توکن های مبتنی بر اتریوم

خرید 2 توکن مبتنی بر اتریوم برای کسب سود پیرامون هیجانات ETF

اتریوم (ETH) روند رو به رشدی دارد زیرا کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) در نهایت صندوق های قابل معامله در بورس (ETFs) را تایید کرد. تحلیلگران انتظار دارند که تقاضا برای اتریوم افزایش یابد و به نفع ارزهای دیجیتال مرتبط و سایر توکن ها به عنوان جریان سرمایه به بلاکچین اتریوم باشد.توکن بومی اتر طی دو هفته بیش از 25 درصد سود داشته است که فرصت سرمایه گذاری را با توجه به داده های وال استریت برجسته می کند.

خرید تتر پی98

تاثیر ETF ها روی قیمت اتریوم

به گفته یک تحلیلگر، با توجه به اینکه اکوسیستم وب 3 و دیفای باید از افزایش تقاضا در چیزی که حلقه بازتابی  نامیده میشود بهره مند شود، اثر کاهشی با ETF های اتریوم 100 برابر قوی تر از بیت کوین (BTC) خواهد بود. 

همانطور که توضیح داده شد، این تحلیلگر انتظار دارد که جریان سرمایه به صندوق ها اتریوم سرازیر شود، قیمت اتریوم در بازار نقدی افزایش یابد و سرمایه گذاران جذب شوند. این افزایش علاقه باید بر استفاده از اکوسیستم بلاک چین و دیفای منعکس شود و این معیارها و اصول اساسی را بهبود بخشد.

چارت ETF های اتریوم (صندوق گریل اسکیل)
چارت ETF های اتریوم (صندوق گریل اسکیل)

با استفاده بیشتر، کل کارمزدها افزایش می‌یابد، سوخت ETH را افزایش می‌دهد و عرضه اتریوم را کاهش می‌دهد، که می‌تواند باعث کاهش عرضه و افزایش بیشتر قیمت و تکرار چرخه شود. علاوه بر این، کل اکوسیستم و توکن‌های مربوط به پروژه‌ها به‌عنوان یک جریان و گسترش سرمایه عظیم سود بیشتری خواهد برد.

این تحلیلگر به فرصت‌های بسیار خوب استخرهای نقدینگی مبادله غیرمتمرکز (DEX) اشاره کرد که قیمت ETH افزایش می‌یابد و جفت ارزها پامپ میشوند.

اتریوم نیم سرویس(ENS)

اتریوم نیم سرویس (ENS)

اول از همه، اتریوم نیم سرویس (ENS) محبوب ترین سرویس دامنه برای وب 3 و اتریوم است. کاربران می توانند دامنه ها را خریداری کرده و از آنها به عنوان آدرس هایی برای ارسال و دریافت تراکنش ها در شبکه یا تعامل با اکوسیستم استفاده کنند.

نمودار ماهانه قیمت اتریوم نیم سرویس
نمودار ماهانه قیمت اتریوم نیم سرویس

قابل ذکر است که توکن ENS در ماه گذشته 12.46% افزایش یافت و تبدیل به برترین ارز رمزنگاری ماه شد. در زمان نگارش این مقاله، این توکن امروز با قیمت 26.09 دلار معامله میشود که 11.44 درصد به دنبال افزایش بهره ETF اتریوم افزایش یافت.

یونی سوآپ(UNI)

یونی سوآپ(UNI)

یونی سوآپ(UNI) بزرگترین و پرکاربردترین صرافی غیرمتمرکز در دیفای است که بیشترین حجم معاملات را دارد. بنابراین، ورود سرمایه به اکوسیستم اتریوم می تواند به طور مستقیم برای پروژه و توکن اصلی یونی سواپ منفعت داشته باشد.

با این حال، یک کیف پول مرتبط با تیم یونی سواپ میلیون ها دلار توکن UNI فروخته است و زنگ خطری را برای سرمایه گذاران خود به صدا درآورده است. این باعث شده است که قیمت یونی سوآپ کاهش یابد در حالی که نهنگ‌های ارز دیجیتال در حال خرید این مقادیر و جذب عرضه بودند.

نمودار سالانه قیمت یونی سوآپ
نمودار سالانه قیمت یونی سوآپ

جالب اینجاست که این توکن با وجود از دست دادن 50 درصد از بالاترین قیمت سالانه خود در اوایل ماه مارس با قیمت 15.4 دلار با 8.43 کاهش درصد از سال تا به امروز به 7.19 دلار رسیده است. توکن ها ممکن است به دلیل اصولشان برجسته شوند. سرمایه‌گذاران باید قبل از سرمایه‌گذاری در این دارایی‌ها تحقیق مناسبی انجام دهند و بدانند که بازار ارزهای دیجیتال بی‌ثبات و یک سرمایه‌گذاری پرخطر است.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments