هشدار: به ربات های جعلی خرید و فروش همستر در کانال های تلگرامی اعتماد نکنید!

پس از لیست شدن همستر در روز 5 مهر و مشخص شدن قیمت هر توکن همستر برخی کانال های تلگرامی اقدام به منتشر کردن ربات های جعلی خرید و فروش همستر برای سودجویی در کانال های تلگرامی کردند. اگر کیف پولتان را به این ربات های جعلی وصل کنید تمام توکن هایی که درون کیف پول دارید توسط این کانال های سودجو برداشت می شوند و سرمایه خود را از دست میدهید.

خرید تون کوین

کدام ربات های تلگرامی جعلی هستند و به آن اعتماد نکنیم؟

برخی کانال هایی با ممبر های بالا و تبلیغات خوب اقدام به جلب توجه کاربران کردند و در حال منتشر کردن رباتی با این مضنون فروش همستر کامبت با قیمت واقعی یا فروش همستر کامبت با قیمت 0.3 دلار هستند. در تصویر زیر یکی از کانال ها که همچین رباتی را تبلیغ میکند برای شما آورده ایم. این ربات ادعا میکند که همسترهای کاربران را با قیمت بالاتر میخرد! بدیهی است که این کانال ها افرادی سودجو هستند که از ناآگاهی علاقه مندان به ایردراپ های تلگرامی سو استفاده میکنند.

ربات جعلی خرید و فروش همستر
ربات جعلی خرید و فروش همستر

یکی دیگر از این ربات ها، رباتی تحت عنوان توزیع توکن رایگان کتیزن و همستر کامبت برای جبران اشتباه اخیرشان برای کاربران بن شده است! در تصویر زیر عکس این ربات را مشاهده میکنید. تحت هیچ شرایطی وارد این لینک های مخرب نشوید.

ربات جعلی کتیزن و همستر
ربات جعلی کتیزن و همستر

اگر کیف پول را به ربات های جعلی وصل کنیم چه میشود؟

توجه کنید که اگر کیف پول خود را متصل کنید و رمز عبور حساب‌های حساس یا عبارت بازیابی کیف پول‌های شخصی به ربات های جعلی کانکت کنید به از دست رفتن سرمایه شما منجر خواهد شد. تحت هیچ شرایط از ربات هایی که توسط کانال تلگرامی رسمی همستر کامبت تایید نشده است نباید رمز ارزی خرید و فروش کنید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
ناهید
ناهید
10 ساعت قبل

تمام ربات های تلگرامی جعلی هستند؟