لیست شدن همستر در لانچ پول

همستر کامبت در لانچ پول بایننس لیست میشود | معرفی 2 روش برای برداشت

شب گذشته، بایننس اعلام کرد که لانچ پول  به عنوان پنجاه و هشتمین پروژه قرار است همستر کامبت را لیست کند. این ایردراپ یک بازی شبیه ساز پلی تو ارن است که همستر خود را به سطح مدیر صرافی ارز دیجیتال که بر روی پلتفرم مینی برنامه تلگرام ساخته شده است ارتقا میدهید. از نات کوین گرفته تا داگز، کتیزن و اکنون همستر، بایننس به علاقه مندی و حمایت خود از پروژه های بلاکچین TON ادامه داده است. در این مقاله اخبار لیست شدن همستر کامبت در لانچ پول بایننس را بررسی میکنیم و نکاتی که برای متصل کردن کیف پول و نحوه برداشت توکن های همستر پس از توزیع ایردراپ باید بدانید به شما آموزش میدهیم.

جزئیات لیست شدن همستر در لانچ پول بایننس 

صرافی بایننس تایید کرد که توکن همستر کامبت را در 26 سپتامبر (5 مهر) لیست می‌کند. علاوه بر این بایننس قرار است توکن همستر را به لانچ‌پول خود اضافه کند. عرضه کل توکن همستر کامبت به 100 میلیارد واحد می‌رسد. 3 میلیارد واحد از آن هم قرار است در لانچ‌پول بایننس استفاده شود. همستر کامبت قبلاً اعلام کرده بود که 60 درصد از عرضه خود یعنی 60 میلیارد واحد توکن را بین اعضا و کاربرانش توزیع می‌کند. البته بخشی از این عرضه به ایردراپ‌های بعدی آن اختصاص می‌یابد.

لیست شدن همستر در لانچ پول بایننس
لیست شدن همستر در لانچ پول بایننس
  • لانچ پول بایننس چیست: لانچ پول یکی از خدماتی است که بایننس به کاربران خود عرضه می‌کند. در این پلتفرم، کاربران با استیک کردن ارزهایی مثل بایننس کوین (BNB) برای یک دوره مشخص، می‌توانند توکن پروژه‌های جدید و آینده‌دار را به عنوان پاداش و به صورت رایگان دریافت کنند. اخیرا ارز داگز هم به لانچ پول بایننس اضافه شده بود و قرار است همستر کامبت هم در لانچ پول بایننس لیست شود.

کیف پول همستر کامبت را برای دریافت ایردراپ متصل کنید

در جدیدترین به روزرسانی بازی محبوب همستر کمبت امکان اتصال کیف پول ارز دیجیتال به ربات این بازی فراهم شده است. برای اینکه ارزهای خود را از ربات برداشت کنید و در زمان لیست شدن بتوانید آنها را بفروشید نیاز به انتقال از ربات به کیف پول دارید. کیف پولی که از آن استفاده میکنید باید از شبکه تون پشتیبانی کند. در لینک جداگانه نحوه متصل کردن کیف پول به همستر کامبت را بررسی کرده ایم.

نحوه برداشت توکن های همستر مشخص شد

همستر کامبت، با نزدیک شدن به تاریخ رسمی لیست شدن همستر انواع روش های برداشت توکن را مشخص کرد. دقت کنید که برداشت ها برای بعد از توزیع ایردراپ است و الان قرار نیست چیزی برداشت کنید فقط آموزش ها را دریافت کنید. دو نوع برداشت داریم و اگر هر برداشت را انتخاب کنید دیگر قابل تغییر نیست.

برداشت توکن های همستر
برداشت توکن های همستر

1. برداشت به مقصد صرافی های متمرکز مثل بایننس و … (بهتر است گزینه کیف پول را انتخاب کنید)

2. برداشت به مقصد کیف پول غیر حضانتی مثل تون کیپر

✅برای برداشت و Claim توکن همستر کامبت باید مراحل زیر را انجام دهید:

  1. در ابتدا وارد بخش”Airdrop” شوید و روی گزینه”On chain airdrop” بزنید.
  2. برای تغییر کیف پول روی گزینه “Change wallet address” بزنید.
  3. اگر کیف پول همستر را قبلا متصل کرده اید روی گزینه”Set as a default withdrawal option” استفاده کنید.
  4. حالا گزینه”On chain airdrop” با تیک سبز به شما نمایش داده میشود.

چرا برای انتقال و دریافت توکن های همستر فقط از تون کیپر استفاده کنیم؟

همستر کامبت در پست آخر تلگرامش از مزایای کیف پول تلگرام یا همون Wallet گفته و در حال تبلیغ برای این کیف پول است. در حالت نرمال Wallet تلگرام گزینه مناسبیه ولی برای ایرانی‌ها که تحریم هستند موضوع احراز هویت وجود دارد و ما نمیتوانیم احراز هویت کنیم. پس بهترین و امن‌ترین گزینه، استفاده از کیف پول تون کیپر یا دست کم کیف پول های سازگار با بلاکچین تون است.

روشهای برداشت و انتقال همستر کامبت
روشهای برداشت و انتقال همستر کامبت
  • در این تصویر روش های برداشت و انتقال همستر کامبت اگر KYC needed نوشته شده باشد به معنی این است که احراز هویت لازم است. همچنین Light KYC به این معنی است که احراز هویت وجود دارد. پس بهترین راه استفاده از گذینه On chain airdrop است که بدون احراز هویت است.

برداشت و انتقال توکن های همستر به صرافی ای بی آی (EBI)

همستر کامبت به همراهان خود در کانال تلگرامی اش گفت، لازم نیست نگران احراز هویت باشند، چرا که تیم همستر چندین روش برای برداشت توکن ها در نظر گرفته است. یکی از این روشها صرافی ای بی آی است. در ابتدا به این میپردازیم که صرافی EBI چیست؟

صرافی ای بی آی EBI چیست و چرا همستر از آن استفاده میکند؟

این صرافی یک پلتفرم غیر متمرکز است که از معاملات فیوچرز (قراردادی) پشتیبانی می‌کند. از آن جایی که صرافی EBI ساز و کار غیر متمرکز دارد، در نتیجه هیچ نیازی به احراز هویت ندارد و به تمام کاربران خدمات می‌دهد. برای کار با این صرافی تنها کافیست یک کیف پول تراست ولت یا ولت متامسک به آن متصل کنید.

کاربران در این صرافی می‌توانند به صورت غیر متمرکز و بدون نیاز به پرداخت کارمزد، معاملات فیوچرز خود را ایجاد کنند. این صرافی به شبکه اتریوم، زنجیره هوشمند بایننس (BSC) و شبکه لایه دو آربیتروم متصل می‌شود. در این صرافی هیچ اشاره ای به بلاکچین TON نشده با اینکه همستر روی تلگرام که بر اساس بلاکچین تون است لانچ شده است.

استفاده از صرافی ای بی آی برای برداشت همستر
استفاده از صرافی ای بی آی برای برداشت همستر

وایز و برداشت در صرافی EBI با پرداخت کارمزد تتر انجام میشود. به این منظور شما میتوانید از خدمات پی 98 برای خرید تتر ارزان و با کمترین کارمزد استفاده کنید. برای اینکار تا قبل از 3 روز دیگر که فصل 1 همستر تمام میشود، اقدام به ثبت نام و خرید تتر در پی 98 بدون احراز هویت نمایید.


امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4 2 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
عاطفه
عاطفه
4 روز قبل

من همستر اشتباهی به ولت تلگرام وصل کردم نه به تون کیپر برای برداشت مشکلی پیش میاد؟