دوج کوین به ماه می رود

تحلیل رالی صعودی دوج کوین | دوج کوین به ماه می رود؟

دوج کوین، اولین میم کوین بازار کریپتو، رفتار عجیبی را قبل از رالی صعودی مورد انتظار ماه مهر- آبان نشان داده است. اما هنوز وارد عمل نشده است. برای اولین بار، قیمت دوج کوین در تمام ماه سپتامبر با برخی اصلاحات جزئی به طور پیوسته در حال رشد بوده است.در این مقاله به تحلیل رالی صعودی دوج کوین پرداخته ایم. آیا دوج کوین به ماه می رود؟

روند قیمت دوج کوین و احتمال رالی صعودی

شکست عظیمی که در اواخر سپتامبر آغاز شد منجر به افزایش 25 درصدی شد، در حالی که افت شدید در آغاز رالی، این میم کوین را به سطح 11 دلار رساند. در حال حاضر، قیمت دوج کوین نشانه های واضحی از روند صعودی را نشان میدهد .نیازی به گفتن نیست که دارندگان دوج کوین آماده یک روند صعودی بزرگ، در مهر-آبان هستند.

چارت قیمت دوج کوین +الگوها
چارت قیمت دوج کوین +الگوها

نظر تحلیلگران در مورد صعود و افزایش قیمت دوج کوین

به گفته علی مارتینز، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، دوج کوین (DOGE) ممکن است برای تکرار الگوی صعودی تاریخی خود آماده باشد. مارتینز تاکید کرد که دوج کوین در حال حاضر از یک مثلث نزولی چند ساله خارج می شود، الگویی که در گذشته منجر به افزایش قابل توجه قیمت ها شده است.


⬅️دوج کوین تا کجا رشد می کند؟


روند تاریخی قیمت دوج کوین
روند تاریخی قیمت دوج کوین

مارتینز نموداری را به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد از سال 2015، دوج کوین مسیر مشابهی را دنبال کرده است. ابتدا 200 درصد افزایش می‌یابد، سپس 60 درصد اصلاح می‌شود. پس از این اصلاح، معمولاً یک رالی صعودی بزرگتر دنبال می شود. اگر تاریخ تکرار شود، دوج کوین ممکن است واقعا به ماه رود.

چارت احساسات سرمایه گذاران دوج کوین
چارت احساسات سرمایه گذاران دوج کوین

تحلیل تکنیکال دوج کوین

عدم وجود مقاومت فشار فروش، نشان دهنده افزایش قیمت دوج کوین به سمت تارگت 0.17 دلار است. جایی که مقاومت بیشتری در برابر کاهش این توکن وجود خواهد داشت و احتمالا یک اصلاح قیمت در انتظار است. قابل ذکر است که افزایش حجم بازار دوج کوین نشانه افزایش علاقه و نقدینگی است.


⬅️وقت خرید دوج کوین رسیده است؟


چارت تکنیکال دوج کوین+ سطوح حمایت و مقاومت
چارت تکنیکال دوج کوین+ سطوح حمایت و مقاومت

این دو عامل بازار را تثبیت می کند و می تواند از فروش دوج کوین به ویژه فروش این توکن توسط نهنگ ها جلوگیری کند. تاریخچه قیمت دوج کوین نشان می دهد که روند معکوس شدن در حدود 16 تا 19 اکتبر آغاز می شود.

منبع: یو تودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
حاذقی
حاذقی
2 روز قبل

ارزش سرمایه گذاری بلند مدت و داره من تا پایان 2024 روی این ارز حساب باز کردم ایمدوارم روند صعودی ادامه داشته باشه.