تحلیل تکنیکال ارز داگز

تحلیل داگز امروز | ماه میلادی جدید قیمت داگز به چند دلار می رسد؟

در این مقاله به تحلیل تکنیکال ارز داگز و روند قیمت از زمان لیست شدن رسمی توکن داگز پرداخته ایم. در ادامه نمودارهای ارز داگز را در روزهای اخیر بررسی میکنیم و پیش بینی میکنیم که اگر علاقه سرمایه گذاران به توکن داگز ادامه دار باشد قیمت داگز در ماه میلادی جدید باید از چه سطوح مقاومتی عبور کنند و به چند دلار میرسد؟

خرید ترون پی98

تحلیل ارز داگز امروز

پویایی بازار شدید بوده است و داگز لیکویید شدن قابل توجهی را تجربه کرد. تنها در یک ساعت، میزان لیکوئید ها در مجموع به 519.25 هزار دلار رسید که از موقعیت‌های خرید به 171.06 هزار دلار و از موقعیت‌های فروش به 348.19 هزار دلار تقسیم شد.

نمودار قیمت دیروز ارز داگز

طی 24 ساعت گذشته، مجموع نقدینگی ها به 8.06 میلیون دلار رسید که شامل 3.83 میلیون دلار از پوزیشن لانگ و 4.23 میلیون دلار از پوزیشن شورت بود. این ارقام نشان دهنده نوسانات و حرکات سریع DOGS در بازار است.

در ظهر دیروز، قیمت ها بیش از 30 درصد افزایش یافت و از حدود 0.00125 دلار به 0.00165 دلار رسید. در مقابل، بیت کوین ($BTC) یک شبه 1.7 درصد اضافه کرد و در حال حاضر تقریبا 59 هزار دلار است. 

میزان لیکویید شدن جفت ارز BTC/DOGS

اخبار پیرامون ارز داگز پس از لیست شدن رسمی داگز

از زمانی که توکن DOGS در 26 آگوست لانچ  شد، گمانه زنی ها و هیجانات قابل توجهی را در جامعه کریپتو برانگیخت. افزایش اخیر تا حدی به دلیل در دسترس بودن آن در صرافی های  بزرگ مانند بای بیت، بایننس و اوکی ایکس است. حساب رسمی توکن داگز @RealDogsHouse، نیز این لیست را در پلتفرم خود تایید کرده است و اعتبار و جذابیت توکن را افزایش می دهد.

وبسایت رسمی داگز

میم کوین داگز با عملکرد قوی بازار و حضور در صرافی‌های پیشرو، توجه سرمایه‌گذاران جدید و معامله‌گران با تجربه را به خود جلب می‌کند. از آنجایی که توکن به شتاب خود ادامه میدهد، جامعه ارزهای دیجیتال مشتاقانه شاهد پیشرفت های بعدی و فرصت های رشد بالقوه آن است.

حمایت پاول دورف از داگز

سگ پاول دورف، اسکاتی،  الهام بخش این میم کوین 737 میلیون دلاری $DOGS بود که چند روز پیش عرضه شد و در حال حاضر بزرگترین میم کوین در شبکه تون است.

تحلیل نمودارهای ارز داگز

نمودار معاملاتی DOGS/USDT در بایننس نوسانات قیمت قابل توجهی را در یک دوره 24 ساعته نشان می دهد.

نمودار جفت ارز DOGS/USDT + RSI

قیمت تقریباً از 0.001568 دلار شروع شد، به حدود 0.00140 دلار کاهش یافت و اوج و فرودهای متعددی را در طول روز به نمایش گذاشت که نشان دهنده معاملات فعال است.

ریزش 7 درصدی دیروز قیمت داگز

حوالی ساعت 8 صبح دیروز، DOGS افزایش شدیدی را به نزدیک به 0.00155 دلار تجربه کرد و به دنبال آن کاهش تدریجی داشت که نشان دهنده احساسات محتاطانه بازار و ادغام احتمالی بود.

شاخص های تکنیکال چشم انداز نزولی را برای داگز نشان می دهد. شاخص قدرت نسبی (RSI) در حدود 40.36 قرار دارد که نشان دهنده فشار فروش است، زیرا مقادیر زیر 50 به طور کلی نشان دهنده احساسات نزولی است.

نمودار تکنیکال ارز داگز + MACD+ RSI

نشانگر واگرایی میانگین متحرک (MACD) خط MACD را در زیر خط سیگنال نشان می دهد که روند نزولی را بیشتر تقویت می کند. نوارهای هیستوگرام منفی حاکی از کاهش مومنتوم در جهت نزولی است که نشان می دهد که قیمت داگز ممکن است همچنان با مقاومت روبرو شود مگر اینکه علاقه خرید افزایش یابد.

پیش بینی قیمت داگز برای ماه میلادی جدید

ارز داگز پس ازلیست شدن رسمی، افزایش شدید علاقه‌مندی را به ثبت رساند و به یکی از اولین میم کوین‌ها تبدیل شد که در ده ساعت اول راه‌اندازی از حجم معاملات 1.7 میلیارد دلاری فراتر رفت. علاوه بر این، علیرغم اینکه DOGS یک تازه وارد است، به طرز شگفت انگیزی از میم کوین های اصلی مانند دوج کوین، شیبا اینو و حتی بونک بهتر عمل کرد.

 با این حال، علیرغم راه اندازی فوق العاده خود در بازار، $DOGS شاهد عقب نشینی قابل توجهی از اوج های اخیر خود بوده و زیر سطح 0.0013 دلار معامله می شود.

موانع بر سر تارگت صعودی ارز داگز کدامند؟

عوامل متعددی، از جمله عدم اطمینان در مورد آینده تلگرام و فشار فروش توسط سرمایه گذاران اولیه، به افت قیمت ارز داگز دامن زدند. اگر سرمایه گذاران به انتقال سرمایه خود ادامه دهند، $DOGS ممکن است در روزهای آینده حتی از مقاومت 0.0013 دلار نیز عبور کند.

تارگت قیمت ارز داگز + سطوح حمایت/مقاومت DOGS

شاخص قدرت نسبی (RSI) توکن در اطراف منطقه خنثی در نوسان است که نشان دهنده موج های عمده در خرید و فروش است. در شرایطی که RSI به منطقه فروش بیش از حد کاهش می یابد، انتظار می رود قیمت داگز حتی بیشتر سقوط کند.

همانطور که گفته شد، تیم پشت $DOGS می‌خواهد ویژگی‌ها و ادغام‌های جدیدی را ارائه کند که جامعه را هیجان‌زده و درگیر نگه می‌دارد. در حالی که انتظار می‌رود شرایط بازار و علاقه به میم کوین‌ها نقش مهمی ایفا کنند، به‌روزرسانی‌های عمده برنامه $DOGS مانند افزودن استیکرهای میم و محتوای قابل تنظیم ممکن است سطح علاقه به پروژه را دوباره افزایش دهد و در نتیجه باعث بازگشت احتمالی قیمت آن شود. 

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments