قیمت همستر کامبت

قیمت همستر کامبت چقدر است؟ فرمول محاسبه + پیش بینی قیمت آینده ارز همستر

به روز رسانی شهریور 1403: به روز موعود نزدیک میشویم! قیمت همستر کمبت چند می شود و این سکه هایی که در ربات تلگرام جمع کرده ایم چقدر ارزش دارد؟ آیا قیمت همستر کامبت به تومان ارزش آن را دارد که وقت صرف این بازی کنیم یا نه؟ در این مقاله سعی کرده ایم نگاهی جامع به قیمت گذاری و فرمول محاسبه قیمت ارز همستر بیندازیم و ببینیم که در نهایت با توجه به سود ساعتی و سکه هایی که داریم چقدر از این بازی میتوانیم پول به جیب بزنیم. پس اگر شما هم در ربات همستر فعال هستید در ادامه با ما همراه باشید.

خرید تون کوین

قیمت احتمالی همستر چقدر است؟

قیمت دقیق همستر کامبت در حال حاضر مشخص نیست، چون که این توکن هنوز در هیچ صرافی ارز دیجیتال لیست نشده است. ولی تاریخ رسمی لیست شدن همستر کمبت در اوایل مهرماه و به طور دقیق 5 مهر ماه اعلام شده است.

قیمت در پیش فروش همستر کمبت (HMSTR) نقش مهمی در تعیین ارزش بازار و قیمت آینده ارز همستر در زمان لیست شدن ایفا می کند. 

استقبال مثبت در مرحله قبل از راه اندازی معمولا منجر به افزایش قیمت همستر کوین می شود. در حال حاضر، HMSTR به صورت پیش فروش در چند صرافی مهم مثل گیت و کوکوین معامله می شود، با قیمت های گزارش شده از 0.12 دلار تا 0.33 دلار بر اساس بازخورد کاربران و پیشنهاداتی که برای خرید و فروش ارائه کرده اند. چون همانطور که احتمالا میدانید در پیش فروش دارندگان یا خریداران یک سری قیمت پیشنهاد میکنند که هر کس بخواهد و تمایل داشته باشد با آن قیمت ها وارد معامله می شود.

نمودار تغییرات قیمت همستر
نمودار تغییرات قیمت همستر

قیمت هایی که در بازار پیش از عرضه تعیین میشود نشان دهنده ارزش واقعی توکن همستر کامبت نیست. علاوه بر این، شکل توزیع توکن همستر کامبت در ایردراپ مشخص نشده است پس نمیدانیم که هر کاربر چه مقدار همستر کامبت از ایردراپ دریافت میکند.

فرمول محاسبه قیمت همستر 

قیمت همستر هم مانند قیمت نات کوین یک فرمول محاسبه خواهد داشت و اینطوری نیست که هر تعداد سکه همستر جمع کرده باشید همان تعداد هم قابل فروش باشد.

شاید نسبت توزیع و فرمول محاسبه همستر کمبت حدود 1000:1 باشد، مشابه نات کوین. یعنی هر تعداد داشته باشید سه تا صفر از آن کم می شود و تقسیم بر 1000 می شود.

البته بعضی از سایت ها هم میگویند 1: 100000 است یعنی باید از تعداد سکه 5 صفر کم کنیم و از تعداد پروفیت هم 5 صفر کم کنیم (تقسیم بر 100000) و دو عدد به دست آمده را در هم ضرب کنید تا تعداد سکه ای که در ایردراپ همستر به دست می آوریم حاصل شود. بعد این عدد را در قیمت همستر به تومان یا به دلار ضرب کنیم.

ذکر این نکته ضروری است که این قیمت های گزارش شده نهایی نیستند و بر اساس پیشنهاد معامله گران است و حدس و گمان های تحلیل گران است. این در حالی است که تیم همستر بار ها اعلام کرده اند که پروفیت همستر از سکه مهم تر است. به همین دلیل نحوه در نظر گرفتن پروفیت هنوز مشخص نیست و فرمولی برای آن به صورت رسمی اعلام نشده است. علاوه بر این معیارهای دیگری مثل دعوت دوستان و کلیدهای جمع آوری شده در بازی هم در مقدار دریافتی ایردراپ موثر است.

قیمت سکه در صرافی ها تحت تأثیر عواملی مانند پروفیت ساعتی در بازی است. استراتژی دقیق برای تعیین قیمت همستر کمبت به طور رسمی فاش نشده است، اما انتظار می‌رود که با معیارهای سود در ساعت مرتبط باشد.

سکه HMSTR هنوز به طور رسمی در صرافی های ایرانی یا بین المللی فهرست نشده است و قیمت آن مشخص نشده است. پیش فروش در حال حاضر بازار اولیه ای است که می توان همستر را در آن خرید و فروش کرد. بدون شک قیمت بازار پیش فروش همستر به طور قابل توجهی بر قیمت رسمی آن در زمان عرضه تأثیر می گذارد.

اگر هنوز وارد بازی نشدید هنوز دیر نشده است و میتوانید با دانلود بازی همستر و ورود به ربات آن شروع به جمع کردن سکه و پروفیت ساعتی کنید.

💡آموزش وصل کردن کیف پول به همستر کامبت

پیش بینی قیمت آینده همستر کمبات

در حال حاضر، HMSTR به صورت پیش فروش در صرافی گیت معامله می شود، با قیمت های گزارش شده از 0.12 تا 0.33 دلار طبق بازخورد کاربران.

این پروژه با حضور پررنگ در تلگرام ادعا می کند که پایگاه کاربری بزرگی با میلیون ها کاربر و بازیکن فعال روزانه دارد. در حالی که هیچ پیش‌بینی قیمت بلندمدت خاصی وجود ندارد، این پروژه به طور فعال در حال توسعه و گسترش اکوسیستم خود است.

نکته مهم این است که قیمت همستر کامبت در زمان لیست شدن ممکن است شاهد ریزش و افت باشد چون خیلی ها میخواهند خیلی زود توکن های خود را بفروشند. این افزایش فروش و عرضه موجب افت قیمت همستر می شود. ولی پس از آن احتمال میرود قیمت به ثبات برسد و بالا برود. چیزی که هم در ایردراپ نات کوین و هم داگز شاهد آن بودیم.

مهمترین عواملی که در قیمت آینده همستر کمبت تاثیر گذار است عبارتند از:

  • لیست شدن همستر در صرافی‌های مهم: اگر همستر کمبت در صرافی‌های بزرگ ارز دیجیتال لیست شود و این پلتفرم ها از آن حمایت کنند قطعا قیمتش بالا می رود چون در دسترس طیف وسیع‌تری از سرمایه‌گذاران قرار خواهد گرفت.
  • اخبار مثبت و نقشه راه قوی همستر کامبت: هر خبر یا رویداد مثبتی مربوط به همستر کامبت می‌تواند به افزایش تقاضا و قیمت این توکن منجر شود. اگر تیم همستر نقشه راه قوی و برنامه های امیدبخش داشته باشند قطعا ارزشش بالا می رود.
  • وضعیت کلی بازار ارز دیجیتال: قیمت همه ارزهای دیجیتال تحت تأثیر نوسانات کلی بازار است. اگر بازار صعودی باشد احتمالا قیمت همستر هم صعودی خواهد بود.

هر خبر جدیدی درباره قیمت همستر کامبت به تومان یا دلار منتشر شود در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام پی 98 اعلام می شود.

پیش بینی قیمت همستر کامبت تا سال 2030

وب سایت های تحلیلی مختلف پیش بینی های جالبی را درباره روند قیمتی همستر کامبت پس از انجام ایردراپ و لیست شدن توکن این بازی در شبکه تون داشته اند. سایت معتبر کریپتو نیوز قیمت همستر در آینده را به شکل زیر پیش بینی کرده است:

پیش بینی قیمت همستر تا پایان سال 2024: همستر کامبت پس از راه اندازی در ژوئیه 2024، می تواند رشد اولیه بالایی داشته باشد. انتظار می‌رود دیده شدن توکن در صرافی‌های بزرگ و تبلیغات شبکه های اجتماعی، قیمت آن را به 0.62 دلار برساند که بیش از 60 برابر از قیمت اولیه تخمینی یعنی 0.01 دلار افزایش خواهد داشت.
پیش بینی قیمت همستر کامبت تا پایان سال 2025: این پلتفرم ممکن است به جذب کاربران جدید از طریق ویژگی هایی مانند سیستم های ارجاع و جوایز روزانه ادامه دهد. اگر بازار گسترده‌تر کریپتو خوب عمل کند، این توکن می‌تواند تا پایان سال 2025 به 0.1 دلار برسد، اگرچه نوسانات احتمالی با کاهش هیاهوی اولیه وجود دارد.
پیش بینی قیمت ارز همستر کمبت تا پایان سال 2030: موفقیت بلند مدت اغلب به نوآوری مستمر و یک جامعه قوی بستگی دارد. از آنجایی که اغلب سکه‌های میم اغلب برای حفظ محبوبیت در درازمدت تلاش می‌کنند، ما احساس می‌کنیم که Hamster Kombat تا سال 2030 به 0.05 دلار کاهش می‌یابد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4.5 4 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
6 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
عارف
عارف
23 روز قبل

آقای اهورا دوست عزیز شما درست متوجه نشدین دو میلیارد سکه و 5 میلیون پروفیت رو 5 صفر ازش کم میکنید و تقسیم بر 100،000 هزار میکنید عدد به دست اومده رو ضرب میکنید میشه تعداد ایردراپ شما و بر قیمت ضرب میکنید.یا کلاً سکه نقشی نداره و پروفیت تقسیم بر 1،000 میشه مشابه نات

اهورا
اهورا
27 روز قبل

سلام یه مثال بزنم برات اگر سکه 2میلیارد و 5 میلیون پرافیت در نظر بگیریم میشه 20/000سکه و 50 پرافیت
50*20/000= 1/000/000 میشه بعد قیمت ایرداب حساب کنی حدودا 0.12 سنت باشه کلش میشه 120/000 هزار دلار میشه به نظرت همچنین قیمتی را به مامیده ؟؟؟؟
به نظرت چیه؟؟؟؟؟؟

سهیل
سهیل
2 ماه قبل

قیمت ارز همستر کامبت به تومان امروز چنده؟

مکس
مکس
پاسخ به  پرستو کاشانی
1 ماه قبل

خب همینو چطور میشه فروخت؟