قیمت ارز داگز پس از لیست شدن

پیش‌بینی روند آینده قیمت ارز داگز: آیا باید روی DOGS سرمایه‌گذاری کنیم؟

یک تریدر در هیاهوی اخیر لیست شدن داگز در صرافی های برتر، 400 درصد از میم کوین DOGS سود به دست آورد. شبکه تون کوین (TON)، مدت کوتاهی پس از لیست شدن داگز در بایننس، افزایش قیمت قابل‌توجهی را تجربه کرد. قیمت ارز داگز در صرافی های اسپات بیش از 120 درصد افزایش یافت. علاوه بر این، فعالیت زنجیره ای برای این توکن میم پس از آخرین آزادسازی توکن به طور قابل توجهی افزایش یافت. 

  •  قیمت توکن DOGS پس از عرضه در لانچ پول بایننس 124 درصد افزایش یافت.
  •  شبکه TON شاهد بود که فعالیت زنجیره ای به 150000 درخواست در دقیقه رسید.
  •  بایننس و سایر صرافی ها به دلیل حجم بالا با اختلال در خدمات مواجه شدند.

متاسفانه سناریوی نزولی هم برای ارز داگز وجود دارد و بازار کریپتو شاهد رویداد پرنوسان دیگری بود زیرا ارز داگز یک میم کوین جدید متولد شده در تلگرام، افت چشمگیری را تجربه کرد. در عرض چند ساعت پس از عرضه در صرافی های برجسته مانند بایننس، اوکی ایکس، بای بیت و سایر صرافی ها، این توکن 25 درصد سقوط کرد.

خرید ترون پی98

آیا شرکت کنندگان DOGS از قیمت داگز و توزیع ایردراپ راضی هستند؟

احساسات در میان افرادی که در ایردراپ داگز واجد شرایط شده اند متفاوت بوده است. برخی از ایردراپ را جشن می گیرند، در حالی که برخی دیگر از قیمت لیست شدن ارز داگز ناراضی هستند.حجم معاملات داگز به 631 میلیون دلار رسید و DOGS را در رتبه 15 در بین ارزهای رمزپایه قرار داد که نشان دهنده علاقه بالای سرمایه گذاران است.

ریزش ۷۰ درصدی قیمت داگز در صرافی مکس MEXC

لیست شدن اولیه در صرافی مکس (MEXC) باعث اختلاف قیمت شد و این صرافی متاسفانه کاربران خود را اسکم کرد و داگز را 3 برابر بیشتر از سایر پلتفرم ها معامله کرد.

📌همچنین بخوانید: تحلیل تکنیکال نمودار و قیمت ارز داگز

چه کسانی از ایردراپ داگز سود به دست آوردند؟

یک تریدر DOGS در میان سروصدای چند ساعت گذشته، سود خوبی از دارایی های خود به دست آورد. بر اساس گزارش لوک آن چین، این تریدر بیش از 400 درصد سود در دارایی به دست آورد که مجموعاً 77.3 هزار دلار از سرمایه‌گذاری اولیه 18.4 هزار دلاری بود.

قیمت ارز داگز در صرافی های مختلف

این سود هنگفت را از تراکنش‌های بین DEX و CEX به‌ترتیب به‌دست آورد، زیرا داگز ساعت‌ها قبل از لیست شدن در صرافی های متمرکز در صرافی های غیر متمرکز شروع به ترید شدن کرد.

توکن داگز در صرافی متمرکز و غیر متمرکز در دسترس است
  • در ابتدا، این کاربر 55.9 میلیون سگ با 3271 تن به ارزش تقریبی 18.4 هزار دلار خریداری کرد. متعاقباً،  20 میلیون توکن را به قیمت 6150 تن به قیمت حدود 34.6 هزار دلار فروخت. در نهایت، باقی موجودی را در صرافی های متمرکز واریز کرد و 420 درصد سود کسب کرد. حدود 35.9 میلیون سگ به ارزش 61 هزار دلار در حالی که 77 هزار دلار قیمت دارند.
قیمت فعلی ارز داگز

واکنش‌ها در فضاهای کریپتو مثبت بود و علاقه‌مندان پیش‌بینی می‌کردند که رشد قیمت به‌دلیل خوش‌بینی بازار و هیاهوی لیست شدن ارز داگز افزایش یابد. اولین معامله زمانی انجام شد که قیمت دارایی 0.00013 دلار بود. درحال حاضر، قیمت داگز به 0.001296 می رسد.

افزایش قیمت ارز داگز پست از لیست شدن در بایننس

جفت ارز DOGS/USDT با 124.03% افزایش یافت و در زمان لیست شدن ارز داگز در بایننس به 0.001202 دلار رسید. این افزایش به عنوان بخشی از اولین ایردراپ داگز به عنوان پنجاه و هفتمین پروژه در بایننس لانچ پول بود. این پروژه امروز شروع به کار کرد و واکنش بازار بلافاصله و بسیار مثبت بود.

قیمت ارز داگز به محض لیست شدن در بایننس

سرمایه‌گذاران به سرعت به صرافی هجوم آوردند و قیمت توکن داگز را تا بیش از 120 درصد در عرض چند ساعت پس از لانچ شدن آن افزایش دادند. با وجود اینکه ارز TON در بحبوحه دستگیری پاول دوروف، مدیر عامل تلگرام، کاهش یافت و بلاکچین تون تحت بررسی قرار گرفت، تغییری در روند توزیع ایردراپ و علاقه سرمایه گذاران رخ نداد که نشان دهنده علاقه شدید به این پروژه بود.

علت اختلال در شبکه تون TON چه بود؟

شبکه باز تلگرام (TON) تحت تاثیر هیجان در مورد افزایش قیمت داگز قرار گرفت، پس از این لیست، یک جهش گسترده در فعالیت های زنجیره ای شبکه تون گزارش شد. به گفته تیم TON، جامعه داگز یک فرآیند کلیم زنجیره ای یا همان On Chain  را آغاز کرد که در آن درخواست ها با سرعت شگفت انگیز 150000 بار در دقیقه پردازش می شدند.

⚠️ همچنین بخوانید: نحوه برداشت، خرید و فروش و Claim کردن داگز

از این رو، شبکه TON که به عنوان پایه این تراکنش‌ها عمل می‌کند، در حال حاضر تحت تست استرس قرار دارد تا حداکثر 10 میلیون کاربر را به طور همزمان تراکنش انجام دهند. تیم بلاکچین تون در این باره نوشت:

 به انجمن سگ‌ها تبریک می‌گوییم که فرآیند کلیم زنجیره‌ای خود را آغاز کرده‌اند. ما می شنویم که آنها در حال حاضر حداکثر 150 هزار درخواست در دقیقه را پردازش می کنند، و ما انتظار داریم که این تعداد افزایش یابد. 

کیف پول تلگرام به دلیل حجم بالای تراکنش ها در خدمات خود اختلال ایجاد کرده است. عملکرد مبادله کیف پول موقتاً از دسترس خارج شد و باعث ناامیدی کاربران شد.

تیم کیف پول تلگرام نوشت: 

چندین صرافی کریپتو و همچنین کیف پول ها، کمتر از حد معمول روان کار می کنند.تبادل و انجام تراکنش به طور موقت در دسترس نیست، اما نگران نباشید. ما سخت کار می کنیم تا این مشکل را حل کنیم و به زودی همه چیز را به حالت عادی برگردانیم.بای بیت، یکی دیگر از صرافی های رمزنگاری محبوب، نیز به دلیل افزایش فعالیت کاربران با مشکلاتی مواجه شد. برنامه صرافی موقتاً قطع شد اما از آن زمان به طور کامل بازیابی شده است.

پیش بینی قیمت دگز: آیا ارز داگز در بین 100 ارز دیجیتال برتر قرار میگیرد؟

به طور کلی، در طول یک رویداد تولید توکن (TGE)، یک فروش وجود دارد، زیرا برندگان ایردراپ پول نقد می کنند. از این رو، قیمت داگز به شدت کاهش یافت.

علیرغم این کاهش شدید، ارز داگز دارای ارزش بازار سنگینی بالغ بر 614 میلیون دلار است. این توکن جایگاه خود را در بین 100 دارایی برتر رمزنگاری بر اساس ارزش بازار تضمین کرده است.

رتبه 97 ارز داگز در لیست ارزهای دیجیتال

در میان این ورودی چشمگیر، داگز با حجم معاملاتی که به بیش از 631 میلیون دلار افزایش یافت، شروع به کار کرد. در نتیجه، رتبه پانزدهم را در بین تمام ارزهای رمزپایه به خود اختصاص داد. این فعالیت، علاقه سرمایه گذاران و تریدرها به میم کوین را روشن می کند.

روند توزیع توکن داگز چگونه بود؟

ریشه DOGS به «اسپوتی» بازمی‌گردد، میم کوینی که توسط پاول دوروف، بنیانگذار تلگرام، طراحی شده است. این کوین به ویژه پس از لیست شدن در لانچ پول بایننس و کسب رتبه 57 شتاب بیشتری گرفت. در ابتدا داگز برای لانچ شدن  در 20 آگوست تنظیم شده بود، به دلیل تقاضای بسیار زیاد جامعه، لیست شدن داگز به تعویق افتاد.

🐶 همچنین بخوانید: هر آنچیزی که باید درمورد ایردراپ داگز بدانید!

با نگاهی به آینده، تیم DOGS در نظر دارد استیکرهای میم را معرفی کند که کاربران می‌توانند روی زنجیره ترید کنند، چیزی شبیه استیکرهایی به عنوان توکن های غیر قابل تعویض NFT.

  • پروژه DOGS دارای عرضه ثابت 550 میلیارد سکه است. 81.5٪ از این توکن ها مستقیماً به جامعه اختصاص داده شده اند. از این میزان، 73 درصد برای کاربران قدیمی تلگرام محفوظ است و مابقی بین تریدرها وشرکت کنندگان توزیع می‌شود.
  • از نظر توزیع توکن، تیم 10٪ را برای خود و پیشرفت‌های آینده رزرو کرده است. اکثر این توکن‌ها در یک دوره 12 ماهه قفل هستند. علاوه بر این، 8.5 درصد از کل عرضه برای افزایش نقدینگی در صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز و سایر فعالیت‌ها در نظر گرفته شده است.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments