رالی صعودی داگ ویف هت

افزایش خرید نهنگ ها | داگ ویف هت (WIF) ممکن است به 3 دلار برسد!

بازار ارزهای دیجیتال در این هفته شاهد کاهش نوسانات بوده است زیرا بیت کوین بالای سطح حمایت 60000 دلار تثبیت شده است. تثبیت تازه در بیت کوین که با کندل های خنثی برای نمودار روزانه مشخص شده است، هیچ شروع واضحی را از سوی فروشندگان یا خریداران نشان نمی دهد.
با این حال، حرکت نزولی غالب برای بخش‌ میم کوین ها کافی بود تا جرقه‌ای برای بازگشت دوباره داشته باشند. 

  •  یک خط روند نزولی بر روند اصلاحی فعلی قیمت WIF حاکم است.
  •  طبق داده‌ها، میم کوین‌های برتر به ارزش بازار 47.5 دلار کمک می‌کنند، در حالی که حجم معاملات 24 ساعته حدود 3.9 میلیارد دلار متغییر است.
  •  حجم معاملات 24 ساعته در داگ ویف هت 344 میلیون دلار است که نشان دهنده زیان 35 درصدی است.

کاهش فشار فروش در بازار کریپتو به دلیل انباشت بالای نهنگ ها به WIF اجازه داد تا بالای 1.5 دلار تثبیت شود، این میم کوین محبوب با 31.5٪ بهبود قابل توجه به 1.94 دلار رسید.

خرید و فروش تتر پی98

خرید چند میلیون دلاری نهنگ ها و رالی صعودی

اصلاح ماه ژوئن برای سرمایه گذاران داگ ویف هت سخت بود زیرا قیمت آن از 4.07 دلار به 1.47 دلار سقوط کرد و 63.5 درصد زیان را ثبت کرد. این کاهش قیمت دارایی را به زیر سطح اصلاحی فیبوناچی 61.8% رساند، که معمولاً با دستیابی به این سطح، برخی خریداران شروع به خرید میکنند.

نمودار قیمت داگ ویف هت
نمودار قیمت داگ ویف هت

 با این حال، این هفته فشار عرضه گسترده تر بازار کاهش یافت و به قیمت WIF اجازه داد بالای 1.5 دلار باقی بماند. یک رالی صعودی همراه با انباشت نهنگ، دارایی را 31.5 درصد افزایش داد و به 1.94 دلار رساند، در حالی که ارزش کل بازار آن به 1.935 میلیارد دلار جهش کرد. 

داده های زنجیره ای توکن WIF

داگ ویف هت

طبق توییت اخیر ردیاب داده های زنجیره ای لوک آن چین، بزرگترین دارنده WIF حرکت های قابل توجهی در این زمینه انجام داده است. 

توییت داده های زنجیره ای
توییت داده های زنجیره ای

 این فرد 4.65 میلیون USDC برای خرید 2.3 میلیون توکن ویف به قیمت 2.03 دلار برای هر توکن در اوایل این هفته خرج کرد. این خرید استراتژیک، مجموع دارندگان را به 23.39 میلیون WIF می رساند که در حال حاضر به ارزش 49.6 میلیون دلار است که سود قابل توجهی در حدود 83 میلیون دلار به همراه دارد. 

این سرمایه‌گذاری‌های اساسی، اعتماد دارندگان را به پتانسیل توکن ویف و رویکرد استراتژیک آنها برای انباشت دارایی برجسته می‌کند. با زیان روزانه 8.3 درصد، قیمت داگ ویف هت یک معکوس نزولی را از خط روند نزولی نشان می‌دهد که دارای روند اصلاحی فعلی است.


🐶👒با هولد کردن این 4 میم کوین سولانا در کوتاه مدت میتوانید سود بیشتری به دست آورید!🐶👒


اگر مقاومت دست نخورده باشد، فروشندگان می توانند روند اصلاحی را گسترش دهند و دارایی را به زیر سطح 1.47 دلار کاهش دهند.با این حال، خروج از خط روند نزولی نشان دهنده پایان روند اصلاحی خواهد بود و خریداران را برای به چالش کشیدن دوباره 4.85 دلار تشویق می کند.

شاخص های تکنیکال

 اندیکاتور BB: افزایش در مرز پایینی اندیکاتور باند بولینگر منعکس کننده شتاب از دست دادن خریداران و حمایت بیشتر از خریداران است.

 RSI: شیب روزانه شاخص قدرت نسبی (RSI) در منطقه اشباع فروش به 40 درصد افزایش یافت که نشان دهنده روند افزایشی انباشت در فعالان بازار در جریان بازار نزولی است.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments