بازی قطار ماینر همستر کامبت

بازی قطار ماینر همستر | دانلود و آموزش دریافت کلید از بازی Train Miner

بازی تلگرامی همستر کامبت، همچنان بین شرکت کنندگان خود محبوب است و در بخش مینی گیم تب پلی گراند بازی هایی را راه اندازی کرده است. یکی از این بازی ها که بازی دوچرخه همستر نامیده شد اولین بازی بود و پس از آن 3 بازی دیگر به این بخش اضافه شد، همستر کمبت در وایت پیپر خود اعلام کرده بود که بازی های جدید برای کسب کلید همستر در راه است.در این مقاله بازی قطار ماینر یا همان Train Miner همستر کامبت را به صورت جامع آموزش میدهیم.

بازی قطار ماینر همستر کامبت چیست؟

این بازی که قطار ماینر نامیده می شود همانطور که از اسم آن مشخص است به حرکت قطار ربط دارد و  بسیار آسان است، در این بازی باید سکه هایی که در مسیر قطار مشاهده می کنید دریافت کنید. در این بخش سر راه قطار سنگ ها و درخت هایی وجود دارد که برای دریافت سکه همستر کامبت باید آنها را با اره ببرید.

بازی ترین ماینر همستر کامبت
بازی ترین ماینر همستر کامبت

دانلود و نصب بازی قطار ماینر همستر

این بازی بر روی سیستم عامل اندروید و آیفون قابل دریافت است، برای اینکه بتوانید در همستر کامبت قطار ماینر بازی کنید، از دکمه های زیر برای دانلود بازی استفاده کنید. این بازی ها به صورت ثابت در بخش مینی گیم وجود ندارند و باید در ابتدا دانلود شوند تا به صورت خودکار در تب پلی گراند همستر کامبت برای شما فعال شوند.

دانلود بازی قطار ماینر برای آیفون:

دریافت بازی قطار ماینر برای اندروید:

بخش های بازی قطار ماینر در همستر کامبت

تیم توسعه در وایت پیپر همستر کامبت اعلام کرده بود که قرار است بازی های برای کسب  کلید همستر در تب پلی گراند قرار گیرند، بعد از دوچرخه همستر و بازی مکعب همستر یکی دیگر از این بازی ها قطار ماینر است که بخش های مهم آن عبارتند از:

  • سرعت (Speed): با ارتقا دادن این بخش سرعت قطار شما بیشتر میشود و می توانید مسافت طولانی را در زمان کمتری طی کنید.
  • اره‌ها (Add): یکی از ضروری ترین چیزها در بازی قطار ماینر، اره ها هستند که برای بریدن درخت ها، شکستن سنگ ها و کسب سکه همستر لازم میشوند.
  • ادغام اره‌ها (Merge): اره ها سطح بندی شده اند و ممکن است شما 2 اره در یک سطح داشته باشید، این اره ها را با هم مرج یا ادغام کنید تا کارایی و قدرتشان بیشتر شود.
  • ظرفیت(Capacity): قطار شما ظرفیت خاصی برای جمع آوری سکه ها دارد، با لول آپ کردن قطار بزرگتری دارید و ظرفیت شما برای هولد سکه های همستر بیشتر میشود.

چطور قطار ماینر همستر را بازی کنیم؟

وقتی بازی را دانلود کردید و از بخش پلی گراند همستر وارد بازی ترین ماینر شدید، در طول بازی، باید حداقل ۳ مجسمه همستر را جمع‌آوری کنید تا بتوانید یک کلید بازی همستر را دریافت کنید.آسان ترین راه برای جمع آوری مجسمه و کلیدها این است که قطار را به سمت همستر ها هدایت کنید.

آموزش بازی قطار ماینر همستر
آموزش بازی قطار ماینر همستر

وقتی هر 3 مجسمه همستر را جمع آوری کردید، به بخش Event بازی بروید، برای اینکار روی آیکون همستر کلیک کنید. در این بخش، بازی کدی در اختیار شما قرار می دهد، کد را کپی کنید تا پاداش و کلید قطار ماینر همستر کامبت را دریافت کنید.

کد بازی قطار ماینر همستر
کد بازی قطار ماینر همستر

سپس روی نماد کلید که در بالای صفحه ربات همستر قرار دارد کلیک کنید. کدی که قبلاً کپی کرده‌اید را در کادر مربوطه قرار دهید و سپس روی دکمه “Redeem” کلیک کنید.

چگونه در بازی قطار ماینر همستر کلید بگیریم؟

  1. با لمس صفحه نمایش قطار حرکت میکند.
  2. با استفاده از اره‌ها، درختان و سنگ‌ها را بشکنید تا به مجسمه های همستر برسید.
  3. به سه همستر برسید تا یک کلید دریافت کنید.
کلید بازی قطار ماینر Train Miner همستر کامبت
کلید بازی قطار ماینر Train Miner همستر کامبت

پس از جمع‌آوری سه همستر و دریافت یک کلید، بهتر است داده‌های  cache بازی را از تنظیمات موبایل خود پاک کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا مراحل اولیه را سریع‌تر پشت سر بگذارید و به کلیدهای بیشتری دست پیدا کنید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments