لیست شدن همستر کمبات

همستر کمبات کی لیست میشود و تاریخ ایردراپ آن چه زمانی است؟

به روزرسانی 20 خرداد 1403: در دنیای هیجان انگیز و جذاب بازی‌های ارزهای دیجیتال، همستر کامبت به عنوان یک ستاره بزرگ و به عقیده خیلی ها به عنوان نات کوین بعدی ظاهر شده است. این بازی کلیکی که تقریبا 3 ماه پیش راه‌اندازی شد، توجه فعالان بازار ارز دیجیتال را به خود جلب کرده است. این بازی تنها در عرض 11 روز، 1 میلیون بازیکن جمع آوری کرد و از آن زمان این تعداد رو به افزایش بوده است. در گذشته هیچکس فکرش را هم نمیکرد که بتوان از ضربه زدن روی صفحه گوشی درآمد کسب کرد ولی در حال حاضر، همستر کمبت بیش از 8 میلیون کاربر دارد، با 3 میلیون بازیکن فعال روزانه که به طور متوسط تقریبا یک ساعت در روز را در بازی صرف می کنند. این بازی و ارز همستر حالا یک رقیب جدی برای نات کوین به حساب می آیند. سوالی که ذهن همه کاربران را به خود مشغول کرده است این است که همستر کمبات کی در صرافی ها لیست میشود و ایردراپ آن در چه زمانی انجام میشود؟

خرید و فروش تتر پی98

لیست شدن همستر کمبات چه اهمیتی دارد؟

همستر کامبت پروژه جدید تلگرام با همکاری صرافی بینگ ایکس است. در این بازی کاربران می توانند، با بازی کردن، توکن جمع آوری کنند. یکی از انگیزه‌های اصلی کسانی که در بازی همستر کامبت تلگرام  فعال هستند این است که این ارز در صرافی های مختلف لیست شود تا بتوانند پول واقعی به دست آورند. درست مانند اتفاقی که برای نات کوین افتاد! 


فوری:


برای تبدیل همستر کامبت به پرفکت مانی میتوانید از خدمات پی98 استفاده کنید. همین حالا در پی98 ثبت نام کنید تا به محض لیست شدن با بالاترین قیمت اقدام به فروش نمایید.

همستر فقط یک بازی برای سرگرمی است و برای اینکه در این بازی سکه جمع کنید نیازی نیست که هزینه یا سرمایه گذاری کنید. اگر همستر کمبات لیست شود، که به احتمال زیاد این اتفاق می افتد، ارزش امتحان کردن را دارد. لیست شدن همستر در صرافی‌ها و امکان فروش سکه‌های این بازی میتواند درآمد واقعی برای بازیکنان به ارمغان بیاورد. توجه داشته باشید که وقتی همستر لیست شود نه تنها شما میتوانید سکه های خود را بفروشید، بلکه سرمایه گذاران جدید هم میتوانند وارد بازار این ارز شوند. این اتفاق باعث افزایش تقاضا و حجم معاملات ارز همستر و رشد آن خواهد شد.

اینستاگرام پی98

همانطور که اشاره شد این بازی با صرافی هایی مانند BingX همکاری کرده است و پس توکن آنها ممکن است به زودی در این صرافی لیست شود. اگر این اتفاق بیفتد، خرید و فروش توکن‌های همستر آسان تر می شود و هیجان بیشتری را هم برای تازه‌ کارها و هم برای کهنه‌کاران ارزهای دیجیتال ایجاد کند. از آنجایی که بازی در بلاک چین TON ساخته شده است، بهتر است هرچه زود اقدام به راه اندازی یک کیف پولی که از این شبکه پشتیبانی میکند نمایید. برای آموزش دانلود و راه اندازی کیف پول تون کیپر که بهترین کیف پول شبکه تون است می توانید به لینک مشخص شده مراجعه نمایید.

لیست شدن همستر کمبت

تاریخ لیست شدن همستر کمبات

کارشناسان و تحلیلگران پیش بینی کرده اند که همستر حدود دو ماه دیگر، یعنی مرداد ماه، در صرافی ها لیست میشود اما این پیش بینی فقط احتمال است و قطعی نیست.

صحبت ها درباره لیست شدن همستر کامبت دهان به دهان در حال انتقال است. در ابتدا، هر بازیکن بازی را با حدود سه دوست به اشتراک گذاشت، اما با افزایش محبوبیت بازی، این تعداد به 15 اشتراک برای هر بازیکن افزایش یافته است. ویژگی های درون بازی که بازیکنان را به دعوت دوستان تشویق می کند، مطمئناً نقش بسیار زیادی در این رشد سریع داشته است.

  •  تاریخ عرضه: 25 مارس 2024
  •  1 میلیون بازیکن در 11 روز
  •  در مجموع 8 میلیون بازیکن
  •  3 میلیون کاربر فعال روزانه
  •  میانگین زمان بازی روزانه 52 دقیقه
  •  سهام اولیه هر بازیکن 3
  •  سهام فعلی هر بازیکن 15

این آمار نشان دهنده موفقیت و محبوبیت روزافزون بازی همستر تلگرام است که لیست شدن آن را محتمل تر میکند. چون  همه کاربران این بازی در حال حاضر منتظر لیست شدن همستر در صرافی‌ها هستند تا بتوانند سکه‌هایی که برای خود به دست آورده اند را نقد کنند.

همستر کامبت پروژه ای پویا است. این بازی در حال کار بر روی شراکت با نام‌های بزرگ در حوزه کریپتو و بازی است. هدف این اتحادها گسترش دامنه بازی و افزودن ویژگی های بیشتر برای بازیکنان است. با همکاری با رهبران صنعت، همستر کمبت قرار است رشد کند و با دنیای بازی های رمزنگاری سریع همراه شود. با زیر نظر گرفتن این به‌روزرسانی‌ها، بازیکنان می‌توانند بیشترین بهره را از تجربه بازی خود ببرند و حتی ممکن است جوایز زیادی کسب کنند. آینده همستر کمبت به اندازه نبردهایی که ارائه می دهد هیجان انگیز و غیرقابل پیش بینی اما امید بخش است.

تا این لحظه هیچ تاریخی برای لیست شدن همستر مشخص نشده است. به محض دریافت خبر درباره زمان دقیق و تاریخ لیست شدن همستر کمبات این مقاله به روز رسانی میشود. شما میتوانید جدیدترین اخبار و آپدیت ها درباره صرافی هایی که همستر کمبات را لیست میکنند، در کانال تلگرام، پیج اینستاگرام و وبلاگ پی 98 بخوانید.


🟣پیش بینی قیمت نات کوین و آینده آن 


احتمالا اولین صرافی که این ارز را لیست کند بینگ ایکس است. با توجه به تجربه مشابهی که از نات کوین داشته ایم صرافی های برتر مانند کوکوین و بایننس و بدون شک صرافی های غیر متمرکز این ارز را لیست خواهند کرد. اگر میخواهید بازی کنید حتما توجه کنید که باید تلگرام اصلی را دانلود کنید.

ایردراپ همستر کمبات چه زمانی است؟

ایردراپ همستر کمبت رایگان است و برخلاف ایردراپ های دیگر، بدون صرف هزینه ای می توانید تنها با بازی کردن از آن سود کسب کنند.

در پایان فصل بازی، یک توکن با ارزش واقعی ایجاد خواهد شد و بین بازیکنان ایردراپ می شود. هر بازیکن به نسبت درآمدی که از بازی داشته است یعنی تعداد سکه‌هایی که به دست آورده میتواند در ایردراپ همستر کمبات توکن واقعی دریافت کند. در واقع ایردراپ همستر کمبات راهی است که دارایی‌های داخلی بازی به ارز دیجیتال واقعی تبدیل می کند و پس از لیست شدن ارز همستر در صرافی ها بازیکنان میتوانند سکه های خود را بفروشند و به دلار تبدیل کنند.

تاریخ ایردراپ همستر هنوز اعلام نشده است و در حال حاضر برداشت توکن های درون بازی امکان‌پذیر نیست. به محض انتشار هر اطلاعیه و خبر جدیدی این مقاله به روز رسانی خواهد شد. شایعاتی در مورد ایردراپ آینده و راه اندازی توکن واقعی این بازی وجود دارد. در حالی که جزئیات هنوز مشخص نیست، از بازیکنان خواسته می شود تا آنجا که می توانند سکه جمع کنند.

توسعه دهنده همستر: توکن ماه آینده لیست میشود

به روزرسانی 20 خرداد 1403: یکی از اعضای تیم توسعه دهنده همستر کامبت ادعا کرده است که این توکن ماه آینده لیست می شود. البته او خاطر نشان کرده است که هنوز هیچ تاریخی قطعی نشده است. با این حال پیش تر هم شایعات و احتمالات برای لیست شدن در مرداد ماه به گوش میرسید.

یکی از اعضای تیم همستر کامبت به اسم همستر گرل (Hamster Girl) اعلام کرده است که اعضای تیم توسعه میخواهند توکن را در جولای، اواخر تیر ماه، لیست کنند. با این حال او تاکید میکند که عوامل مختلف ممکن است بر تاریخ دقیق لیست شدن همستر کمبت تاثیر گذار باشد:

این تاریخ دیر و زود دارد، چون عوامل مختلفی روی آن تاثیر می‌گذارند. البته بازی همستر کامبت هرگز تمام نخواهد شد. یعنی بعد از لیست شدن توکن همستر باز هم بازی خود به کارش ادامه می‌دهد و کارت‌های بیشتری را ایجاد می‌کند تا افراد بیشتری در آن بازی کنند.


🟣بهترین بازی های جایگزین نات کوین تلگرام


پاسخ به سوالات متداول درباره لیست شدن Hamster Combat

تاریخ دقیق لیست شدن همستر کمبت چیست؟

هنوز هیچ تاریخ قطعی برای لیست شدن همستر کمبت اعلام نشده است ولی تیم توسعه دهنده این بازی با همکاری صرافی بینگ ایکس میخواهند این اتفاق زودتر رخ دهد.

ایردراپ همستر کمبات را چگونه دریافت کنیم؟

برای شرکت در ایردراپ همستر باید در این بازی شرکت کنید و برای خود سکه جمع کنید. هر بازیکن به نسبت درآمدی که از بازی داشته است یعنی تعداد سکه‌هایی که به دست آورده میتواند در ایردراپ همستر کمبات توکن واقعی دریافت کند.

همستر کمبات در کدام صرافی ها لیست می شود؟

احتمالا اولین صرافی که این ارز را لیست کند بینگ ایکس است. با توجه به تجربه مشابهی که از نات کوین داشته ایم صرافی های برتر مانند کوکوین و بایننس و بدون شک صرافی های غیر متمرکز این ارز را لیست خواهند کرد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4.8 6 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
8 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
همستر باز
همستر باز
10 روز قبل

همستر کی لیست میشه

سارا
سارا
16 روز قبل

تاریخ قیمت گذاری همستر بگین

فاطمه
فاطمه
20 روز قبل

به نظر میاد مثل نات کوین موفق باشه..
با این تفاوت که واقعا شبیه یه بازی هیجان برانگیزه با کارت های جدید و کد های مخفی..
اگه هنوز شروعش نکردید، تردید نکنید.. شروعش ضرری نداره… ولی از صفر شروع نکنید.
بزنید روی لینک زیر و ۵۰۰۰ سکه جایزه ورود دریافت کنید.

Anonymous
Anonymous
پاسخ به  فاطمه
19 روز قبل

ولی حیف که لینک فیلتر شد و نمیتونی رفرال بگیری😂🤣

sajjad
sajjad
24 روز قبل

همستر کمبات کی لیست میشه

parsa
parsa
پاسخ به  sajjad
21 روز قبل

احتمال داره مرداد ماه