سقوط قیمت دوج کوین

سقوط دوج کوین | آیا احتمال بهبود قیمت کمتر میشود؟

دوج کوین از همان ابتدا مورد توجه علاقه مندان به میم کوین بوده است، زیرا اولین میم کوینی بود که برای اولین بار عرضه شد. دوج کوین که به مدت یک دهه بخشی از صنعت کریپتو بود، حامیانی از جمله ایلان ماسک معروف به دست آورده است. با این حال، امسال، روندها از این سکه میم با تم سگ حمایت نمی کنند، زیرا ارزش آن به طور مداوم کاهش یافته است.

خرید و فروش تتر پی98

آیا تون کوین از دوج کوین پیشی گرفته؟

دوج کوین قبلاً در کوین مارکت کپ به دلیل ارزش بازار خود در رتبه هشتم قرار داشت، اما با کاهش مداوم خود در چند هفته گذشته، تون کوین در رتبه بندی پیشرفت کرده است. در نتیجه، دوج کوین به رتبه نهم تنزل پیدا کرده است، جایی که ارزش بازار آن 17,705,259,083 دلار است.

تون کوین/دوج کوین
مقایسه نمودار تون کوین و دوج کوین

 این افت به دلیل کاهش مداوم قیمت دوج کوین است که در بازه زمانی ماهانه 24 درصد کاهش یافته است. پیش از این هم دوج کوین سود چشمگیری نداشت، اما به طور متوسط قیمت دوج کوین در ​​حدود 0.15 دلار در نوسان بود. اما اکنون به 0.1221 دلار رسیده است.این کمترین عملکرد دوج کوین در سه ماه اخیر است و قیمت از اواسط ژوئن به سمت پایین حرکت کرده است که نشان دهنده نبرد بین خریداران و فروشندگان است.

چه چیزی رشد Dogecoin را محدود می کند؟

دوج کوین

محدود کننده ترین عامل رشد دوج کوین شرایط جاری بازار است. بازار کریپتو برای روزها در حال تثبیت بوده و احساسات سرمایه‌گذاران خنثی شده و باعث شده تا اوج‌ها زودتر به پایان برسد.


💲🪙تایید ETF های سولانا | این 3 میم کوین SOL را در جریان بازار نزولی بخرید!💲🪙


علاوه بر این، امسال رقابت سکه‌های میم به شدت افزایش یافته است، زیرا سکه‌های تازه راه‌اندازی شده در حال برنده شدن بر سرمایه‌گذاران، به‌ویژه سولانا هستند. کوین‌های میم سولانا بیشترین سود را در سال جاری نشان داده‌اند که به‌طور لحظه‌ای بر دوج کوین و سایر گزینه‌های قدیمی سایه انداخته است.

آیا قیمت Dogecoin بهبود می یابد؟

دوج کوین یکی از محبوب ترین میم کوین ها در بازار کریپتو است که منجر به افزایش تعداد دارندگان توکن می شود. در ابتدای سال، 6,054,801 دارنده وجود داشت، اما اکنون به 7,021,772 رسیده است که نشان دهنده تقاضای بالا است. با این حال، هیچ نشانه فوری از بهبودی وجود ندارد زیرا این میم کوین در یک منطقه فروش کامل است که در آن نمودارهای تکنیکال دوره تثبیت فعلی را نشان می دهد.

 🔸میانگین‌های متحرک نمایی و ساده تمام تایم فریم‌ها فروش بالای دوج کوین را نشان می‌دهند، در حالی که شاخص‌های فنی مانند شاخص مقاومت نسبی، شاخص های قدرت صعودی و نزولی، اندیکاتور ویلیامز (14) و بسیاری دیگر آن را خنثی می‌دانند. فقط سطح واگرایی متحرک همگرایی هیستوگرام (12،26) خرید در میان سرمایه گذاران را نشان می دهد.

نمودار قیمت دوج کوین
نمودار قیمت دوج کوین

 با این حال، بسیاری از تحلیلگران بهبود قیمت دوج کوین را تحت تأثیر ابر چرخه سکه میم پیش بینی کرده اند. به گفته کالیو، تحلیلگر معروف ارزهای دیجیتال، دوج کوین تقریباً 9.5 سال است که در حال تثبیت بوده است و تنها یک سال با افزایش رشد همراه بوده است. 

طبق پیش‌بینی او، DOGE الگوی مشابهی را در سال 2020 نشان می‌دهد، جایی که قیمت قبل از رونق در اوایل سال 2021 به یک روند نزولی مشابه رفت. او رشد مشابهی را برای DOGE در سال جاری پیش‌بینی کرده است، اما احتمال کاهش قیمت DOGE به 0.08 دلار را برجسته کرده است. 0.09 دلار کاهش از قیمت فعلی قبل از افزایش تا 2 دلار.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments