ویژگی جدید همستر کمبت

رونمایی از توکن جدید همستر کامبت در روزهای آینده!

همستر کامبت، بازی تپ تو ارن یا همان ضربه زدن برای کسب درآمد در تلگرام، جایگاه خود را به عنوان یک روند داغ در حوزه کریپتو حفظ کرده است. نکته قابل توجه، بازی P2E (بازی برای کسب درآمد) که اخیراً با چشم‌انداز راه‌اندازی در بلاک چین TON (شبکه باز) ظهور کرده است، از پیشرفت‌های ماه جولای و آینده رونمایی کرده است.

 همستر کامبت، روند داغ اخیر بخش رمزنگاری P2E، به کاربران اجازه داده است تا نگاهی پنهانی به برنامه‌های آتی خود، به‌ویژه برای ماه جولای داشته باشند.  همستر کمبت  همچنین در ماه ژوئیه یک ایردراپ و ابزار درون بازی را برای توکن خود عرضه می کند. در آینده ارتقاء توسعه بیشتری انتظار می رود.

ابزار درون بازی TGE & Token: The Scoop چیست؟

توکن همستر

سایت رسمی همستر کامبت یکی از حیاتی ترین به روز رسانی های این پروژه را در ماه جولای نشان می دهد. قابل ذکر است که TGE (رویداد تولید توکن) و ابزار درون بازی برای این توکن قرار است در این ماه آینده رونمایی شوند. این بدان معناست که کاربران ممکن است در روزهای آینده شاهد یک ایردراپ توکن همستر کمبت باشند که انتظار می رود در بلاک چین TON رخ دهد.

در همین حال، با انجام بازی در تلگرام، به وضوح می توان مشاهده کرد که تب ‘airdrop’ نشان میدهد که لیست در حال انجام است. همانطور که در سایت ذکر شده است، ممکن است کاربران مجبور باشند وظایف خاصی را برای شرکت در ایردراپ انجام دهند. یکی از این وظایف در این پلتفرم، اتصال کیف پول TON کاربران به همستر کمبت بود. با این حال، انتظار می رود وظایف بیشتری در روزهای آینده ارائه شود.

⁉️🐹 مهم: همستر کمبت کی لیست میشود؟ ⁉️🐹

علاوه بر این، ابزار درون بازی برای توکن، با اشاره به موارد استفاده مختلف از یک توکن در اکوسیستم گیم فای، قرار است در این ماه فاش شود. این امر جذابیت بازی را برای کاربر افزایش می دهد و به نوبه خود به پروژه کمک می کند تا جذابیت قابل توجهی در صنعت بازی های مبتنی بر تلگرام به دست آورد.

همچنین، به روز رسانی های آینده سه ماهه سوم 2024 شامل شخصیت ها و پوسته های جدید، رویدادهای با زمان محدود، رویدادهای زنده و غیره می شود. علاوه بر این، پروژه همچنین وعده های بسیاری را در مورد ارتقاء توسعه ای بیشتر در سه ماهه چهارم داد، که شرکت کنندگان  را هیجان زده می کند.

بازی پلی تو ارن همستر کامبت

همستر کامبت، یک بازی در تلگرام که در آن به معنای واقعی کلمه برای کسب سکه به عنوان پاداش ضربه می زنید، همزمان با ظهور بازی های P2E مبتنی بر تلگرام، مانند نات کوین، تپ سواپ و بلوم توجه بسزایی را به خود جلب کرده است. این بازی کسب سکه هایی را تسهیل می کند که کاربران میتوانند آن ها را روی پلتفرم استخراج کنند. 

برای به دست آوردن درآمد غیرفعال از طریق کارت های منحصر به فرد. همچنین، انجام وظایف مختلف فرصت های بیشتری را برای کاربران فراهم می کند تا سکه های بیشتری کسب کنند. «سفر از یک همستر صفر به مدیر عامل»، گیم‌پلی پر افتخار است.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments