پامپ قیمت دوج کوین

حمایت ایلان ماسک از دوج کوین | پامپ قیمت DOGE

قیمت دوج کوین چند درصد افزایش یافت. در حال حاضر 0.12 دلار با ارزش بازار 17 میلیارد دلار ترید می شود.

با این حال، تحلیلگر محبوب کریپتو، یلو تریدز که بیش از 59 هزار دنبال کننده در توییتر دارد، معتقد است که قیمت DOGE می تواند در آستانه صعود 4 برابری باشد. در واقع، او انتظار دارد که در هفته‌های آینده، این میم کوین برتر به 0.51 دلار برسد. در واقع، یلو تریدز پروژه‌هایی را انجام می‌دهد که سکه‌های میم با مضمون doge قرار است در بازار گاوی ارزهای دیجیتال آینده بازگردند. 

خرید و فروش تتر پی98

آیا قیمت دوج کوین به 0.51 دلار میرسد؟

با وجود سقوط کریپتو در چند هفته گذشته، نمودار قیمت دوج کوین همچنان قدرت صعودی قابل توجهی را نشان می‌دهد.

در واقع، میم کوین برتر با وجود چندین بار تست مجدد، با موفقیت از سطح حمایت 0.106 دلاری دفاع کرد. پلتفرم تحلیل تکنیکال تریدینگ ویو همچنین سیگنال خرید را در بازه زمانی 4 ساعته را برای دوج کوین بررسی میکند.

توییت تحلیل قیمت دوج کوین
توییت تحلیل قیمت دوج کوین

این بدان معنا نیست که میم کوین خارج از منطقه خطر است، به خصوص اگر بیت کوین به زیر 60 هزار دلار سقوط کند. در واقع، گاوها اکنون به دنبال تغییر میانگین های متحرک ساده و نمایی 200 روزه هستند که هر دو در حال حاضر نزدیک به 0.13 دلار هستند. با این حال، کارشناسان در درازمدت نسبت به دوج خوشبین هستند، به خصوص پس از سوء قصد نافرجام به دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق.

ایلان ماسک از دونالد ترامپ حمایت می کند

شانس ریاست جمهوری ترامپ افزایش یافته است و ایلان ماسک، علناً از او حمایت میکند. چندین گزارش قبلاً ادعا کرده اند که ترامپ و ایلان ماسک گفتگوهای عمیقی در مورد سیاست ارزهای دیجیتال داشته اند و دومی می تواند نقش مشاوره ای در دولت ترامپ پیدا کند.

بر کسی پوشیده نیست که دوج کوین ارز دیجیتال مورد علاقه ایلان ماسک است. در نتیجه، افزایش شانس ریاست جمهوری ترامپ می‌تواند قیمت آن را در هفته‌های آینده افزایش دهد و به طور بالقوه آن را به مرز قیمت 0.51 دلار برساند.

در واقع، چندین تحلیلگر ارزهای دیجیتال بر این باورند که قیمت دوج کوین می تواند در این چرخه صعودی به مرز 1 دلار برسد.

به هر حال، انتظار می رود راه اندازی آتی ETF های نقطه ای اتریوم، تقویت قابل توجهی برای آلتکوین ها، از جمله دوج کوین باشد. علاوه بر این، به نظر می رسد فدرال رزرو از ماه سپتامبر نرخ های بهره را کاهش دهد، که می تواند انگیزه ای به بازار برای صعودی شدن بدهد.

با توجه به اینکه سکه‌های میم قبلاً ثابت کرده‌اند که پر تقاضاترین دارایی‌ها در طول این چرخه صعودی هستند، می‌توان انتظار داشت که دوج کوین به پیشتاز بازار میم کوین با بازدهی بزرگی تبدیل شود.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments