میم کوین های انفجاری هفته

میم کوین های انفجاری این هفته (8 شهریور 1403)

جریان صعودی در میم کوین‌های منتخب این مقاله در جریان سقوط قیمت دیروز بازار، بهبودی قوی پیش رو را نشان می‌دهد. از آنجایی که بازار در این هفته انتظار بازگشت قیمت سریع را دارد، زیرا هیچ خبر مهمی به سقوط دامن نمی‌زند. این میم کوین‌ها می‌توانند در اولین سیگنال‌های بهبود بازار به سرعت رشد کنند.در این مقاله میم کوین هایی که در زمان بی روندی و عقب نشینی بازار ارزش خرید دارند معرفی شده اند.

خرید ترون پی98

برت (BRETT)

برت (BRETT)

با وجود یک کانال نزولی در نمودار روزانه، قیمت ارز برت تغییری را در جریان رنج نشان می دهد زیرا گاوها 0.07722 دلار را نگه می دارند. با این حال، رالی صعودی اخیر، که نتوانسته است به خط روند سقف برسد، در حال رشد کردن است.

نمودار تکنیکال قیمت ارز برت + RSI

با اصلاح بازار گسترده تر، این میم کوین در چهار روز گذشته 18 درصد کاهش یافت و چهار کندل قرمز متوالی ایجاد کرد. در حال حاضر، خریداران بر روی 0.07722 دلار تسلط دارند و احتمال بازگشت را نشان می دهند. علاوه بر این، واگرایی صعودی رو به رشد در خط RSI از شانس روند صعودی حمایت می کند. یک برگشت صعودی می تواند خط روند سقف را در 0.12 دلار آزمایش کند.

فلوکی (FLOKI)

فلوکی (FLOKI)

با روند صعودی واضح‌تر در حرکت، نمودار روزانه میم کوین فلوکی نشان می‌دهد که روند صعودی در حال افزایش است. با یک رالی پس از آزمون مجدد از شکست کانال در حال سقوط، فلوکی در حال ساخت یک کندل صعودی است.

نمودار تکنیکال قیمت ارز فلوکی

در حال حاضر، قیمت فلوکی با افزایش 5 درصدی یک کندل صعودی ایجاد می کند و در 0.0001543 دلار ترید می شود. با ظهور مجدد حرکت صعودی، روند صعودی قیمت فلوکی، به اوج قبلی در مرز 0.00020 دلار چشم دوخته است.


📌پیش بینی رشد 200 درصدی قیمت فلوکی اینو توسط تحلیلگران


به طور خوش بینانه، روند صعودی در میم کوین فلوکی ناشی از بازگشت قیمت ارزهای دیجیتال است و فلوکی اینو می تواند بالاترین قیمت 52 هفته ای را در 0.00034 دلار به چالش بکشد.

داگ ویف هت(WIF)

داگ ویف هت(WIF)

مشابه سایر میم کوین ها، روند قیمت داگ ویف هت تاثیر نزولی غالب را با یک کانال نزولی در حرکت نشان می دهد. با این حال، میم کوین یک چرخه گاوی را نشان می‌دهد که با الگوی کانال  نزولی شروع می‌شود و یک دوره شکست طولانی‌مدت را نشان می‌دهد.

نمودار تکنیکال قیمت ارز داگ ویف هت+ RSI

با یک روند صعودی در اندیکاتور MACD و خط RSI روزانه بالای خط روند، خریداران برای اقدام آماده می شوند. رالی صعودی  قبل از سقوط 3 روزه 18 درصدی، 41 درصد افزایش داشته است.

در حال حاضر، قیمت داگ ویف هت با 1.59 دلار با افزایش 1.30 درصدی در روز ترید می شود. همانطور که گاوها دوباره کنترل را به دست می گیرند، این میم کوین می تواند با افزایش شانس شکست صعودی به سقف 2 دلار برسد.

منبع: کوین پدیا

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments