افزایش بهره باز و قیمت دوج کوین

تحلیل تکنیکال دوج کوین | قیمت دوج کوین به چند می رسد؟

علاقه سرمایه گذاران دوج کوین افزایش یافته و قیمت به بالاترین حد خود در 34 روز گذشته افزایش یافته است. تریدرها در حال افزایش موقعیت خود در ترید دوج کوین هستند زیرا قیمت آن در 20 ژوئیه به بالاترین سطح ماهانه خود رسید.

شلبی تریدر کریپتو با نام مستعار در پستی در 20 ژوئیه در توییتر نوشت: 

DOGE در حال ثبت سیگنال رشد است و به نظر می رسد برای یک حرکت صعودی آماده است. افزایش قیمت Doge قبلا دلیلی برای افزایش قیمت آلتکوین های دیگر از جمله فلوکی(FLOKI) وشیبا اینو بوده است.

خرید و فروش تتر پی98

تحلیل تکنیکال دوج کوین

دوج کوین

در همین حال، حساب‌های معاملاتی کریپتو Cheds و CryptoBoss هم به “صعود قیمت چشمگیر” دوج کوین اشاره کردند. در حال حاضر قیمت دوج کوین در 0.1336 دلار معامله می شود که 18.82 درصد در هفت روز گذشته افزایش یافته است. از سوی دیگر، یک تریدر دیگر به نام مگنیت، به سرمایه گذاران DODGE هشدار داد:

نگران FOMO نباشید، دوج کوین عقب نشینی خواهد کرد و قیمت پایین تری ارائه می دهد. کاهش 10.6 درصدی به 0.1194 دلار، سطح قیمتی که تنها هفت روز قبل مشاهده شد، تقریباً 47.23 دلار را در موقعیت های خرید نقد می کند.

طبق گزارش ها، دوج کوین اخیراً به بالاترین سطح بهره باز (OI) خود رسیده است. معیاری برای کل ارزش کل قراردادهای آتی بیت کوین معوق یا تسویه نشده در صرافی ها برای ماه جولای، با جهش 19 درصدی به 647.19 میلیون دلار در طی چهار روز است. 

نمودار قیمت دوج کوین
نمودار قیمت دوج کوین

افزایش قیمت دوج و شاخص احساسات بازار

در همین حال، بر اساس شاخص ترس و طمع کریپتو، احساسات بازار در سراسر جهان در حال رشد است.

این اندیکاتور که احساسات بازار را نسبت به بیت کوین و کریپتو ردیابی می کند، در طمع 74 قرار دارد که 41 امتیاز از امتیاز ترس شدید 33 هفته گذشته خود افزایش یافته است. 

احساسات بازار کریپتو
احساسات بازار کریپتو

افزایش قیمت به دنبال حدس های اخیر در مورد اینکه آیا دوج کوین می تواند دوباره این سطح را تکرار کند یا خیر، قرار دارد. عملکرد قبلی که پس از هاوینگ بیت کوین قبلی، در ماه مه 2021 به بالاترین سطح خود یعنی 0.73 دلار در سال رسید. قیمت دوج کوین یک سال پس از بیت کوین 2020 به بالاترین حد خود یعنی 0.73 دلار در 8 می 2021 رسید.

اگر این الگو تکرار می‌شد، قیمت دوج کوین در آوریل 2025 به بالاترین حد خود می‌رسید. با این حال، بررسی های تکنیکال برای میم کوین ‌ها دشوار است، زیرا ارزش و رشد قیمت  آنها بیشتر بر اساس حدس و گمان است.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments