تتر رایگان با بازی

آموزش بازی گیمی (Gamee) | بازی کن تتر رایگان بگیر!

اگر شما هم از بازی های تلگرامی که معلوم نیست کی ایردراپ آنها انجام شود و یا توکنشان لیست شود خسته شدید این بازی برای شماست! چون در گیمی بازی میکنید و تتر دریافت میکنید که ارزش دارد و به راحتی نقد می شود. این بازی زیر مجموعه از بازی های معروف انیموکا برندز و 75 میلیون کاربر در سراسر دنیا دارد. اگر میخواهید بدانید چطور میتوانید با بازی گیمی تتر رایگان دریافت کنید در ادامه این آموزش با ما همراه باشید.

بازی تلگرامی گیمی (Gamee) چیست؟

اطلاعات بازی گیمی را به طور مختصر در ادامه برای شما بیان کرده ایم:

  • بازی بر بستر تلگرام و بر روی شبکه تون است.
  • بازی دارای یک توکن بلاکچینی با نماد GMEE است که در بازار خرید و فروش میشود.
  • در این بازی میتوانید روزانه پاداش تتر بگیرید و به سادگی تتر های خود را برداشت کنید.
  • امتیازهای داخل بازی تحت عنوان WP هستند که ایردراپ آن هنوز انجام نشده است.

پس از کسب تتر های خود میتوانید از صفحه فروش و خرید تتر در پی 98 اقدام به فروش و نقد کردن ارزهایی که از بازی به دست آورده اید نمایید.

آموزش بازی گیمی و کسب تتر رایگان از آن

برای شروع بازی کافی است روی دکمه زیر بزنید و وارد تلگرام شوید تا ربات بازی آغاز به کار کند.

حالا که ربات را باز کردید چندین بخش مختلف را مشاهده میکنید. از نوار منو پایین شروع کنیم:

آموزش بازی گیمی
  1. بخش INVITE: در این بخش میتوانید دوستان خود را به بازی دعوت کنید. هر چه دوستانی که دعوت میکنید بیشتر باشد نرخ استخراج ساعتی شما در بازی بیشتر می شود.
  2. بخش SPIN: این همان بخش جذاب است که با چرخاندن گردونه میتوانید از آن تتر دریافت کنید. معمولا در هر روز می‌توانید دو یا سه بار گردونه را به صورت رایگان بچرخانید. بعد از آن برای هربار چرخاندن گردونه به مقداری تیکت نیاز خواهید داشت که باید با بازی کردن جمع کنید. سعی کنید هر روز به بازی سر بزنید و این گردونه را بچرخانید تا به روز هفتم (با نماد طلایی) برسید.
  3. بخش MINE: در این بخش میتوانید بازی کنید و توکن های برنامه را جمع کنید. 
  4. بخش EARN: در این بخش یک سری تسک های مختلف به شما نشان داده می شود که با انجام آنها میتوانید امتیاز های درون برنامه را به دست آورید.
  5. بخش WATDROP: در این قسمت میتوانید از بالای صفحه کیف پول خود را به بازی متصل کنید و دارایی های خود را برداشت کنید. پس از اتصال کیف پول گزینه Withdraw برای شما فعال می شود. توجه کنید که حداقل مبلغ ده دلار باید جمع کرده باشید تا بتوانید برداشت کنید.

برای چرخاندن گردونه از کجا تیکت بیاوریم؟

پس گفتیم که شما میتوانید گردونه را بچرخانید و تتر رایگان دریافت کنید. ولی هر گردونه در روز دو تا سه بار به صورت رایگان فعال می شود و برای چرخاندن بیشتر و به دست آوردن پاداش بیشتر باید تیکت داشته باشید.

گردونه بازی

سه راه برای تیکت جمع کردن وجود دارد:

  1. استیک کردن توکن GAMEE
  2.  بخش EARN 
  3. بازی کردن و برنده شدن

خرید توکن و استیک کردن آن راه حل منطقی نیست. به خصوص اگر تازه وارد بازار شده اید توصیه نمیشود. ولی در بخش EARN لیستی از تسک‌ها برای شما به نمایش در می آید که با انجام این تسک‌ها تیکت‌های بیشتری دریافت می‌کنید. این تسک‌ها شمال مواردی مثل دنبال کردن بازی در شبکه های اجتماعی، متصل کردن کیف پول تون به بازی، و انجام برخی از بازی‌های ساده است. در نهایت شما میتوانید بازی کنید و در بازی ها برنده شوید تا تیکت جمع کنید.

نحوه برداشت تتر های دریافتی

شما می توانید از بخش WATDROP اقدام به برداشت تتر هایی که با چرخاندن گردونه به دست آورده اید نمایید.

در این قسمت باید از بالای صفحه کیف پول خود را به بازی متصل کنید و دارایی های خود را برداشت کنید. توجه داشته باشید که کیف پول شما باید مبتنی بر شبکه تون کوین باشد. بهترین گزینه کیف پول تون کیپر است. روی لینک کلیک کنید تا آموزش راه اندازی این کیف پول را مشاهده کنید.

پس از اتصال کیف پول گزینه Withdraw برای شما فعال می شود. توجه کنید که حداقل مبلغ ده دلار باید جمع کرده باشید تا بتوانید برداشت کنید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments