زمان لیست شدن ارز داگز و قیمت DOGS

قیمت هر توکن داگز چقدر است؟ تاریخ دقیق لیست شدن ارز DOGS

توکن داگز(DOGS) جدیدترین ایردراپ تلگرامی است که با مضمون میم ساخته شده است که در جامعه تلگرام طوفان به پا کرده است. در این مقاله در مورد زمان احتمالی لیست شدن ارز داگز در بایننس و قیمت هر توکن داگز نحوه خرید و فروش ارز داگز صحبت میکنیم. ارز داگز (DOGS)، یک ایردراپ تلگرامی است و اخیرا در پانزده صرافی مرکزی (CEX) پیش از عرضه لیست شده است.

خرید و فروش تتر پی98

معرفی توکن داگز(DOGS)

توکن داگز یک میم کوین است که بر روی بلاک چین شبکه باز (TON) ساخته شده است. توکن داگز با الهام از “Spotty” یک شخصیت میم محبوب خلق شده توسط پاول دوروف، از فرهنگ میم استفاده می کند تا یک تجربه جذاب و سرگرم کننده برای جامعه خود ایجاد کند. با تعداد کاربران رو به رشد بیش از 50 میلیون نفر و تمرکز قوی بر ابتکارات مبتنی بر جامعه، $DOGS به یکی از سریع‌ترین ممکوین‌های با مضمون سگ تبدیل شده است که قرار است با دوج کوین و شیبا اینو است. همچنین پس از همستر کامبت و ایکس امپایر و کتیزن یکی از وایرال ترین مینی برنامه های تلگرام است.

فوری: تایید لیست شدن توکن داگز در بایننس توسط این صرافی

چطور توکن داگز را خرید و فروش کنیم؟

در حال حاضر توکن داگز فقط در صرافی های پیش از عرضه لیست شده است و در بازار و صرافی های اصلی در دسترس نیست. با این حال، می توانید DOGS را در پلتفرم معاملاتی پیش از بازار  کوکوین (KuCoin ) و دیگر صرافی ها خریداری و بفروشید. برای خرید و فروش داگز(DOGS) در صرافی با قیمت احتمالی داگز، باید این مراحل را دنبال کنید:

خرید و فروش ارز داگز
خرید و فروش ارز داگز

نحوه خرید و فروش توکن داگز در صرافی

 1️⃣ایجاد یا پذیرش سفارش: به عنوان یک خریدار، می‌توانید با تعیین مقدار و قیمت توکن داگز در صرافی که می‌خواهید بپردازید، سفارش خرید ایجاد کنید یا سفارش فروش موجود را پیدا کنید که با معیارهای شما مطابقت دارد.

 2️⃣وثیقه امن: هنگام ثبت یا پذیرش سفارش، باید مبلغی از وثیقه را پرداخت کنید. این وثیقه نگهداری می شود تا اطمینان حاصل شود که هر دو طرف به تعهدات خود عمل می کنند.

 3️⃣منتظر تحویل باشید: هنگامی که یک فروشنده با سفارش شما مطابقت داشت، باید منتظر بمانید تا توکن رسماً در صرافی لیست شود. پس از لیست شدن، فروشنده باید توکن ها را در بازه زمانی توافق شده تحویل دهد، در این مرحله توکن ها به حساب شما منتقل می شوند.

هنگام خرید و فروش ارز داگز در صرافی به چه نکاتی توجه کنیم؟

  1.  جدول زمانی تحویل: بسیار مهم است که به جدول زمانی تحویل توافق شده پایبند باشید. از دست دادن زمان تحویل می تواند منجر به ضبط وثیقه شما شود.
  2.  آگاهی از ریسک: معاملات در صرافی های پیش از عرضه ریسک های خاصی را شامل می شود، از جمله اختلافات احتمالی بین قیمت های قبل از بازار و قیمت رسمی توکن داگز پس از لیست شدن. قبل از معامله مطمئن شوید که این خطرات را درک کرده اید.

چگونه توکن های داگز را برداشت کنیم؟

می‌توانید پس از رویداد تولید توکن (TGE)، توکن‌های داگز خود را به کیف پول خود متصل کنید و سپس برداشت کنید. در اینجا یک راهنمای ساده برای کمک به برداشت $DOGS به کیف پول تون کیپر خود پس از راه اندازی رسمی توکن آورده شده است:

متصل کردن ربات داگز به کیف پول
متصل کردن ربات داگز به کیف پول

1️⃣اتصال یک کیف پول: باید کیف پول سازگار با TON خود را به ربات تلگرام داگز متصل کنید.

 2️⃣شروع برداشت: از ربات برای شروع فرآیند برداشت با وارد کردن آدرس کیف پول خود و تعداد توکن هایی که می خواهید برداشت کنید، با توجه به قیمت توکن داگز تلگرام استفاده کنید.

 3️⃣تایید تراکنش: تراکنش را در کیف پول خود تأیید کنید. توجه داشته باشید که انتظار می رود توزیع توکن پس از رویداد رسمی تولید توکن (TGE) آغاز شود.

ارز داگز تا کنون در کدام صرافی ها لیست شده است؟

ارز داگز بر پایه بلاک چین بایننس کوین ساخته شده است و تا کنون فقط در صرافی های پیش از عرضه لیست شده است، در بالا قیمت ارز داگز تلگرام را توضیح داده ایم و گفته ایم که چطور ارز داگز را در صرافی های پیش از عرضه خرید  و فروش کنیم. 

لیست شدن ارز داگز در صرافی
لیست شدن ارز داگز در صرافی

لیست صرافی هایی که ارز داگز در آنها لیست شده است:

  • صرافی اورنج ایکس (OrangeX) 
  •  صرافی گیت آی او (Gate.io)
  • صرافی بیت مارت (BitMart)
  •  صرافی بیت گت (Bitget)
  •  صرافی کوین دبلیو (CoinW)
  •  صرافی سوپر اکس (SuperEX) 
  • صرافی ال بانک (LBank)
  •   صرافی بینگ ایکس (BingX) 
  • صرافی کو کوین (KUCOIN) 
  • صرافی کوین دکس (COINDCX)
  • صرافی بیترو (Bitrue)
  •  صرافی بای بیت اسپات (ByBit Spot)
  •  صرافی اوکی ایکس (OKX) 
  • صرافی بیکونومی (Biconomy)

شروع معاملات داگز کوین پس از لیست شدن رسمی در این صرافی ها قرار است از 20 آگوست 2024 یعنی سه شنبه آغاز شود.

ارز داگز رسما لیست شد: پیش‌بینی روند آینده قیمت ارز داگز: آیا باید روی DOGS سرمایه‌گذاری کنیم؟

توکنومیکس داگز کوین

بیش از 42.2 میلیون کاربر با میانگین 9500 ارز داگز در هر برداشت واجد شرایط درخواست ایردراپ هستند. طبق تکنومیکس 

  •  توکن در کل عرضه: 550 میلیارد
  •  81.5 درصد به سمت جامعه رفتند و OG های تلگرام 73 درصد دریافت کردند.
  •  10% برای گروه و پروژه های آینده در نظر گرفته شده است
  •  8.5 درصد برای عملیات بورسی و نقدینگی تعیین شده است
توکنومیکس داگز کوین
توکنومیکس داگز کوین

علاوه بر این، $DOGS در هفته‌های آینده تگ های قابل ترید و قابل ضرب را معرفی خواهد کرد. از 20 آگوست می توان توکن ها را به یک کیف پول متصل کرد، اما کاربران برای پرداخت هزینه های گاز مربوط به تراکنش های بلاک چین به تون کوین نیاز دارند.

✅قبل از برداشت توکن های $DOGS خود، کاربران باید مطمئن شوند که تون کوین کافی در کیف پول خود دارند. تون کوین را می توان با استفاده از ارز استارز ( Stars) یا از طریق صرافی ها خریداری کرد.

قیمت هر توکن داگز پس از لیست شدن چقدر خواهد بود؟

با توجه به اینکه ارز داگز با اخبار مربوط به لیست احتمالی ایردراپ آن طرفداران زیادی پیدا کرده است، تحلیلگران حدس میزنند که قیمت تقریبی داگز آن حدود 0.00055 دلار باشد. این نقطه شروع سطح دسترسی پذیرفته شدگان اولیه و آنچه اعتقاد بر این است که توکن قادر به انجام آن است را در نظر می گیرد.

در روزهای اولیه لیست شدن، $DOGS ممکن است نوسانات قابل توجهی را تجربه کند. بنابراین، اگر همه چیز خوب پیش برود، محبوبیت می تواند $DOGS را به 0.00825 دلار در هر واحد برساند و ارزش آن را از ابتدا 15 برابر افزایش دهد.

قیمت داگز - منبع: گیت آیو
قیمت هر توکن داگز

با این وجود، اگر به دنبال یک جهش اولیه، نوعی اصلاح قیمت وجود داشته باشد، ممکن است این ارز دیجیتال تا حدود 0.0004125 کاهش یابد، و در آن زمان است که کسانی که جزو اولین ها بودند، سود خود را نقد می کنند. این کاهش نشان دهنده حدود 25 درصد در برابر رقم اصلی است که یک حرکت عادی در بازارهای کریپتو با نوسانات قیمت بالا است.

اگر افت فرضی $DOGS دنبال شود، تحلیلگران حدس می‌زنند که می‌تواند به تعادل جدیدی در حدود 0.0020625 دلار دست یابد. این نقطه قیمت همچنان نشان دهنده سود قابل توجهی از عرضه اولیه است و می تواند سرمایه گذاران بیشتری را جذب کند که در ابتدا وارد هیجان نشده بودند.

قیمت ارز DOGS در حال حاضر چقدر است؟

هنوز قیمت رسمی توکن داگز مشخص نیست اما با توجه به داده های صرافی گیت آی او که یک صرافی پیش از عرضه است قیمت هر توکن داگز 0.0015 دلار است.

پیش بینی قیمت ارز داگز در کوتاه مدت 

پروژه داگز در عرض هشت روز بیش از ۲.۳ میلیون کاربر تلگرام جذب کرد و در حال حاضر بیش از ۵۰ میلیون کاربر فعال دارد. در ربات داگز که استخراج توکن آن از روزهای گذشته بسته شده است، قسمتی تحت عنوان داگز پوینت وجود دارد این امتیاز ها طبق صحبت های تیم توسعه  قرار بوده که به پس از لیست شدن رسمی به توکن داگز تبدیل شوند.

پیش بینی قیمت ارز داگز در کوتاه مدت 

در صرافی پیش از عرضه بیت گت هم  آخرین قیمت تقریبی ارز داگز معامله شده توکن DOGS برابر با ۰.۰۰۵۵ دلار است که نشان‌دهنده افزایش ۱۱ درصدی بوده و حجم معاملات ۲۴ ساعته آن به ۲۲۳ هزار دلار رسیده است. قیمت توکن داگز از زمانی که صرافی  اوکی اکس (OKX) اعلام کرد که این توکن را در 30 مرداد لیست می‌کند، یک روند صعودی قوی را شروع کرده‌است.

نوسانات قیمت ارز داگز و تحلیل نمودار 24 ساعته DOGS

حجم کل معاملات توکن داگز به 2.43 میلیون دلار رسیده که تقریباً سه برابر حجم 898.14  هزار دلاری ثبت شده در حدود دو هفته گذشته است. در 24 ساعت گذشته، بالاترین قیمتی که داگز به آن رسیده، 0.007328 دلار بوده است. برخی سرمایه‌گذاران انتظار دارند که با لیست شدن داگز در صرافی‌ها، به ۰.۰۴ دلار برسد.

نوسانات 24 ساعته ارز داگز در صرافی پیش از عرضه
نوسانات 24 ساعته ارز داگز در صرافی پیش از عرضه

این توکن پیش‌تر به دلیل شایعات متعدد درباره لیست شدن در صرافی‌های مختلف، دچار نوسانات قیمتی زیادی شده است. با اینکه قیمت توکن داگز هنوز به رقم 0.04 دلار نرسیده، اما با یک محاسبه ساده می‌توان ارزش کنونی آن را درک کرد. به عنوان مثال، ۱۰ هزار توکن داگز که به راحتی با انجام چند وظيفه ساده در ربات تلگرامی داگز به دست می‌آید، با قیمت فعلی 0.006 دلار، معادل ۶۰ دلار ارزش دارد. بسیاری از افراد می‌توانند بیش از این مقدار توکن داگز دریافت کنند؛ برای مثال، با دعوت پنج نفر از دوستانتان به این ربات تلگرامی، می‌توانید 20 هزار توکن داگز کسب کنید که در حال حاضر حدود 120 دلار ارزش دارد.

آیا صرافی بایننس توکن داگز را لیست خواهد کرد؟

با وجود برنامه‌های صرافی‌های اوکی ایکس و بای بیت برای لیست کردن داگز، صرافی بایننس هنوز اعلام نکرده است که آیا قصد دارد این توکن را لیست کند یا خیر. از طرفی، طبق نظرسنجی اخیر با بیش از 1.6 میلیون شرکت‌کننده، صرافی بایننس با 45 درصد آرا به عنوان صرافی که شرکت کنندگان تمایل به ترید در آن داشتند انتخاب شد. 

احتمال لیست شدن داگز در بایننس
احتمال لیست شدن داگز در بایننس

لیست شدن ارزها در بایننس به همین راحتی نیست و بایننس باید از بین میلیون ها ایدرا پ تلگرامی بهترین را با بیشترین شرکت کنندگان انتخاب کند. بنابراین لیست شدن در بایننس نسبت به دیگر صرافی ها بیشتر طول میکشد و برای پروژه ها دستاورد بزرگی محسوب میشود.

.

قیمت ارز داگز در صرافی های مختلف
قیمت ارز داگز در صرافی های مختلف

همچنین با وجود اینکه صرافی‌های خارجی متعددی در صدد لیست کردن توکن داگز هستند، کاربران ایرانی به دلیل محدودیت‌های موجود احتمالاً نمی‌توانند در این صرافی‌ها فعالیت کنند. در مقاله های پیش رو صرافی مطمئن ایرانی و روش های ترید توکن داگز را به شما آموزش میدهیم، برای اطلاعات بیشتر مطمئن شوید که وبلاگ پی 98 و کانال تلگرام پی 98 را پیگیری می کنید.

جمع بندی

توکن داگز یک فرصت قابل توجه در فضای میم کوین است، با این حال، ضروری است که با احتیاط روی این پروژه سرمایه گذاری کنید. بازار میم کوین بسیار بی ثبات است و ارزش توکن های DOGS می تواند به طور قابل توجهی در نوسان باشد.

همیشه تحقیقات کاملی انجام دهید و قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری به خطرات  و ریسک های مربوط توجه داشته باشید کانال تلگرام ربات داگز را جوین بشید و اخبار مربوط به ایردراپ را پیگیری کنید. 

❌سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی ارائه شده است.از این مقاله به عنوان مشاوره مالیاتی، سرمایه گذاری، یا سایر موارد استفاده نکنید. تصمیم گیری برای سرمایه گذاری روی یک ارز نیازمند مطالعه و تحلیل است و به عهده خود شخص میباشد، پی 98 در قبال سود و زیان و برداشت شما هیچ مسئولیتی ندارد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3.5 6 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
Outofname
Outofname
24 روز قبل

✍سلام مقاله بسیار خوب جامعی است لطفا در بخش امتیاز دهی ستاره ای بگونه ای با اعداد آنها را مشخص کنید که یک ناآشنا مثل بنده بجای چهار ستاره دو را نزنم و بجای پنج ستاره اشتباها تک ستاره را انتخاب نکنم چون ظاهرا بعد از انتخاب قابل تغییر مجدد نیستن بد نیست که بالای ستاره ها اعداد را هم ذکر کنید تا مشخص‌تر شوند