وقت خرید دوج کوین رسیده است؟

تحلیل تکنیکال امروز DOGE | وقت خرید دوج کوین رسیده است؟

دوج کوین با رشد قیمت اخیرش در حال به دست آوردن کانون توجه است. این افزایش انفجاری قیمت دوج کوین در 26 سپتامبر آغاز شد و به نظر نمی رسد متوقف شود. دوج کوین به لطف چندین پیشرفت کلیدی در بین میم کوین ها برجسته است. در این مقاله بررسی میکنیم که آیا وقت خرید دوج کوین رسیده است؟ پشت صحنه رشد قیمت دوج کوین چیست؟

خرید تتر از پی 98

چرا دوج کوین به رشد قیمت خود ادامه می دهد؟

افزایش نرخ دوج کوین که از اوایل سپتامبر در یک کانال نزولی به دام افتاده است، تصادفی نیست. این بر سه عامل اصلی استوار است: ورود داده های هوشمند به شبکه، حمایت بی دریغ ایلان ماسک، و اقدام نهنگ ها که به طور انبوه این میم کوین را جمع می کنند. این عناصر ترکیبی یک دوج کوین قدرتمندتر را شکل می دهند که قادر به رقابت با آلت کوین ها است. قیمت دوج کوین (DOGE) در این هفته 15 درصد افزایش یافت و روند نزولی شش ماهه را شکست و تحلیلگران پیش‌بینی کردند که در بحبوحه فعالیت قوی نهنگ‌ها تا 0.21 دلار افزایش یابد.


📌اخبار مرتبط: فعالیت نهنگ های دوج کوین و نشانه های کلیدی DOGE


تاثیر قراردادهای هوشمند روی رشد قیمت دوج کوین

اولین عاملی که این افزایش را توضیح می دهد، راه اندازی برنامه ریزی شده ماشین مجازی با دانش صفر (zkVM) در شبکه دوج کوین است. این افزودنی که توسط پروتکل QED با مشارکت نکسوز (Nexus ) اعلام شد، در نهایت به دوج کوین اجازه می‌دهد از قراردادهای هوشمند پشتیبانی کند، ویژگی مهمی که تا کنون در اختیار شبکه‌هایی مانند اتریوم یا سولانا بود. این نوآوری باید به دوج کوین اجازه دهد تا:

  •  میزبانی پروژه های مالی غیرمتمرکز (DeFi)
  •  راه اندازی صرافی های غیرمتمرکز رمزنگاری (DEX)
  •  استفاده از NFT ها در بلاک چین.

به جرات می توان گفت که دوج کوین در حال نشان دادن قدرت خود است و شگفتی های بزرگی را برای کاربران خود آماده می کند.

ایلان ماسک: همیشه به دوج کوین وفادار است

غیرممکن است که در مورد دوج کوین بدون ذکر بزرگترین طرفدار آن، ایلان ماسک صحبت کنیم. این میلیاردر همچنان فعالانه از این میم کوین حمایت می کند، همانطور که در آخرین پست او که در آن خود را “پدر دوج” معرفی می کند، نشان می دهد.


📌اخبار مرتبط: پامپ قیمت دوج کوین با توییتی از ایلان ماسک!


این بیانیه نتوانست بازار را تحریک کند و امید به استفاده از دوج کوین به‌عنوان یک روش پرداخت در پلتفرم توییتر بود را تقویت کرد. علاوه بر این، ماسک اخیراً اشاره کرد که دوج کوین می تواند بار دیگر به عنوان وسیله ای برای پرداخت کالاهای تسلا پذیرفته شود، بدون اینکه به ایستگاه شارژ آینده او در هالیوود اشاره کنیم که در آن این میم کوین ستاره خواهد بود.

نهنگ های کریپتو دوج کوین را جمع می کنند

نهنگ ها، همچنین نقش کلیدی در رشد انفجاری قیمت دوج کوین دارند. به گفته علی مارتینز، تحلیلگر کریپتو، بیش از 1.40 میلیارد دوج کوین تنها در 48 ساعت توسط این دارندگان بزرگ خریداری شد.

تراکنش های بزرگ در 26 سپتامبر چند برابر شد و در یک روز به 9.41 میلیارد دوج کوین رسید. این رفتار انباشت نشان دهنده اعتماد سرمایه گذاران به آینده آلت کوین دوج کوین است که با ویژگی های جدید آینده تقویت می شود.

تراکنش نهنگ های دوج کوین
تراکنش نهنگ های دوج کوین

با این حال، در ابتدای سپتامبر، ممکوین ها در بحران بودند و دوج کوین به همراه شیبا اینو طوفان را تحمل می کردند. با این حال، امروز، به نظر می رسد دوج کوین مصمم است این روند را معکوس کند و بازگشت قوی خود را در بازار کریپتو تایید کند.

رالی دوج کوین شروع شد!

دوج کوین (DOGE)، درست مانند بسیاری از میم کوین های دیگر، اخیراً روند صعودی داشته است و قیمت آن در مقیاس هفتگی 15 درصد افزایش یافته است. بسیاری از تحلیلگران معتقدند که این می تواند نقطه اوج یک روند صعودی بزرگ باشد.

تحلیلگر کاپیتان فایبیک ادعا کرد که:

 قیمت دوج کوین الگوی نزولی شش ماهه را به سمت بالا شکسته است. این پیشرفت می تواند پیشروی جهش قیمت به 0.21 دلار در ماه های بعد باشد. 

میلکی بول کریپتو تز مشابهی را به اشتراک گذاشت با این متن که دوج کوین به تازگی از روند نزولی 6 ماهه خارج شد. اگرچه هدف دقیقی را برای آینده نزدیک مشخص نکرد.

نظر تحلیلگران در مورد دوج کوین

یکی دیگر از افراد محبوبی که نظر خود را در مورد دوج کوین به اشتراک گذاشت، پیتر برانت است. او به یک «فشار کانال» اشاره کرد و انتظار داشت که نمودار بلندمدت نیز «سازنده» باشد.


📌اخبار مرتبط: دوج کوین تا کجا رشد می کند؟


آخرین تجدید حیات دوج کوین با افزایش فعالیت نهنگ ها همزمان است. به گفته کاربر توییتر، علی مارتینز، چنین سرمایه گذاران بزرگی بیش از 1.4 میلیارد سکه (به ارزش بیش از 170 میلیون دلار با نرخ فعلی) در مدت 48 ساعت خریداری کرده اند.

تحلیل علی چارتز درمورد دوج کوین
تحلیل علی چارتز درمورد دوج کوین

نهنگ‌هایی که مقادیر زیادی دوج کوین را خریداری می‌کنند می‌توانند بر قیمت این میم کوین تأثیر مثبت بگذارند زیرا مقدار توکن‌های کمتری در گردش باقی می‌گذارد. اصول اساسی اقتصاد حکم می کند که قیمت دوج کوین باید رشد کند، با این فرض که تقاضا سطوح خود را حفظ کند یا افزایش یابد. علاوه بر این، این اقدامات می تواند به عنوان نشانه ای از اعتماد توسط تریدرهای دیگر دیده شود و افراد بیشتری (در نتیجه سرمایه) را به اکوسیستم جذب کند.

ایا احتمال کاهش قیمت برای دوج کوین وجود دارد؟

بر خلاف رالی گاوی دوج کوین، شاخص قدرت نسبی (RSI) نشان می دهد که DOGE می تواند به زودی عقب نشینی را تجربه کند. ابزار تحلیل تکنیکال، میزان تغییرات اخیر قیمت را برای تعیین شرایط خرید بیش از حد یا فروش بیش از حد اندازه گیری می کند.

نمودار قیمت دوج کوین و RSI
نمودار قیمت دوج کوین و RSI

 با این حال، RSI بالای دوج کوین بالای 80 نشان می‌دهد که ممکن است بیش از حد خرید شود، که نشان‌دهنده اصلاح احتمالی قیمت به زودی است.


📌اخبار مرتبط: تداوم رشد قیمت دوج کوین با یک مانع مواجه شده است!


نسبت بیش از 70 نشان می دهد که این میم کوین می تواند بیش از حد ارزش گذاری شود و به سمت اصلاح زود هنگام حرکت کند. اگر این عدد به زیر 30 برسد به یک فرصت خرید اشاره می کند. در حال حاضر، نسبت RSI بیش از 80 است.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
جمشیدی
جمشیدی
10 ساعت قبل

دوج کوین ارزش سرمایه گذاری داره؟