افزایش فعالیت نهنگ ها و افزایش قیمت دوج

تحلیل تکنیکال دوج کوین | افزایش فعالیت نهنگ ها و سطوح کلیدی پامپ قیمت DOGE

دوج کوین علیرغم مواجهه با فشار نزولی کوتاه مدت، افزایش فعالیت نهنگ ها را ثبت می کند. بر اساس داده‌های ارائه شده توسط داده های هشدار نهنگ، سکه میم در روزهای اخیر شاهد حرکت توکن‌هایی به ارزش بیش از 61 میلیون دلار بوده است. 

به عنوان مثال، در 20 جولای، 400 میلیون DOGE به ارزش تقریبی 50.33 میلیون دلار از صرافی رابین هود به یک کیف پول ناشناخته منتقل شد. به همین ترتیب، در 23 ژوئیه، 77.65 میلیون DOGE دیگر به ارزش حدود 10.82 میلیون دلار نیز از رابین هود به یک کیف پول ناشناخته منتقل شد.

در میان فعالیت نهنگ‌ها، دوج کوین در حال مبارزه با سطوح مقاومت کلیدی است و علامت 0.15 دلاری همچنان یک هدف کلیدی است. در حال حاضر، این میم کوین در 0.1337 دلار معامله می‌شد و امروز ضرر جزیی تقریبا 2 درصدی را متحمل شد. با این حال، در نمودار هفتگی، این میم کوین بیش از 6 درصد افزایش یافته است.

خرید و فروش پرفکت مانی

سطوح قیمت کلیدی DOGE

دوج کوین

طبق گفته تحلیلگر آر لیندا، کف قیمت دوج کوین بین 0.10 تا 0.05 دلار است. این منطقه خرید قوی نهنگ ها را نشان داده است.

آزمایش مجدد اخیر در حدود 0.106 دلار نشان داد که گاوها مصمم به حفظ کنترل هستند، که نشان دهنده چشم انداز مثبت میان مدت است. 

این تحلیلگر مشاهده کرد که در نمودار روزانه، قیمت دوج کوین در حال عبور از مقاومت روند الگوی کنج است و یک رالی کوچک به سمت 0.1437 دلار تشکیل می دهد. در صورتی که گاوها بتوانند موقعیت خود را حفظ کنند و سطح دفاعی خود را بالاتر از سطح حمایت 0.126 تا 0.12 دلار حفظ کنند، احتمالاً بازار فاز صعودی خود را حفظ خواهد کرد.

سطوح کلیدی نمودار تکنیکال دوج کوین
سطوح کلیدی نمودار تکنیکال دوج کوین

به نظر او، حرکت قیمت به احتمال زیاد منجر به شکستن بالاترین سطح محلی و افزایش متعاقب آن به بالاترین سطح تاریخ خواهد شد. بنابراین، تحلیلگر آر لیندا اشاره کرد که سرمایه گذاران باید سطوح مقاومت کلیدی را در 0.1437 دلار و 0.1657 دلار مشاهده کنند، در حالی که سطوح حمایت کلیدی 0.126 دلار و 0.12 دلار است.

میزان فعالیت نهنگ ها در نمودار دوج کوین
میزان فعالیت نهنگ ها در نمودار دوج کوین

از منظر تکنیکال چشم اندازهای خوبی وجود دارد. نمودارها افزایش فعالیت نهنگ ها در دوج کوین را نشان می دهد که می تواند نشان دهنده افزایش علاقه باشد. انتظار یک نتیجه مثبت از گاوها با افزایش قیمت بعدی بسیار ممکن است.

به طور کلی، دوج کوین به دنبال هدف قیمت 0.15 دلار است، با افزایش سرمایه گذاران احتمال میرود که این سطح احتمالاً رکورد جدیدی را به ثبت برساند.

منبع: فینبولد

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments