ارزهای مبتنی بر اتریوم

برترین توکن های مبتنی بر اتریوم برای خرید در ماه جولای(تیر 1403)

بازار کریپتوکارنسی ماه جولای را با افزایش بیش از 4 درصدی به ارزش جهانی خود در 24 ساعت گذشته آغاز کرده است. علاوه بر این، قیمت اتریوم، رهبر آلت‌کوین‌ها، دوباره شتاب گرفته و 3.26 درصد در روز گذشته جهش کرده است.

به دنبال آنها، توکن های مبتنی بر ETH با به دست آوردن ارزش قابل توجهی در پرتفوی مربوطه، روند مشابهی را نشان داده اند. آیا این آلتکوین‌ها با افزایش احساسات گاوی بر ارزهای دیجیتال برتر در این ماه غلبه خواهند کرد؟

خرید و فروش تتر پی98

اوریجین تریل (TRAC)

توکن  TRAC

پس از آزمایش موفقیت آمیز سطح حمایت 0.60 دلاری، قیمت توکن  TRAC با موفقیت دوباره حرکت کرد و طی روز گذشته با تغییر +63.98 درصد در حجم معاملات خود، جهش 10.82 درصدی را به ثبت رساند. علاوه بر این، آلتکوین در هفته گذشته 30.79 درصد افزایش یافته است و بازده سالانه 17.05 درصدی داشته است. 

شاخص فنی MACD، افزایش ثابتی را در هیستوگرام سبز نشان می دهد که نشان دهنده افزایش فشار خرید بیش از حد فروش در کریپتو است. فضا. علاوه بر این، میانگین‌ها الگوی مثبتی را نشان می‌دهند که نشان می‌دهد قیمت در زمان آینده به افزایش ارزش خود ادامه خواهد داد.

نمودار قیمت اوریجین تریل
نمودار قیمت اوریجین تریل

علاوه بر این، میانگین متحرک ساده (SMA) به طور مداوم به عنوان سطح حمایت نمودار قیمت در بازه زمانی 1 بعدی عمل می کند که نشان دهنده افزایش احساسات صعودی برای قیمت سکه TRAC است.

اگر بازار، قیمت اوریجین تریل را بالاتر از سطح حمایت 0.770 دلار نگه دارد، گاوها مجدداً حرکت خود را بدست خواهند آورد و برای آزمایش بالاترین قیمت 1.132 دلار آماده می شوند. در مقابل، یک معکوس نزولی می تواند قیمت TRAC را به سمت پایین ترین سطح خود یعنی 0.60 دلار در این ماه بکشاند.

پپه کوین (PEPE)

پپه کوین

در 15 آوریل در زنجیره اتریوم به دلیل محبوبیت میم کوین توسط پیشگامان و رویاپردازان در سال 2016 راه اندازی شد. این پروژه یک اکوسیستم برنامه سرگرمی به سبک سیستم عامل را معرفی کرده است. این ویژگی DeFi، بازی‌ها، تجربه‌های منحصربه‌فرد NFT و یادداشت‌های پیشرفته را ادغام می‌کند.

نمودار قیمت پپه
نمودار قیمت پپه

با قیمت معاملاتی 3.52 دلار، عرضه در گردش پپه کوین 115،752،038 ، و عرضه کل 133،769،419 توکن پپه کوین، این آلتکوین با ارزش بازار 407.41 میلیون دلار، جایگاه 208 را در لیست ارزهای دیجیتال تضمین کرده است.

به طور مثبت، میم کوین در روز گذشته با حجم معاملات 4.64 میلیون دلار جهش 7.64 درصدی را ثبت کرده است. علاوه بر این، در هفته گذشته 27.26 درصد افزایش یافته است. علیرغم ثبت افت 35.62 درصدی در 30 روز گذشته، بازدهی سالانه 386.20 درصدی را تجربه کرده است.

بیم (BEAM)

توکن بیم

در جریان افزایش نوسانات قیمت در فضای کریپتو، کریپتو بیم طی روز گذشته با افزایش 100 درصدی حجم معاملات خود، جهشی تقریباً 10 درصدی را ثبت کرده است. علاوه بر این، آلت‌کوین در هفته گذشته 6.60 درصد اضافه کرده است که نشان‌دهنده افزایش احساس صعودی در فضای کریپتو است.

نمودار قیمت بیم
نمودار قیمت بیم

 شاخص قدرت نسبی (RSI) محدوده فروش بیش از حد خود را با موفقیت مجدداً آزمایش کرد و در نتیجه آلت‌کوین افزایش شدیدی را در نمودار قیمت خود ثبت کرد. علاوه بر این، میانگین منحنی صعودی را تجربه کرده است که نشان دهنده چشم انداز مثبت قیمت بیم در این هفته است.

اگر قیمت سکه بیم تحت شرایط صعودی به معاملات ادامه دهد، برای آزمایش سطح مقاومت بالای 0.028330 دلار آماده می شود. با این حال، در صورت بازگشت نزولی، آلت کوین به سطح حمایت خود یعنی 0.013911 دلار کاهش می یابد.

سیف پل (SFP)

سیف پل

سیف پل یک کیف پول رمزنگاری است که در سال 2018 با هدف اصلی کمک به کاربران خود برای محافظت و رشد دارایی های دیجیتال خود راه اندازی شد.

سیف پل که بر روی زنجیره هوشمند بایننس کوین(BEP20) ساخته شده است، کیف پول‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری را ارائه می‌کند که همگی از طریق برنامه سیف پل پرداخت شده و کار می‌کنند.

نمودار قیمت سیف پل
نمودار قیمت سیف پل

توکن بومی آن “SFP” از ابتدای سال یک سیگنال صعودی را نشان داده است که نشان دهنده تمایل صعودی برای آلتکوین در بازار است. قابل ذکر است که در هفت روز گذشته 17.02 درصد افزایش یافته است و بازدهی سالانه  10.84درصد است.

یو ان سی ایکس نتورک(UNCX)

توکن UNCX

قیمت توکن UNCX علیرغم ثبت افت تقریباً 1 درصدی در حجم معاملات خود، در روز گذشته 4.12 درصد و طی هفت روز گذشته 5.33 درصد به سبد خود افزوده است. علاوه بر این، آلت‌کوین در 30 روز گذشته 6.92 درصد و در سال جاری 43.57 درصد افزایش یافته است.

 میانگین متحرک نمایی 50 روزه به عنوان پشتیبان نمودار قیمت UNCX در بازه زمانی 1 بعدی عمل می‌کند که نشان‌دهنده یک احساس صعودی قوی برای آلت‌کوین در ارز دیجیتال است.

نمودار قیمت UNCX
نمودار قیمت UNCX

از سوی دیگر، اندیکاتور تکنیکال MACD کاهش ثابتی را در هیستوگرام قرمز نشان می دهد. علاوه بر این، میانگین ها یک همگرایی بالقوه صعودی را در نمودار قیمت آن نشان می دهند که نشان دهنده چشم انداز مثبت آلت کوین در این هفته است.

فرض کنید گاوها همچنان بر بازار کریپتو تسلط دارند، قیمت شبکه UNCX برای آزمایش سطح مقاومت بالای 396.5 دلار در این ماه آماده می شود. برعکس، اگر خرس ها بر گاوها غلبه کنند، کریپتو UNCX به سمت پایین ترین سطح خود یعنی 311 دلار سقوط خواهد کرد.

منبع: کوین پدیا

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments