تایید ETF های اتریوم و رالی 3 آلت کوین

تایید ETF اتریوم در هفته آینده: این 3 آلت کوین 100% سیگنال صعودی ثبت میکنند!

با توجه به اینکه متخصصان بازار کریپتو پیش‌بینی می‌کنند  ETF اتریوم بالاخره هفته آینده تایید میشود، انتظار می‌رود که روند بهبودی آلت‌کوین‌ها تسریع شود. علاوه بر این، با افزایش قیمت بیت‌کوین به بالای 60 هزار دلار، این ارزهای دیجیتال با ارزش پایین پتانسیل‌های صعودی عظیمی را ارائه می‌دهند. این آلت‌کوین‌ها که ارتباط نزدیکی با بلاک‌چین اتریوم دارند و می‌توانند حرکت‌های صعودی را تقویت کنند، ممکن است هفته آینده با تایید ETF اتریوم 100 درصد افزایش پیدا کنند. بنابراین، بیایید نگاهی دقیق‌تر به نمودار قیمت آنها بیندازیم و فرصت‌های خرید و جریان رالی صعودی آنها را بررسی کنیم.

خرید و فروش تتر پی98

فلوکی (FLOKI)

فلوکی اینو

از آنجایی که هفته آینده تایید ETF اتریوم در راه است، این میم کوین مبتنی بر اتریوم یک انتخاب عالی برای اتفاق افتادن سریعتر رالی صعودی است. قیمت فلوکی در 0.00014 دلارو 56  درصد از اوج  خود یعنی قیمت 0.00032 دلار کاهش یافت. با تشکیل یک الگوی کف دوقلو، جریان بی روند فلوکی همچنان ادامه دار است و  پس از افت شدید، معکوس شدن روند قیمت را برای این آلتکوین پیش بینی کرده ایم. 

نمودار تکنیکال فلوکی اینو
نمودار تکنیکال فلوکی اینو

علاوه بر این، افزایش شانس یک متقاطع صعودی در شاخص میانگین متحرک همگرایی واگرایی (MACD) فلوکی را برای رسیدن به اوج قیمت جدید هدایت میکند.طبق سطوح فیبوناچی، روند صعودی در قیمت FLOKI می تواند با تایید ETF اتریوم به مرز 0.00039 دلار برسد.

تروفای(TRU)

تروفای

با یک خط روند حمایتی قوی، قیمت توکن TRU یک چرخه صعودی را نشان می دهد که پیش بینی میشود سریعتر به جریان بیفتد. پرایس اکشن توکن تروفای یک برگشت نزولی را پیش‌بینی می‌کند و سطح فیبوناچی 23.60 درصدی را در 0.13 دلار بازیابی می‌کند.

نمودار تکنیکال تروفای
نمودار تکنیکال تروفای

 با جهش روزانه 9.29 درصدی، پرایس اکشن این آلت‌کوین یک کندل استیک صعودی ایجاد می‌کند و ادامه روند صعودی را راحت تر می‌کند. علاوه بر این، متقاطع صعودی در اندیکاتور MACD نشان از رالی گاوی و قدرت نمایی گاو ها دارد.با توجه به ادامه روند صعودی با تایید ETF اتریوم، قیمت آلتکوین TRU می تواند به اوج خود یعنی 0.25 دلار برسد.

آربیتروم (ARB)

آربیتروم

با ارزش بازار 2.27 میلیارد دلار، روند قیمت آربیتروم در آستانه شکست صعودی در نمودار روزانه است. همانطور که قیمت توکن ARB یک الگوی نزولی را تشکیل می دهد و به منطقه تنگنا نزدیک می شود، بهبود بازار ارزهای دیجیتال می تواند منجر به شکست صعودی شود.

نمودار تکنیکال آربیتروم
نمودار تکنیکال آربیتروم

علاوه بر این، MACD و خطوط سیگنال به تدریج روند صعودی و همسویی را به دست می آورند،این آلت کوین قطعا میتواند یک افزایش قیمت چشمگیر را تجربه کند. در حال حاضر، قیمت ARB در 0.7052 دلار معامله می شود و در آستانه عبور از خط روند بالای سر است.با رالی صعودی و تایید ETF های اتریوم، قیمت ARB می تواند به 2.18 دلار برسد.

منبع: کوین پدیا

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments