رالی تون کوین

پیش بینی رالی تون کوین |  دو برابر شدن ارزش کل قفل شده(TON) در هفته های اخیر!

از ماه مارس، بلاک چین TON با افزایش بیش از بیست و هفت برابری ارزش کل قفل شده (TVL) شاهد افزایش قابل توجهی بوده است.

🔹مجموع ارزش قفل شده شبکه (TON) از اوایل ماه مارس افزایش یافته و از 600 میلیون دلار فراتر رفته است.

🔹ارزش کل قفل شده تنها در عرض سه هفته، دو برابر شده و به رکورد بالایی رسیده است که نشان دهنده رشد سریع و اعتماد سرمایه گذاران به اکوسیستم مالی غیر متمرکز TON است.

خرید و فروش تتر پی98

حجم کل قفل شده تون کوین 

طبق داده های بدست آمده  ارزش کل قفل شده تون کوین در روز دوشنبه به بیش از 605 میلیون دلار افزایش یافت. این نقطه عطف تنها سه هفته پس از آن حاصل شد که TVL شبکه برای اولین بار در اواخر ماه می به 300 میلیون دلار رسید که نشان دهنده افزایش بیش از بیست و هفت برابری از اوایل ماه مارس است.

🔺افزایش سریع TVL عمدتاً توسط صرافی‌های غیرمتمرکز مانند Ston.fi و Dedust و همچنین پروژه‌های سهامداری مانند Tonstakers و bemo انجام شده است.

💎صلیب طلایی تون کوین | آیا (TON) سطح 10 دلار را رد میکند؟💎

طبق داده های به دست امده، بسیاری از 10 پروتکل برتر TON در هفته گذشته رشد قابل توجه TVL را تجربه کرده اند. دی داست، بزرگترین استخر نقدینگی صرافی غیرمتمرکز مبتنی برتون، شاهد افزایش بیش از 50 درصدی TVL خود در هفته گذشته بود و به نزدیک به 300 میلیون دلار رسید. پروتکل های کوچکتر مانند دایو لاما، بمو، استیکی و ایوا، نیز رشد دو رقمی را در همان دوره ثبت کردند.

توکن بومی این شبکه، اخیراً در تاریخ 15 ژوئن به بالاترین رکورد جدید خود یعنی 8.25 دلار رسید و برای اولین بار به ارزش بازار بیش از 19 میلیارد دلار دست یافت. این توکن با قیمت 7.35 دلار معامله می‌شود و آن را به عنوان هشتمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار با ارزش 18.6 میلیارد دلار قرار می‌دهد. 

رالی صعودی تون کوین و تاثیرات آن

عکس توکن تون کوین

علاوه بر افزایش در TVL تون کوین، میم کوین‌های مستقر در شبکه The Open در روز گذشته افزایش یافته‌اند. سکه های میم بومی TON مانند رزیستنس داگ(REDO) و رزیستنس کت (RECA) به ترتیب 12.8٪ و 60.9٪ در 24 ساعت گذشته افزایش یافته اند.

در همین حال، گزارش های اخیر همچنین نشان داد که تون به یکی از بهترین بلاک چین های لایه 1 در سال 2024 تبدیل شده است و از ابتدای سال 118 درصد از بیت کوین پیشی گرفته است، در حالی که سایر زنجیره های محبوب لایه 1 برای به دست آوردن شتاب تلاش کرده اند.

جمع بندی

بلاک چین TON که در ابتدا توسط تیم برنامه پیام رسان محبوب تلگرام و به رهبری برادران دوروف توسعه یافت، برای ادغام عملکرد ارز دیجیتال و بلاک چین در اکوسیستم تلگرام ایجاد شد.


🎮🪙⁉️کدام بازی تلگرام به نات کوین بعدی تبدیل میشود؟🎮🪙⁉️


این ادغام منجر به محبوبیت یک سری از بازی ها برای کسب درآمد شده است که می توان آنها را در برنام تلگرامبازی کرد و جذابیت شبکه را بیشتر کرد.

بازی‌های تپ تو ارن و پاداش‌دهنده مانند نات کوین، تپ سواپ و همستر کامبت محبوبیت خاصی پیدا کرده‌اند و کاربران بیشتری را به سمت تلگرام سوق داده‌اند.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments