لیست شدن احتمالی راکی ربیت

تاریخ دقیق لیست شدن و توزیع ایردراپ راکی ربیت مشخص شد!

ایردراپ راکی ربیت یکی دیگر از بازی های تپ تو ارن تلگرام است که به دلیل شباهت زیاد به گیم پلی همستر به عنوان رقیب همستر کامبت شناخته شد.این پروژه اخیرا در کانال تلگرامی خود اعلام کرده است که توکن آن (RABBIT) در کوین‌مارکت‌کپ (CoinMarketCap) و کوین‌گکو (CoinGecko) لیست شده و در این سایت‌ها صفحه‌ای به این توکن اختصاص داده شده است.

خرید ترون پی98

زمان دقیق لیست شدن رابیت مشخص شد، آیا حقیقت دارد؟

به گفته تیم توسعه راکی رابیت قرار است 2 روز قبل از لیست شدن همستر در صرافی ها لیست شود. این تاریخ را 23 سپتامبر مصادف با 2 مهر اعلام کرده اند.به گفته تیم توسعه این بازی، مهم‌ترین عامل برای افزایش شانس دریافت ایردراپ توکن راکی رابیت، تعداد کل سکه‌های جمع‌آوری‌شده در این بازی است. پس تا دیر نشده در هفته های باقی مانده سعی کنید از طریق کارتهای راکی ربیت و سکه های مخفی میزان سکه استخراج شده خود را به حداکثر برسانید.

راکی رابیت کی رسما لیست می شود؟

خبر قرار گرفتن نام ربیت کوین در کوین گکو و مارکت کپ، خبر خوبی برای شرکت کنندگان بازی راکی ربیت هیجان انگیز است چون به زمان لیست شدن رسمی راکی رابیت در صرافی های اسپات برتر خبر میدهد. با این حال هنوز خبری از لیست شدن راکی ربیت در پری مارکت هم برای خرید پیش فروش توکن های ربیت به دست ما نرسیده است.

پیش بینی میکنیم که پس از لیست شدن رسمی همستر کامبت،  راکی ربیت هم در همان ماه لیست شود. زمان زیادی برای دریافت سکه از دو بازی محبوب تلگرام باقی نمانده است!

راکی ربیت در توییتر خود همچنین اعلام کرد و گفت برای لیست شدن توکن ربیت آماده شوید.

لیست شدن توکن راکی ربیت

راکی ربیت در بازار پیش از عرضه لیست شده است!

راکی ربیت در بازار پیش از عرضه صرافی هایی مثل بیت گت و او کی ایکس لیست شده است. اما چیزی که کاربران را نگران کرده است. قیمت پایین آن است. این اتفاق باعث شده تا حدسهایی درمورد قیمت پایین راکی ربیت پس از لیست شدن رسمی برسد. ربیت کوین با قیمت 0.0000056 دلار ترید میشود.

ربیت کوین در بازار پیش از عرضه

قیمت راکی ربیت پس از لیست شدن رسمی به چند دلار میرسد؟

در حال حاضر راکی ربیت در صرافی پیش از عرضه لیست شده است بنابراین میتوانیم قیمت توکن های ربیت را از روی نمودارهای بازار پری مارکت در پیش فروش راکی ربیت تخمین بزنیم. اما معمولا قیمت به عوامل زیادی بستگی دارد، توزیع ایردراپ راکی ربیت، تعداد کاربران، اخبار همان روز، حمایت جامعه و …

در ابتدا راکی ربیت مثل دیگر میم کوین ها مثل قیمت ارز داگز و قیمت نات کوین به عنوان یک شت کوین به بازار عرضه میشود و نباید انتظار زیادی از قیمت داشت. اما پس از قرار گرفتن در لیست صرافی های اسپات و ترید شدن مشابه دیگر ارزهای دیجیتال در بازار نوسانات قیمت را تجربه میکند.

راکی ربیت ابتدا در کدام صرافی ها لیست میشود؟

طبق تاریخ اعلامی تیم راکی ربیت برای لیست شدن ربیت کوین که 2 مهر اعلام شده. احتمالا Rocky Rabbit طی این هفته و هفته آینده در بازار پیش از عرضه لیست شود و شاید هم صفحه ای در بایننس برای لیست شدن راکی ربیت در نظر گرفته شود، معمولا تاریخ توزیع ایردراپ و لیست شدن توکن متفاوت است.

اعلامیه کانال رسمی راکی ربیت درمورد لیست شدن

اما طبق اعلامیه کانال تلگرام راکی ربیت اعلام کرده است که:

2 مهر هم توزیع ایردراپ راکی ربیت خواهد بود و هم لیست شدن توکن ربیت کوین.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments