اعلامیه بایننس درمورد داگز

تحلیل داگز امروز | واکنش داگز به بیانیه بایننس چه خواهد بود؟

قیمت داگز با اعلام بایننس در مورد قراردادهای دائمی برای جفت ارز DOGS/USD و اینکه داگز به عنوان پنجاه و هفتمین پروژه در لانچ پول بایننس لیست شده بود. شاهد افزایش قیمت و یک جریان صعودی است که باعث جلب توجه سرمایه گذاران شده است. در این مقاله به صورت جزیی تر واکنش داگز را به بیانیه بایننس بررسی می کنیم و از طریق نمودارها و تحلیل تکنیکال جریان قیمت امروز داگز را پیش بینی میکنیم.

  • قیمت داگز پس از اعلام قرارداد دائمی جدید DOGS/USD بایننس 5.36 درصد افزایش یافت.
  • بایننس لانچ پول، فارمینگ داگز را معرفی می کند و از توکن های بایننس کوین و FDUSD را برای کسب درآمدرونمایی میکند.

قیمت داگز،یک میم کوین جدید در بلاک چین TON، با عملکرد امیدوارکننده خود توجه علاقه مندان به ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده است. ارزش داگز در حال افزایش است و الگوی صعودی قوی را نشان می دهد. این افزایش با افزایش قابل توجه ارزش تون کوین نیز همزمان است. 

خرید تتر از پی 98
  • 🔖فارمینگ ارز دیجیتال: ییلد فارمینگ یا کشت سود به معنی استیکینگ یا وام دادن دارایی های دیجیتال به منظور ایجاد بازدهی بالا یا پاداش در قالب ارزهای رمزنگاری شده بیشتر است.به طور خلاصه، پروتکل های ییلد فارمینگ ارائه دهندگان نقدینگی (LP) را تشویق می کند تا دارایی های دیجیتال خود را در یک استخر نقدینگی مبتنی بر قرارداد هوشمند قفل یا استیکینگ کنند.

قیمت داگز با آخرین اطلاعیه بایننس افزایش یافت

بایننس قرار است پیشنهادات خود را با معرفی قرارداد دائمی جفت ارز داگز و دلار آمریکا گسترش دهد. این قراردادهای فیوچرز برای داگز تا 20 برابر اهرم ( لوریج) پشتیبانی خواهد کرد. علاوه بر این، بایننس فیوچرز قصد دارد از قراردادهای دائمی با USD برای NULS و DOGS رونمایی کند. اینها دارای امکانات ترید اهرمی یا لوریج تریدینگ تا 75 برابر خواهند بود.

اعلامیه بایننس درمورد قرارداد های دائمی داگز
اعلامیه بایننس درمورد قرارداد های دائمی داگز
  • 🔖لوریج تریدینگ: لوریج تریدینگ (Leverage Trading) یا اهرم در ترید، یکی از این ابزارهای کارآمد است که به معامله‌گران این امکان را می‌دهد تا با سرمایه اندک، موقعیت‌های معاملاتی بزرگتری را باز کنند و سود بیشتری کسب کنند.برای مثال، اگر شما تنها 100دلار سرمایه داشته باشید و از اهرم 10 برابری استفاده کنید، می‌توانید معامله‌ای به ارزش 1000 دلار باز کنید.
وبسایت رسمی بایننس و بیانیه درمورد داگز
وبسایت رسمی بایننس و بیانیه درمورد داگز

بایننس لانچ پول اعلام کرده که قرار است از داگز در توسعه مرتبط در دیگر بخش های بازار کریپتو استفاده کند چرا که داگز پتانسیل قابل توجهی دارد. به نظر میرسد که بایننس ممکن است بعدها هم خبرهای خوبی برای پروژه داگز داشته باشد. کاربران اکنون می توانند با قرار دادن توکن های BNB و FDUSD، توکن های داگز را فارم (کشت سود) کنند. این سری از توسعه‌ها تعهد بایننس به تنوع بخشیدن به محصولات مالی و افزایش تعامل کاربران از طریق فرصت‌های معاملاتی نوآورانه را نشان میدهد.

داگز پنجاه هفتمین پروژه در لانچ پول
  • 🔖قرارداد دائمی: قراردادهای دائمی(Perpetual Swap)، این فرصت را برای معامله‌گران فراهم می‌کند تا با پول کم، موقعیت‌های معاملاتی بزرگی را برای یک رمز ارز ایجاد کنند در این نوع قراردادها باید قیمت اینده یک ارز دیجیتال پیش بینی کنید.

پیش بینی قیمت داگز: آیا این میم کوین به 0.002 دلار خواهد رسید؟

در 24 ساعت گذشته، قیمت‌های ارزهای دیجیتال میم کوین نوسانات قابل‌توجهی را تجربه کرده‌اند. قیمت داگز پایین ترین سطح 0.0009972 دلار و بالاترین سطح 0.001113 دلار را تجربه کرد که نشان دهنده یک بازار پر نوسان است. افزایش قیمت با افزایش قیمت ارزهای رمزنگاری شده دیگر مطابقت دارد.


📌اخبار مرتبط: رشد قیمت داگز تا کجا ادامه دارد؟


قیمت داگز هم نسبت به روز گذشته 5.36 درصد افزایش داشت. این عملکرد تنها چند روز پس از آن صورت می‌گیرد که این توکن به 0.0009377 دلار پایین‌ترین حد خود را ثبت کرد که نشان‌دهنده یک بازگشت قابل توجه در میان نوسان حجم معاملات است.

تحلیل تکنیکال ارز داگز

از منظر تکنیکال در تایم فریم  4 ساعته برای قیمت داگز در بایننس، احساسات متفاوتی وجود دارد. خط واگرایی همگرایی میانگین متحرک (MACD) یک متقاطع نزولی را با خط سیگنال خود نشان می دهد که حاکی از حرکت نزولی کوتاه مدت قیمت است.

شاخص قدرت نسبی (RSI) در 51 قرار دارد که نشان دهنده شرایط خرید و فروش بیش از حد نیست و نشان دهنده تثبیت قیمت پس از نوسانات اخیر است.

نمودار قیمت و تحلیل تکنیکال داگز در تایم فریم 4 ساعته
نمودار قیمت و تحلیل تکنیکال داگز در تایم فریم 4 ساعته

قیمت داگز در حال حاضر در یک روند صعودی است و رشد اخیر داگز یک سیگنال صعودی است. داگز به سطح مقاومت 0.0012 دلار نزدیک می شود و اگر از مرز 0.0015 دلار عبور کند، ممکن است شاهد افزایش قیمت داگز در بلندمدت باشیم.


📌اخبار مرتبط: آخرین مهلت برداشت داگز


اگر داگز تحت تاثیر فشار بیشتر قرار بگیرد، می‌تواند تا 0.0017 دلار و حتی 0.002 دلار در صورت تداوم روند صعودی افزایش یابد. این سناریو یک چشم انداز صعودی قوی را برای داگز نشان می دهد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3 2 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
جاوید
جاوید
6 روز قبل

داگز بخریم یا نه؟؟

فاطمه ..
فاطمه ..
6 روز قبل

من ارز داگز دارم به نظرتون قیمت طی هفته آینده بالا میره یا پایین تر میاد؟ بهترین زمان برای فروش کی هست؟