الماس در بازی همستر

الماس همستر چیست؟ پیش نیاز فصل دوم و اهمیت آن

با پایان یافتن فصل اول همستر کامبت، زمان آن رسیده است که بازیکنان خود را برای مرحله جدید هیجان انگیز، یعنی همان فصل جدید همستر آماده کنند. برخلاف تصور بسیاری، بازی همستر کامبت با توزیع ایردراپ همستر به پایان نمیرسد. همزمان که شرکت کنندگان منتظر روز لیست شدن همستر در صرافی های بزرگ هستند، تیم توسعه از فصل جدید رونمایی کرده که گیم پلی متفاوتی دارد و سکه ها جای خود را به الماس داده اند. در این مقاله بررسی میکنیم که الماس در همستر چیست و چرا اهمیت دارد؟ چطور در بازی جدید همستر الماس به دست آوریم؟

خرید تون کوین

چرا همستر تبدیل به الماس شد؟

فصل جدید همستر که اخیراً منتشر شد، نشان‌دهنده یک تغییر اساسی در پویایی گیم‌پلی است. این مرحله موقت شاهد حذف چندین ویژگی آشنا بوده است زیرا توسعه دهندگان بر محاسبه توزیع ایردراپ بازیکنان تمرکز می کنند.در گیم پلی بازی جدید همستر دیگر سکه های درون بازی وجود ندارد. بازیکنان دیگر نمی توانند سکه های درون بازی را از طریق ضربه زدن روی صفحه اصلی کسب کنند. این تغییر اساسی بازیکنان را تشویق می‌کند تا روش‌های کسب درآمد را کشف کنند. منوی ماین یا همان استخراج همستر هم در حال حاضر در دسترس نیستند. 

فصل جدید همستر و به دست آوردن الماس
فصل جدید همستر و به دست آوردن الماس

الماس همستر به چه درد میخورد؟

در دنیای همستر کامبت، الماس فقط کلکسیونی از گنج ها نیست. هر چه الماس های بیشتری را در طول فصل جدید همستر جمع آوری کنید، مزایای بیشتری را می توانید در ورژن های آینده بازی همستر به دست آورید. الماس ها نقشی اساسی در تعیین موفقیت بازیکن در فصل 2 ایفا می کند و به بازیکنان کمک می کند ارتقا های مهم، آیتم ها و موارد دیگر را به دست آورند.

الماس بیشتر، به معنای مزایای بیشتر است. این مفهوم کلیدی باعث می شود که بازیکنان تلاش کنند تا در طول این فرصت کوتاه تا حد امکان الماس به دست آورند. اگر به دنبال کسب مزیت رقابتی با ورود فصل 2 هستید، اکنون زمان آن است که تلاش های خود را به حداکثر برسانید.

از کدام بخش همستر الماس به دست می آوریم؟

علی‌رغم تغییرات، بازیکنان همچنان می‌توانند از طریق فعالیت‌های جذاب مختلف الماس جمع‌آوری کنند.در اینجا چند روش موثر وجود دارد:

به دست آوردن الماس در همستر با بازی کردن:

در بازی همستر کمبت رویدادها یا چالش‌های ویژه‌ای  را که ممکن است جوایز الماس را فراهم کنند در نظر داشته باشید.

به دست آوردن الماس در همستر با بازی کردن
به دست آوردن الماس در همستر با بازی کردن

به دست آوردن الماس در همستر با دعوت از دوستان:

از قدرت ارتباطات اجتماعی استفاده کنید! با دعوت از دوستان برای پیوستن به همستر کمبت، بازیکنان نه تنها می توانند تجربه بازی خود را افزایش دهند، بلکه می توانند جوایز الماس بیشتری کسب کنید. 

به دست آوردن الماس در همستر با دعوت از دوستان
به دست آوردن الماس در همستر با دعوت از دوستان

 به دست آوردن الماس در همستر با تعامل در رسانه های اجتماعی:

در پلتفرم های رسانه اجتماعی همستر کامبت فعال بمانید. دنبال کردن حساب‌های رسمی بازی می‌تواند منجر به تبلیغات انحصاری، مسابقات و هدایای الماس شود. تعامل با جامعه از طریق نظرات، اشتراک گذاری و لایک کردن نیز می تواند دید و پتانسیل کسب درآمد شما را افزایش دهد.

به دست آوردن الماس در همستر با تماشای ویدیوهای یوتیوب:

در کانال YouTube Hamster Kombat برای محتوایی که نه تنها سرگرم کننده، بلکه پاداش دهنده نیز می باشد، عضو شوید. تماشای ویدیوهای گیم پلی، آموزش ها و به روز رسانی ها می تواند فرصت هایی را برای کسب الماس فراهم کند. رویدادهای ویدیویی ویژه ای را در نظر باشید که ممکن است جوایزی برای مدت محدود ارائه دهند.

به دست آوردن الماس در همستر با تماشای ویدیوهای یوتیوب:
به دست آوردن الماس در همستر با تماشای ویدیوهای یوتیوب

به دست آوردن الماس در همستر با منوی استخراج جدید:

یکی از موارد قابل توجه به بازی، منوی جدید Mine است که در منوی بازی پلی گراند قرار دارد. در اینجا، بازیکنان می‌توانند با استفاده از الماس، کارت‌هایی با موضوع استارت‌آپ خریداری کرده و ارتقا دهند. ارتقاء این کارت‌ها می‌تواند قابلیت‌های کسب الماس شما را افزایش دهد و چرخه‌ای از کسب درآمد و سرمایه‌گذاری مجدد ایجاد کند که می‌تواند به پاداش‌های بیشتر منجر شود.

به دست آوردن الماس در همستر با منوی استخراج جدید
به دست آوردن الماس در همستر با منوی استخراج جدید

آیا حقیقت دارد که فصل دوم همستر هنوز آغاز نشده است؟

بله، در روز جمعه (۳۱ شهریور)، فصل میانی (Interlude) بازی همستر کامبت شروع شد. این فصل بخش‌‌های متفاوتی دارند و برخی از بخش‌های قبلی بازی از آن حذف شده‌اند. در حالی که فصل میانی ممکن است مانند یک مکث برای شروع فصل دوم به نظر برسد، اما یک هدف استراتژیک را دنبال می‌کند.

این مرحله میانی برای آماده‌سازی بازیکنان برای پاداش‌ها و ویژگی‌های جدید هیجان‌انگیز طراحی شده است که انتظار می‌رود پس از راه‌اندازی توکن HAMSTER باشد. همانطور که منتظر آغاز فصل دوم هستیم، برای بازیکنان مهم است که از زمان خود را در طول فصل میانی استفاده کنند و درآمد و به خصوص الماس هارا به حداکثر برسانند.تیم توسعه اعلام کرده است که  برای مقابله با چالش‌های فصل 2 الماس ها مهم هستند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments