بازی هگزا پازل همستر کامبت

آموزش بازی هگزا پازل همستر کامبت | کسب بی نهایت توکن از بازی جدید همستر

مینی بازی جدید، هگزا پازل همستر کامبت در کنار پازل قبلی که جایزه ای به شکل کلید به کاربران می داد به بخش مینی گیم اضافه شده است. این بازی برخلاف پازل کلید همستر هیچ محدودیتی در گیم پلی ندارد و با حل آن می توانید بی نهایت سکه های همستر را جمع آوری کنید.

هر زمان که از بازی خارج شوید، سکه هایی که جمع آوری کرده اید به موجودی شما اضافه می شود و اگر به نقطه ای برسید که دیگر نتوانید در یک سطح پیشرفت کنید، سکه های شما ذخیره می شوند.این بازی مشابه Candy Crush است و می توانید به طور مستقیم و بدون محدودیت سکه های همستر را جمع آوری کنید.

خرید ترون پی98

چطور وارد بخش هگزا پازل همستر شویم و بازی کنیم؟

برای تجربه این مینی‌گیم هیجان‌انگیز، کافیست وارد ربات همستر کامبت شده و به بخش مینی گیم بروید. هگزا پازل در کنار مینی‌گیم‌ پازل همستر کامبت در دسترس شما قرار دارد.

بازی هگزا پازل همستر

بعد از ورود به ربات همستر، وارد قسمت مینی گیم در بالای صفحه سمت راست می‌شوید، سپس وارد بازی Hexa Puzzle می‌شوید.

شروع بازی هگزا پازل همستر

در این بازی کافی است شش ضلعی ها  را مرتب کنید و هر رنگ را کنار هم بگذارید تا به حد مناسب برسند و به سکه تبدیل شوند. این بازی دارای زمان نیست و تا هنگامی‌که تمام خانه‌ پر نشده باشند، می‌توانید سکه جمع‌آوری کنید و حتی اگر بازی را ببازید سکه‌هایی که به دست آورده اید به موجودی شما اضافه می‌شود.

اهمیت بازی هگزا پازل همستر در چیست؟

بازی هگزا پازل درست پس از اخبار اینکه توکن همستر مرده است به بخش مینی گیم برای کسب سکه های بیشتر همستر کامبت اضافه شد! این رفتار تیم توسعه کمی مشکوک است. تیم همستر قبلا اعلام کرده بود پرافیت در همستر مهم تر از سکه است، حالا با لانچ کردن این بازی در بخش مینی گیم ممکن است به بالاخره لیست شدن احتمالی همستر نزدیک شده باشیم و میزان سکه هم اهمیت خاصی داشته باشد که تیم زمانی که برنامه توزیع توکن همستر را اعلام کند مشخص میکند.

مقدار سکه به دست آمده در بازی هگزا پازل همستر

 همچنین این بازی به شما کلید نمیدهد بلکه سکه میدهد، اهمیت کلید هم با عکس لو رفته از بازی همستر مشخص شد. هگزا پازل بازی متفاوت است و جذابیت و گرافیک رنگی زیبایی دارد و یک گیم دیگر برای سرگرم کردن کاربران است.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
لیلی بانو
لیلی بانو
8 روز قبل

سلام سقف داره این سکه ها از روز اول که شروع بشه از ۲۰ میایون هست در ۲۴ ساعت و هر اندازه که بیستر تستفاده کنید به سقف سکه های دریافتی شما اضافه میشه
من تا ۸۰ میلیون سکه در روز رو هم تحربه کردم
البته هنوز مت حه نشدم بر چه اساس محاسبه میشه
نوع چینش پازل ها خیلی مهمه اینکه چطور رنگها مچ بشه و تمام اضلاع رو در بر بگیره

مجید
مجید
15 روز قبل

بینهایت نیست عزیزم

امیر
امیر
16 روز قبل

بی نهایت نیست، ۲۰ میلیون در روز محدودیت داره. بعدش هیم پولی نمیده.

فاطمه
فاطمه
18 روز قبل

بازی جدید همستر هگزا پازل واقعا اعتیاد آوره. من میخوام انقدر بزنم تا لرد بشم دیشب 2 ساعت بازی میکردم