سبد ارزدیجیتال

آیا سبد ارز دیجیتال خود را درست و پرسود چیده اید؟

بازار آلت کوین‌ها تعداد بی‌شماری سکه و توکن مختلف دارد.برخی از این کوین ها به خصوص شت کوین ها و میم کوین ها مورد اعتماد نیستند و باعث از دست دادن سرمایه تان میشود. با این اوصاف، حتی آلت‌کوین‌هایی با رتبه برتر بر اساس ارزش بازار وجود دارند که احتمالا ارزش سرمایه گذاری ندارند! عوامل متعددی برای انتخاب یک توکن برای سرمایه گذاری وجود دارد اما قبل از این به این سوال جواب دهید:

آیا شما هم یک آلت کوین که مناسب سرمایه گذاری نیست و مدت ها سود نداده است در سبد ارز دیجیتال خود دارید؟

خرید و فروش پرفکت مانی

شما مسئول سرمایه گذاری های خود هستید

اولاً، وقتی صحبت از سرمایه گذاری در آلتکوین ها می شود، 100٪ وظیفه سرمایه گذار است که تصمیم نهایی را در مورد خرید چه چیزی بگیرد. آژانس‌های نظارتی دولتی ممکن است به شما توصیه کنند که با یک مشاور مالی مشورت کنید، اما بیشتر آنها در سیستم مالی سنتی تعبیه شده‌اند و احتمالاً هیچ سرنخی در مورد خرید ارزهای دیجیتال ندارند و علاوه بر این، احتمالاً به شما توصیه می‌کنند که از بسیاری از آنها دوری کنید.

صادقانه بگویم، این توصیه احتمالاً می تواند بسیاری از سرمایه گذاران بالقوه را نجات دهد، به ویژه آنهایی که جذب آن توکن های درخشانی هستند که توسط تأثیرگذاران مشهور مورد حمایت قرار می گیرند.

با این حال، واضح است که برخی از پروژه‌های کریپتو فوق‌العاده نوآورانه در حال ایجاد جایگاه‌های جدید هستند و اگر محیط نظارتی منصفانه‌تر شود و از این نوآوری‌ها حمایت کند، احتمالاً بخش کریپتو شکوفا می‌شود.

ارزهای دیجیتال با ارزش بازار بزرگ که کارایی ندارند

با این وجود، ما در اینجا روی پروژه‌های رمزنگاری متمرکز شده‌ایم که بسیاری از سرمایه‌گذاران توکن‌های آن را در اختیار دارند. مسئله این است که برخی از این پروژه‌ها همچنان در لیست ارز های دیجیتال برتر رتبه‌بندی شده بر اساس ارزش بازار قرار دارند.

آنها نام های بسیار شناخته شده ای دارند و جوامع آنها عموماً بزرگ و به طرز باورنکردنی از آنها حمایت و محافظت می کنند. با این حال، این سوال باید پرسید: چرا؟

مقایسه با بیت کوین

بنابراین بهترین راه برای تشخیص اینکه آیا یکی از این ارزهای دیجیتال بزرگ را دارید که کارایی ندارند چیست؟ بهترین راه این است که به سادگی عملکرد آن را با پادشاه ارزهای دیجیتال، بیت کوین، مقایسه کنید.

دو تا از برترین آلت کوین های رمزنگاری شده

ریپل با ارزش 24.4 میلیارد دلار از نظر ارزش بازار برای همه ارزهای دیجیتال در رتبه هشتم قرار دارد. در 12 ماه گذشته، 6.5 درصد در برابر دلار کاهش یافته است و در بازار صعودی و در برابر دلار بیت کوین 97 درصد کاهش یافته است. اگر این سهام در بازارهای سنتی بود، به آن یک شرکت “زامبی” می گفتند.

مقایسه کاردانو و بیت کوین

کاردانو($ADA) تصویر مشابهی را به تصویر می کشد. با کاهش 93.4 درصدی نسبت به دلار بیت کوین در سال گذشته، این ارز دیجیتال بعید به نظر می رسد که دوباره به بالاترین سطح خود بازگردد.

مقایسه ریپل و بیت کوین
مقایسه ریپل و بیت کوین

خوب، بنابراین سرمایه‌گذاری که اعتقاد خاصی به این 2 ارز دارند و هر دوی آنها را در سبد خرید دارند به این امید است که مشارکت با یک دولت مستقل یا با یک شرکت غول‌پیکر در S&P 500 ممکن است به وجود بیاید و سپس دارایی‌های آنها به ماه برود.

سود سالانه 12 تا 14 درصدی در سال کافیست

مطمئناً ایده حضور در بازار کریپتو این است که 12 تا 14 درصد هر سال لازم باشد تا سر خود را بالاتر از آب در برابر تأثیر تحقیر ارزهای فیات و تورم نگه دارید. اگر ارزهای دیجیتالی را انتخاب کنید که ترکیبی از یک میم کوین محبوب، شت کوین های ثابت شده که وبسایت دارند و آلت کوین های اصلی مثل سولانا باشد، از نوسانات بازار کریپتو در امان میمانید.

منبع: کریپتو دیلی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments