تعداد و نحوه برداشت توکن راکی ریت

چقدر و چطور توکن راکی ربیت را می توانیم برداشت کنیم؟

امروز 2 مهرماه راکی رابیت در صرافی ها لیست شد. برخی کاربران نگرانند که چرا هنوز مقدار توکن های راکی رابیت شان مشخص نشده است یا  اینکه چطور میتوانند توکن های راکی رابیت را برداشت کنند. لازم نیست نگران باشید، راکی ربیت به نوبت در حال نشان دادن مقدار توکن و فعال کردن گزینه برداشت برای کاربران است. در این مقاله هر آن چیزی که درمورد تعداد توکن RBTC که به دست اوردید، قیمت راکی رابیت و نحوه برداشت توکن ها و اینکه آیا فروش راکی رابیت در این شرایط به صلاح است صحبت میکنیم.

خرید تون کوین در پی 98

آپدیت اخبار پایان فصل اول راکی رابیت

نسخه جدید راکی ربیت منتشر شده است و کاربرانی که واجد شرایط دریافت ایردراپ راکی رابیت شده اند میتوانند مقدار توکن هایی که دریافت کرده اند را مشاهده کنند و سپس برداشت کنند.  برداشت‌ها به صورت مرحله‌ای و بر اساس تاریخ و زمان تکمیل شرایط واجد شرایط بودن پردازش خواهند شد. کاربرانی که زودتر این مراحل را تکمیل کرده‌اند، اولویت در دسترسی به برداشت‌ها خواهند داشت، که باعث می‌شود تراکنش‌هایشان تحت تأثیر تراکم شبکه قرار نگیرد. این روش مرحله‌ای تضمین می‌کند که عدالت رعایت شده و به کاربرانی که در پلتفرم فعال‌تر بوده‌اند، پاداش داده شود.

در بازی جدید راکی رابیت میتوانید در نبردها شرکت کنید از توکن هایی که دارید استفاده کنید و به بازی برای چند برابر کردن سکه هایتان انهارا واریز کنید. دسترسی به فصل دوم راکی ربیت تا امروز عصر برای کاربران فعال میشود. تیم توسعه راکی ربیت اعلام کرد که استیک کردن توکن ها بهترین راه است تا از مزایای اینده بهره مند شوید.

تکلیف کاربرانی که تراکنش تون کوین راکی ربیت را انجام نداده اند چه میشود؟

بر اساس اعلامیه امروز صبح تیم توسعه، 45 درصد از توکن کاربرانی که تراکنش تون کوین را انجام نداده اند، سوزانده شده اند و در واقع تلاش آنها در بازی بیهوده بوده است. اما خبر خوش این است که به دلیل اینکه بازی خرگوش تلگرام برای کاربران خود و وقت آنها ارزش قائل است، طبق روشی که بعدا اعلام می کند می توانند 55 درصد از توکن های شان که معلق شده است را دریافت کنند.


📌همچنین بخوانید: امروز شرکت کنندگان راکی ربیت چند توکن میگیرند؟


از کجا بفهمیم چقدر توکن راکی ربیت داریم؟

برای اینکه بفهمید چقدر توکن راکی رابیت دریافت کرده اید لازم نیست کار خاصی کنید فقط کافیست وارد ربات راکی ربیت شوید و سپس با اعلانی در صفحه اصلی ربات مواجه خواهید شد. در این قسمت 4 متن امده است.

مقدار توکن های راکی رابیت
مقدار توکن های راکی رابیت
  • کل توکن های راکی ربیت شما (Total airdrop) 
  • توکن هایی که امروز قابل برداشتند. (Available)
  • توکن هایی که میتوانید بعدا برداشت کنید. (Vestiong)
  • توکن هایی که سوزانده شده. (burned)

کی میتوانیم توکن های راکی رابیت را برداشت کنیم؟

بر اساس متن منتشر شده در تب برداشت توکن های راکی ربیت، هر بازیکنی که سریع تر ملاک های واجد شرایط شدن رو انجام داده بود قادر به برداشت زودتر توکن هایش است. در این قسمت به شما تاریخ و ساعت مشخصی که میتوانید حداکثر و حداقل توکن  را برداشت کنید نمایش داده شده است. با این کار را کی رابیت قصد دارد از شلوغی شبکه تون و اختلال سراسری جلوگیری کند.

برداشت توکن های راکی رابیت
برداشت توکن های راکی رابیت
  • حداقل برداشت (Min withdraw)
  • حداکثر برداشت (Max withdraw)
  • کارمزد برداشت (Withdraw Fee)

چطور توکن های راکی رابیت را برداشت کنیم؟

برای برداشت توکن های راکی رابیت به کد تلگرام احتیاج دارید، وارد ربات شوید روی گزینه “Play” کلیک کنید.

کد تلگرام برای برداشت توکن های راکی ربیت
کد تلگرام برای برداشت توکن های راکی ربیت

در صفحه باز شده قسمت بالای صفحه آدرس کیف پول “Address” ، مقدار توکنی که میخواهید برداشت کنید “Amount” و در نهایت در قسمت وارد کردن کد تلگرام راکی رابیت “Enter Telegram Code”  گزینه “Send” را بزنید تا کد به تلگرام شما ارسال شود. سپس کد را در این بخش تایپ کنید و از پایین صفحه گزینه  “Confirm withdraw” بزنید.

چرا نمیتوان راکی ربیت را برداشت کرد؟ رفع مشکل کد تلگرام

کد تلگرام فقط زمانی برای شما ارسال میشود که در بازی طبق زمان و تاریخی که امکان برداشت توکن های راکی ربیت را دارید اقدام کنید. این توزیع توکن و Claim راکی ربیت کمی زمان بر است چرا که به نوبت انجام میشود. در غیر این صورت به شما پیغامی نشان میدهد که در حال حاضر تا تاریخ معین شده امکان برداشت ندارید.

رفع مشکل کد تلگرام راکی ربیت
رفع مشکل کد تلگرام راکی ربیت

قیمت راکی ربیت چند دلار است؟

راکی ربیت پس از لیست شدن در صرافی ها، با قیمت بسیار پایینی شروع به معامله شدن کرد، قیمت اولیه برای راکی ربیت 0.00001 بود.

قیمت اولیه راکی رابیت در صرافی
قیمت اولیه راکی رابیت در صرافی

فروش توکن های رابیت در این شرایط اصلا به صلاح نیست و ممکن است به ضرر شما تمام شود.بهتر است توکن های راکی رابیت خود را استیک کنید تا سود بیشتری کسب کنید. یا اگر صبور هستید، در بازار اسپات شروع به ترید راکی رابیت کنید تا قیمت راکی رابیت بعد ها بالاتر برود.

افت 35 درصدی قیمت راکی ربیت در روز اول لیست شدن
افت 35 درصدی قیمت راکی ربیت در روز اول لیست شدن

بهترین کاری که میتوانید بکنید خرید راکی رابیت است چون قطعا قیمت راکی ربیت در کوتاه مدت بالاتر میرود و سود شما بیشتر میشود. یکی از دلایل دیگری که بهتر است راکی رابیت بخرید تا بفروشید افت 35 درصدی این شت کوین در لحظات گذشته است. به نظر میرسد که کاربران ناراضی اند و از ربات خارج شده اند و راکی رابیت بسیار کاهش یافته است. الان وقت مناسبی برای خرید میباشد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
محمد
محمد
1 روز قبل

خدا لعنتت کنه با این پیشنهادت هر چی داشتم رفت

محمد
محمد
4 روز قبل

لعنت بهت گفتی بخر منم خریدم پولم نصف شد

شاه پسر
شاه پسر
4 روز قبل

هر توکن همستر حدودا ۵ هزار تومن
بازم اکثرا نفری ۱۰ میلیون تومن گیرشون میاد دیگ….

چتونه توقع داشتین با همستر لامبورگینی بخرین ینی :/

کیهان
کیهان
4 روز قبل

ارزشش خیلی پایینه داگز بهتر بود.

پارسا
پارسا
4 روز قبل

قیمت به شدت پایین است. با یه حساب کتاب سرانگشتی میشه فهمید نفر اول که حدود ۳۰ میلیارد داشت. تقریبا ۲۰۰ دلار گیرش اومده.