صعود قیمت فلوکی اینو

پیش‌بینی قیمت فلوکی: ثبت سیگنال رشد FLOKI و رسیدن به سطح 0.0005 دلار

فلوکی اینو یک میم کوین محبوب، پس از یک بازگشت اخیر در بازار مورد توجه قرار گرفته است. میم کوین بالای 0.00017 دلار شناور است و شاخص های صعودی بازار حاکی از روند صعودی است. در حال حاضر، قیمت فلوکی 0.0001734 دلار با افزایش 3 درصدی معامله می شود.

  •  افزایش حجم معاملات فلوکی نشان دهنده اعتماد سرمایه گذاران قوی و علاقه بازار است.
  •  شاخص های فنی به رشد احتمالی اشاره دارند، اگرچه نوسانات بازار همچنان یک نگرانی برای سرمایه گذاران هستند.
  •  علیرغم رکود عمومی، دستاوردهای فلوکی با کاهش سایر سکه‌های میم در تضاد است.

بر اساس داده های CoinMarketCap، ارزش بازار فعلی به حدود 1.66 میلیارد دلار افزایش یافته است که نشان دهنده افزایش 2.80 درصدی است. قابل ذکر است که حجم معاملات در 24 ساعت گذشته 47 درصد افزایش یافته و به 226 میلیون دلار رسیده است که نشان دهنده افزایش علاقه سرمایه گذاران و فعالیت بازار پیرامون این ارز دیجیتال است.

خرید و فروش تتر پی98

هدف قیمت فلوکی اینو

فلوکی اینو

بخش کریپتوکارنسی میم امروز، رکودی را تجربه کرده است و توکن‌های محبوبی مانند دوج کوین (DOGE)، شیبا اینو(SHIB) و پپه(PEPE) شاهد کاهش بوده‌اند. علیرغم این رکود، فلوکی روند را کاهش داده است و یک افزایش متوسط ​​را به ثبت رسانده است. طی هفته گذشته، فلوکی 4 درصد افزایش ارزش داشته است. در حال حاضر، سکه در محدوده قیمت باریکی از 0.00016 تا 0.00018 دلار در نوسان است که افزایش قابل توجهی را در قیمت بازار نشان می دهد.

نمودار قیمت فلوکی اینو
نمودار قیمت فلوکی اینو

شاخص های فنی و چشم انداز آینده FLOKI

میم کوین FLOKI در صورت عبور از مرز 0.00018 دلار، با نقطه مقاومت قوی در 0.0002 دلار، می تواند با یک مانع بزرگ روبرو شود. اگر بالاتر از این آستانه حفظ شود، مسیر می تواند برای حرکت صعودی به سمت 0.0003 دلار باز شود. ادامه روند صعودی حتی ممکن است آن را به 0.0005 دلار برساند.

 از طرف دیگر، کاهش زیر 0.00017 دلار ممکن است FLOKI را به خط روند حمایتی پایین تر خود در 0.00016 دلار برساند. رکود بیشتر بازار ارزهای دیجیتال می تواند آن را به سطح حمایت 0.00015 دلار فشار دهد. این می تواند نشان دهنده یک روند نزولی برای سکه باشد.

🔸اندیکاتورهای فنی 4 ساعته برای FLOKI نشان دهنده احساسات خنثی تا کمی صعودی در میان تریدرها است. میانگین متحرک واگرایی همگرایی (MACD) یک متقاطع مثبت را نشان می دهد. خط MACD (آبی) بالای خط سیگنال (نارنجی) حرکت می کند که نشان دهنده حرکت بالقوه رو به بالا است.

نمودار جفت ارز USDT/FLOKI
نمودار جفت ارز USDT/FLOKI

🔸هیستوگرام که فاصله بین خط MACD و خط سیگنال را اندازه‌گیری می‌کند، نیز به سمت قلمرو مثبت تغییر مکان داد و این روند را بیشتر تایید کرد. فشارهای بیش از حد خرید یا گران فروشی در حال حاضر بر بازار تأثیر می گذارد.

🔸نوسانگر شگفت‌انگیز (AO) از نوارهای سبز رنگ به رنگ قرمز تغییر می‌کند که حاکی از کاهش حرکت رو به بالا در طول زمان است. این انتقال به کاهش بالقوه در فعالیت های صعودی اشاره دارد.

🔸در همین حال، میانگین جهت شاخص (ADX) در سطح 15.83، نشان دهنده قدرت روند ضعیف است، که نشان می دهد بازار در مرحله حرکت جهت کمتر است و به طور بالقوه بیشتر در معرض نوسانات قیمت است.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments