امروز 2 درصد کاهش یافته است! در تصویر زیر می توانید نمودار هفتگی قیمت ماژور را مشاهده کنید که نشان دهنده روند نزولی است. 

نمودار قیمت میجر در پری مارکت
نمودار قیمت میجر در پری مارکت

کمترین و بیشترین قیمت ماجور در بازه زمانی هفت روزه در پری مارکت در نمودار زیر مشخص شده است. قیمت هر توکنی که در بازار پیش از عرضه لیست شود فرق میکند مثلا ممکن است بیت گت با 3 صدم دلار میجر را لیست کند ولی بای بیت با قیمتی پایین تر یا بالاتر.

مقدار توکن ماجور خرید و فروش شده در پری مارکت

در هر صورت این شما هستید که پیش بینی میکنید قیمت Major قرار است چند دلار شود و بر همان اساس سرمایه گذاری میکنید.اگر میجر بیشتر یا کمتر از این قیمت گذاری شود سود و زیان شما پای خودتان است!

قیمت میجر چند دلار است؟

هنوز توکن میجر لیست نشده است و قیمت دقیق میجر مشخص نیست.

قیمت میجر تلگرام چند دلار پیش بینی میشود؟

با توجه به داده های پری مارکت ممکن است قیمت میجر تلگرام بین 3 صدم دلار تا 1 دهم دلار قیمت گذاری شود.

آیا قیمت توکن میجر مشخص شده است؟

خیر، ارز میجر هنوز در صرافی های اسپات لیست نشده است و قیمت توکن میجر فعلا نامعلوم است.

قیمت ماجور استارز تلگرام چقدره؟

ارز استارزو ماجور دو توکن متفاوت هستند. قیمت استارز تقریبا بین 0.016 دلار تا 0.15 دلار است. اما قیمت ماجور هنوز معلوم نیست.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
میری
میری
5 روز قبل

اگر قراره قیمتش گذاریش مثل همستر باشه که اصلا وقتی براش نزاریم.

شایان
شایان
5 روز قبل

سلام میجر کی لیست میشه؟