چقدر توکن همستر دارید؟

همستر چقدر به شما توکن میدهد؟ کارنامه منتشر شد!

تیم توسعه همستر کامبت امروز صبح اعلام کرد که شرکت کنندگان بازی میتوانند در بخش کارنامه همستر خودشان مقدار کل توکن ها، توکن هایی که در ایردراپ اول توزیع میشود و مقدار توکن هایی که قفل می شود را ببیند. در این مقاله به شما آموزش میدهیم از کدام قسمت مقدار توکنی که همستر به شما میدهد را ببینید و معنی هر کدام از نوشته ها چیست؟

خرید تون کوین در پی 98

کارنامه همستر چیست؟

کارنامه همستر، در خود بازی منتشر شده است و به تمامی شرکت کنندگان از دیشب در حال نشان دادن مقدار توکن های همستر شان است. در بخش بعدی مقاله توضیح میدهیم که از کجا کارنامه همستر و مقدار توکن HAMSTER را ببینم. 

چه عواملی روی تعداد توکن هایی که همستر می دهد تاثیر داشت؟

پیش تر از اینها اخبار و حواشی حاکی از آن بود که در توزیع ایردراپ همستر کامبت سود ساعتی اهمیت بالایی دارد. پس از آن همستر از بخش پلی گراند و مینی گیم خود رونمایی کرد که به شما کلید هایی داده میشد. احتمالا این کلید ها در فصل جدید همستر کامبت به الماس تبدیل شوند. در هر صورت این فقط یک تئوری است. اما تعداد کلیدهایی که از بازی و پازل همستر به دست آورید قطعا روی میزان توکن تاثیر دارد. مورد بعدی کل دستاوردهای شما در بازی همستر است که حائز اهمیت میباشد. تسک هایی که در بازی انجام دادید شامل کارتهای همستر و حتی رفرال یا تعداد افرادی که به بازی دعوت کرده اید هم حساب شده اند.

تمام دستاوردهای شما به توکن همستر نبدیل میشود
تمام دستاوردهای شما به توکن همستر نبدیل میشود

از کجا بفهمیم چقدر توکن همستر داریم؟

برای اینکه بفهمید بازی همستر کامبت چقدر به شما توکن داده است، باید وارد بخش “Airdrop” شوید و از تب بالای صفحه قسمت “Tokens” را انتخاب کنید. در این قسمت 4 عدد نوشته و یک سری عدد مشاهده میکنید که هر کدام معنای خاص  خودش را دارد:

کارنامه همستر در بازی: چقدر توکن همستر دارید؟
کارنامه همستر در بازی: چقدر توکن همستر دارید؟
  • Total HAMSTER$ | کل توکن های شما
  • Claimed | تعداد توکن برداشت شده
  • Next unlock | تعداد توکن هایی که در قفل بعدی باز خواهد شد
  • Unclaimed | تعداد توکن های قابل برداشت

تب withdraw در همستر کامبت مربوط به برداشت توکن های همستر است.برای اینکه بتوانید توکن های همستر را برداشت کنید، باید مطمئن شوید که کیف پول را به همستر کامبت وصل کرده اید. موضوع بعدی کارمزد برداشت توکن است که نیم دهم تون کوین است. در مورد ایردراپ داگز دیدیم که چقدر شبکه TON دچار مشکل شد. بنابراین بهتر است از قبل اقدام به خرید تون کوین کنید و در کیف پول خود نگه دارید تا به راحتی با گزینه Claim بتوانید همستر را برداشت کنید. چیزی تا روز رسمی لیست شدن همستر نمانده! 


شما میتوانید به این منظور اقدام به خرید تون کوین، آنی، بدون احراز هویت، در مقدار کم در پی 98 کنید.


امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
آرمان
آرمان
2 ساعت قبل

در آخر هم مشخص شد پرافیت مهم بود نه سکه.