توییت ایلان ماسک و پامپ قیمت دوج کوین

پامپ قیمت دوج کوین علی رغم بازار نزولی با توییتی از ایلان ماسک!

پست رمزآلود «D.O.G.E» ایلان ماسک بار دیگر باعث پامپ قیمت دوج کوین (DOGE) شده است و  قیمت دوج کوین یک بهبود جزیی از رکود اخیر آن را ارائه می دهد. ایلان ماسک چندین بار پست های مشابهی را منتشر کرده است و تقریباً هر بار، این اشاره ها باعث افزایش ارزش این میم کوین می شود. با این حال، روند صعودی دوج کوین پس از رویدادهای مشابه کوتاه مدت است. این تحلیل بررسی می‌کند که آیا وضعیت فعلی ممکن است از این الگو پیروی کند یا خیر.

  • پست رمزآلود «D.O.G.E» ایلان ماسک باعث پامپ قیمت دوج کوین شد، اما پایداری همچنان نامشخص است.
  • تسلط اجتماعی و سیگنال علاقه خریداران  پتانسیل دوج کوین برای افزایش بیش از 0.095 دلار در صورت خرید بیشتر پیش بینی میکند.
  • قیمت دوج کوین ممکن است با 15 درصد افزایش به 0.10 دلار برسد، اما فشار فروش ممکن است آن را تا 0.088 دلار کاهش دهد.

ایلان ماسک همچنان روی قیمت دوج کوین تاثیر گذار است!

در 7 سپتامبر، ایلان ماسک مجدداً در مورد وزارت دولت در توییتر پست کرد و آن را با یک تصویر ایجاد شده توسط هوش مصنوعی که شامل او و مخفف “D.O.G.E” بود، دنبال کرد. دیروز اولین باری نبود که ایلان ماسک، که مالک پلتفرم رسانه اجتماعی X نیز می باشد، چنین پستی را منتشر می کند.

توییت ایلان ماسک و پامپ قیمت دوج کوین
توییت ایلان ماسک و پامپ قیمت دوج کوین

در ماه آگوست،ایلان ماسک پست مشابهی را گزارش کرد که بر قیمت دوج کوین تأثیر گذاشت و باعث شد تا 6 درصد پامپ شود. علاوه بر این، به نظر می‌رسد این پست با این گمانه‌زنی‌ها همخوانی دارد که اگر دونالد ترامپ در انتخابات نوامبر آمریکا پیروز شود ممکن است ایلان ماسک در دولت ترامپ نقشی داشته باشد.


🎯اخبار مرتبط: حرکت قیمت دوج کوین به سمت صعود یا سقوط؟


طبق داده های سنتیمنت، اقدام اخیر ایلان ماسک باعث افزایش قابل توجهی در تسلط اجتماعی این ارز دیجیتال شد. این افزایش به معنای افزایش بحث فعال در مورد دوج کوین است.

میزان تسلط شبکه های اجتماعی و توییت ایلان ماسک بر قیمت دوج کوین
میزان تسلط شبکه های اجتماعی و توییت ایلان ماسک بر قیمت دوج کوین

از نظر تاریخی، بسته به شرایط گسترده تر بازار، این افزایش ناگهانی به طور مثبت بر قیمت تاثیر می گذارد. در نتیجه، دوج کوین توانسته است در حالی که در 0.095 دلار معامله می شود، علی رغم این وضعیت نزولی بازار کریپتو افزایش قیمت داشته باشد.


🎯اخبار مرتبط: ماجرای اتهامات ایلان ماسک چیست و چه تاثیری روی قیمت دوج کوین دارد؟


با این حال، طبق داده‌های اینتو د بلاک، این میم کوین ممکن است بتواند این بار افزایش قیمت را حفظ کند. به نظر می رسد بازار گسترده تر برای خرید تا سقف بیش از 500 میلیون دوج کوین، که بیش از 50 میلیون دلار ارزش دارند، آماده است.

تراکنش های خرید و فروش دوج کوین
تراکنش های خرید و فروش دوج کوین

این ارزش بسیار بیشتر از 399 میلیون سکه اختصاص داده شده برای فروش است. اگر سفارشات خرید همچنان از سفارشات فروش پیشی بگیرد، قیمت دوج کوین می تواند حرکتی بالاتر از 0.095 دلار را آغاز کند.

پیش بینی قیمت دوج کوین: تارگت  0.10 دلاری

طبق نمودار 4 ساعته دوج کوین، قیمت این میم کوین پس از پست ایلان ماسک از 0.090 دلار به 0.096 دلار تغییر کرد. در حالی که اندکی به 0.095 دلار کاهش یافته است، واگرایی میانگین متحرک همگرایی (MACD) نشان می دهد که می تواند بالاتر رود.

چارت قیمت دوج کوین در تایم فریم 4 ساعته
چارت قیمت دوج کوین در تایم فریم 4 ساعته

از سوی دیگر، زمانی که بالاتر از خط سیگنال باشد، حرکت صعودی را نشان می‌دهد که نشان می‌دهد قیمت ممکن است افزایش یابد. به این ترتیب، قیمت دوج کوین می تواند 15 درصد افزایش داشته باشد که آن را به 0.10 دلار می رساند. با این حال، اگر فشار فروش وارد عمل شود، این پیش بینی ممکن است محقق نشود. اگر این اتفاق بیفتد، ارزش دوج کوین ممکن است به 0.094 دلار یا به 0.088 دلار کاهش یابد.

منبع: بی این کریپتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
آقاپسر
آقاپسر
5 روز قبل

سرمایه گذاری روی دوج کوین مناسبه؟پیشنهاد میکنید؟