3 توکن دیفای مناسب سرمایه گذاری

انفجار قیمت توکن های دیفای (DeFi) به زودی! معرفی 3 آلت کوین مناسب سرمایه گذاری بلند مدت

در یک تغییر شگفت‌انگیز در بازار کریپتو در آغاز هفته پیش رو، میم کوین‌ها بخشی از رالی بهبود نیستند. در حالی که آلت کوین های برتر در بازار گسترده‌تر در حال تلاش برای بالا رفتن هستند، تریدرها در حال سرمایه‌گذاری روی توکن‌های DeFi هستند. همانطور که توکن های دیفای برتر شتاب می گیرند، در اینجا بهترین انتخاب ها برای خرید برای یک جهش صعودی پیش رو آورده شده است!

توکن دیفای کانفلاکس (CFX)

توکن دیفای کانفلاکس (CFX)

پرایس اکشن توکن کانفلاکس CFX یک الگوی کانال نزولی را در نمودار روزانه نشان می دهد. الگوی نزولی 75 درصد کاهش قیمت را از مارس 2024 به خود اختصاص داده است. این کاهش قیمت از 0.51 دلار تا قیمت فعلی 0.13 دلار، پس از جهش یک شبه 2.27 درصدی متغیر است.

چارت قیمت + تحلیل تکنیکال ارز کانفلاکس (CFX)
چارت قیمت + تحلیل تکنیکال ارز کانفلاکس (CFX)

پرایس اکشن  توکن کانفلاکس (CFX) یک الگوی ستاره صبح را در چرخه صعودی مداوم نشان می دهد که به خط روند مقاومت سقف نزدیک می شود. خط RSI روزانه یک واگرایی صعودی را در توکن دیفای در دو عمق آخر در 0.1197 دلار نشان می دهد.

علاوه بر این، نشانگر DMI یک افزایش در ADX را نشان می دهد، با خطوط VI برای یک کراس اوور صعودی همگرا. از این رو، شاخص‌های مومنتوم از چرخه صعودی و احتمال شکست حمایت می‌کنند. یک شکست سقف، سطح فیبوناچی 23.60% را در 0.169 دلار به چالش می کشد و سپس به 0.24 دلار در سطح 50% فیبوناچی می رسد. در هفته آینده، این توکن دیفای پتانسیل صعود 88 درصدی را نشان می دهد.

توکن دیفای دکسه(DeXe)

توکن دیفای دکسه(DeXe)

با یک روند کاهشی در نمودار روزانه، قیمت ارز دکسه (DEXE) در یک روند نزولی قرار دارد. ارزش بازار از 16.42 دلار به 6.96 دلار در 5 ماه کاهش یافته است. تأثیر نزولی منجر به تلاقی مرگ نزولی از متحرک متحرک نمایی 50 روزه و 200 روزه می شود.

چارت قیمت + تحلیل تکنیکال ارز  دکسه(DeXe)
چارت قیمت + تحلیل تکنیکال ارز دکسه(DeXe)

با این وجود، بهبود در بازار گسترده‌تر و تغییر اساسی در احساسات منجر به الگوی کف دوقلو در قیمت ارز دکسه (DEXE) شد. این توکن دیفای با یک رالی بازگشتی که توسط واگرایی صعودی در خط RSI روزانه حمایت می‌شود، روند صعودی را به چالش می‌کشد.

شکست احتمالی سطح فیبوناچی 23.60 درصد در 9.19 دلار می تواند دلیلی برای معکوس کردن صلیب مرگ و بازگرداندن یک رالی صعودی باشد. سطح 50 درصد فیبوناچی در 11.69 دلار، تقاطع تعیین کننده برای روند آینده قیمت ارز دکسه خواهد بود.شکست بالای این سطح می‌تواند منجر به افزایش 100درصدی قیمت این توکن دیفای به 22.26 دلار شود. در همین حال، یک معکوس نزولی می تواند منجر به سقوط به 6.96 دلار شود.

توکن دیفای لوپرینگ(LRC)

توکن دیفای لوپرینگ(LRC)

مشابه دیگر توکن‌های دیفای،پرایس اکشن لوپرینگ روند کاهشی را در الگوی کانال نزولی نشان می‌دهد. این کاهش قیمت از مارس 2024 به میزان 76 درصد کاهش یافته است.

کانال نزولی از 0.56 دلار شروع می شود و حمایت اخیر در 0.1188 دلار است. در حال حاضر، پرایس اکشن توکن لوپرینگ (LRC) یک بی روندی را نشان می دهد. با این حال، خط RSI روزانه یک واگرایی صعودی را برای این توکن دیفای را نشان می دهد.

چارت قیمت + تحلیل تکنیکال ارز لوپرینگ(LRC)
چارت قیمت + تحلیل تکنیکال ارز لوپرینگ(LRC)

علاوه بر این، نشانگر MACD نشان می دهد خطوط سیگنال در حال افزایش و جدا شدن به سوی سیگنال مثبت هستند. از این رو، اندیکاتورهای مومنتوم از امکان وقوع رالی گاوی در رشد این توکن دیفای حمایت می کنند.

شکست مقاومت سقف کانال نزولی می تواند منجر به جهش قیمت به سطح 50% فیبوناچی در 0.2525 دلار شود. به طور خوش بینانه، این توکن دیفای می تواند تا پایان سپتامبر 2024 سطح 0.50 دلار را پس بگیرد.


❌سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای افزایش آگاهی کاربران ارائه شده است.از این مقاله به عنوان مشاوره مالیاتی، سرمایه گذاری، یا سایر موارد استفاده نکنید. تصمیم گیری برای سرمایه گذاری روی یک ارز نیازمند مطالعه و تحلیل است و به عهده خود شخص میباشد، پی 98 در قبال سود و زیان و برداشت شما هیچ مسئولیتی ندارد.


منبع: کوین پدیا

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments