پیش بینی قیمت دوج کوین

تحلیل نمودار دوج کوین | آیا رالی صعودی در راه است؟

دوج کوین (DOGE) در جریان یک اصطلاح عمومی در بازار که ناشی از افت قیمت بیت کوین در حال حاضر است، در کانون توجه قرار گرفته است. فراتر از چشم انداز فعلی، علی مارتینز، تحلیلگر ارشد بازار، به احتمال افزایش در صورت صحت روندهای تاریخی اشاره کرده است.

 خوش‌بینی در میان سرمایه‌گذاران دوج کوین (DOGE) به پایین‌ترین حد چند هفته‌ای بازگشته است، با این حال، این ممکن است سکوی پرشی برای یک رالی بزرگ پیش رو باشد.

خرید و فروش تتر پی98

دوج کوین و رالی بازگشتی

به گفته مارتینز، با تکیه بر داده‌های ارائه‌دهنده آنالیز رمزنگاری Sentiment، احساسات دوج کوین مانند اوایل ماه  فوریه نزولی است. ارزش احساسات دوج کوین در حال حاضر روی منفی 0.828 تعیین شده است. این رقم در مقایسه با عدد 2.1 ثبت شده در اواخر مارس تفاوت دارد.

این احساس همگام با قیمت میم کوین های برتر به این میزان کاهش یافت. داده‌های بازار کنونی نشان می‌دهد که توکن دوج کوین با کاهش 0.48% درصدی در 24 ساعت گذشته، 0.159 دلار معامله می‌شود. این رشد مکمل نزولی عمده ای برای کاهش 4.16 درصدی در دوره 7 روزه بعدی و انحراف از 19 درصدی است که در ماه گذشته ثبت کرده است.

توییت تحلیلگر علی
توییت تحلیلگر، علی

همانطور که مارتینز همیشه به خاطر می آورد، اعلام کرد کرد که:

 با وجود رکود، دوج کوین ممکن است برای اصلاح مسیر رشد خود، جریان قیمت های قبلی خود را دنبال کند و تاریخ تکرار خواهد شد.

او همچنین گفت:

 که در اوایل فوریه، زمانی که احساسات دوج کوین به اندازه امروز پایین بود، همین اتفاق باعث شد که هفته‌های بعدی قیمت دوج کوین بیش از 200 درصد افزایش یابد.

اگر این امر تکرار شود، ممکن است دوج کوین به بالاترین سطح ماهانه خود به 0.2 دلار یا بیشتر برسد. این پیش بینی به ویژه با توجه به اینکه ژوئن از نظر تاریخی نزولی برای این کریپتو است، کاملاً اطمینان بخش خواهد بود. بر اساس داده‌های به دست آمده از سال 2017 به طور مداوم ماه ژوئن، جریان نزولی برای دوج کوین ثبت کرده است. در دهه گذشته، این سکه تنها دو بار در ژوئن موفق به ثبت سیگنال صعودی شده است. به ترتیب افزایش 29.3٪ در سال 2015 و 31.6٪ در سال 2016 را نشان می دهد.

خرید و فروش دوج کوین پی98

پیش بینی قیمت دوج کوین

بزرگترین محرک رشد دوج کوین جامعه آن است که دوج ارمی (Doge Army) نام دارد. علاوه بر این، این میم کوین تنها در سیستم‌های پرداخت بسیار کمی وجود دارد، زیرا صحنه گسترده‌تر اینترنت از حالت استفاده اولیه آن به عنوان یک سکه برای ایجاد محتوای آنلاین رشد کرده است.

نمودار روند قیمت دوج کوین
نمودار روند قیمت دوج کوین

با این حال، شایان ذکر است که ایلان ماسک یکی از اعضای قدرتمند ارتش دوج است و تبلیغات او تا حد زیادی به رشد سکه کمک کرده است. با انتظارات از گنجاندن دوج کوین در پرداخت توییتر پیشنهادی، بسیاری از پروژه‌های آینده دوج کوین در مسیر رشد گسترده‌تر در بلندمدت قرار دارند.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments