لیست شدن همستر در بای بیت

همستر کامبت در بازار پیش فروش صرافی بای بیت لیست شد!

دسترسی به توکن‌های همستر کمبت در بازار پیش از عرضه صرافی بای بیت به کاربران این امکان را می‌دهد تا توکن‌های همستر (HMSTR) را پیش از عرضه واقعی خرید و فروش کنند. صرافی ارزهای دیجیتال بای بیت با لیست کردن توکن بازی همستر کمبت برای ترید پیش از بازار، پشتیبانی خود را از پروژه‌های نوظهور در شبکه باز (TON) ارتقا می‌دهد.

بای بیت رسماً در تاریخ 8 ژوئیه، توکن همستر کمبات (HMSTR) را در بازار پیش از عرضه (OTC) خود اعلام کرد.

این پلتفرم برای معامله توکن‌های جدید قبل از لیست شدن رسمی آنها طراحی شده است و خریداران و فروشندگان را قادر می‌سازد تا قیمت‌ها را تعیین کنند و معاملات را با قیمت‌های از پیش تعیین‌شده انجام دهند.

خرید و فروش پرفکت مانی

اعلامیه بای بیت در مورد لیست شدن توکن همستر کمبت

بر اساس این اعلامیه، پلتفرم پیش از عرضه Bybit در تاریخ 8 ژوئیه ساعت 10:00صبح UTC، معاملات را برای توکن همستر آغاز کرد. صرافی گفت که جزئیات برنامه لانچ شدن رسمی توکن همستر کامبت به زودی منتشر خواهد شد.

همستر کمبت قبل تر در 24 خرداد در بازار پیش از عرضه کوکوین هم لیست شد و این خبر خوبی است، به این معنی که لانچ توکن نزدیک است.

بای بیت تاکید کرد که لیست شدن توکن‌های همستر در پلتفرم پیش از بازار آن نشان‌دهنده «گامی رو به جلو» است و به کاربران این فرصت را می‌دهد تا توکن‌های همستر را قبل از اینکه در فهرست معاملات لحظه ای قرار بگیرند، به دست آورند. این صرافی افزود:

اعلامیه بای بیت درمورد لیست شدن همستر کامبت
اعلامیه بای بیت درمورد لیست شدن همستر کامبت

این دسترسی انحصاری به کاربران این امکان را می‌دهد تا توکن‌های همستر را قبل از لیست شدن رسمی در بایننس ترید کنند و با قیمت کمتری بخرند و سپس در قیمت بالا بفروشند.

قیمت  توکن همستر در بای بیت چند دلار است؟

در حالی که همستر کامبت در حال حاضر در بازار پیش از عرضه بای بیت فهرست شده است، مشخص نیست که توکن همستر کمبت چه زمانی معاملات لحظه ای را آغاز می کند.

شایان ذکر است که هم قیمت قبل از بازار و هم قیمت عرضه رسمی در نهایت توسط تیم توسعه همستر کمبات تعیین می شود و لزوماً ارتباط مستقیمی بین این دو وجود ندارد.

قیمت توکن همستر کمبت
قیمت توکن همستر کمبت

بای بیت اعلام کرد:

🔸لیست شدن همستر کامبت در بازار پیش از عرضه تاثیراتی روی قیمت دارد و نمیتوان آن را نادیده کرد اما عوامل دیگری هم روی قیمت ارز همستر کامبت تاثیر خواهند گذاشت. قیمت توکن همستر بین 0.001 دلار و 0.1 دلار در نوسان بوده است و احتمالا توکن های همستر طبق شایعاتی که به گوش رسیده است بر اساس خاصی محاسبه شود.

همستر کمبت کی در بایننس لیست می شود؟ آیا لانچ توکن نزدیک است؟

زمان لانچ رسمی توکن همستر بسیار نزدیک به نظر میرسد. با توجه به اینکه توکن همستر در بازار پیش از عرضه بای‌بیت در حال حاضر  با قیمتی حدود ۰.۵۵ دلار معامله می‌شود و نیز در صرافی‌های دیگری مانند کوکوین، Gate.io و XT.COM لیست شده است، این نتیجه را می گیریم که پله های ترقی که باید همستر کمبت برای لیست شدن طی کند یک به یک در حال تکمیل شدن هستند.

این فرآیند معمولاً شامل ارزیابی‌های نهایی، تنظیمات فنی و تاییدات لازم از سوی صرافی‌ها و تیم پروژه می‌شود. پس از تکمیل این مراحل، توکن HMSTR به صورت رسمی در بازار معاملات لحظه ای یا اسپات صرافی‌ها لیست خواهد شد و کاربران می‌توانند به راحتی توکن های همستر را ترید کنند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4.3 4 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
8 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
علیرضا سراوانی
علیرضا سراوانی
1 ماه قبل

سلام ۵۵ صدم دلار چقدره به تومن یا ریال؟

لنا
لنا
1 ماه قبل

منظورش چیه
میتونیم بفروشیم لیست شده

علیرضا سراوانی
علیرضا سراوانی
پاسخ به  یگانه بزرگمهر
1 ماه قبل

سلام ۵۵ صدم دلار به تومن چقدر میشه ممنون میشم بگید

رضا
رضا
پاسخ به  علیرضا سراوانی
1 ماه قبل

حدود 30 هزار تومن اما اصلا همچین چیزی امکان نداره اگه اینجوری باشه همه ما میلیاردر میشیم😂

فیروز
فیروز
1 ماه قبل

عالی است

لنا
لنا
پاسخ به  فیروز
1 ماه قبل

این منظورش چیه یعنی میتونیم بفروشیم ؟لیست شده