ارزها با تارگت 1 دلاری

کدام ارزها تا پایان سال 1 دلاری میشوند؟

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که ارزهای دیجیتال بعدی که به مرز 1 دلار می رسد کدام توکن ها خواهد بود؟ خوب، این چیزی است که ما در این مقاله به آن نگاه می کنیم. تصور کنید قبل از اینکه این توکن ها سر به فلک بکشند و افزایش یابند آنها را از قبل هولد کرده اید و حالا می توانید سود خود را دریافت کنید. این می تواند مانند یافتن یک گنج پنهان باشد. جالب اینجاست که تمام توکن های منتخب این مقاله در بین 100 ارز دیجیتال برتر بر اساس ارزش بازار قرار دارند. بنابراین، می‌توانید انتظار رالی صعودی بزرگی از این پروژه‌ها داشته باشید تا آنها را به سمت 1 دلار هدایت کند.

در این نوشته می خوانید : پنهان

ارزهایی که پتانسیل رسیدن به 1 دلار را دارند

به راه خوبی برای به حداکثر رساندن سود خود در بازار صعودی آینده فکر می کنید؟ سرمایه گذاری در پروژه های زیر 1 دلار استراتژی خوبی است، به خصوص پروژه هایی با ارزش بازار و فاندامنتال خوب. پروژه های موجود در این لیست همگی در بین 100 ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار قرار دارند و برخی از بهترین ارزهای دیجیتال زیر 1 دلار هستند. این پروژه ها پتانسیل ارائه بازده قابل توجهی را دارند زیرا افزایش اندک قیمت می تواند منجر به سود خوبی شود. 


وی چین

  • تغییر مدیریت زنجیره تامین با فناوری بلاک چین
  • شفافیت و تغییر ناپذیری داده را در زمان واقعی ارائه می دهد.
  • همکاری با شرکت های بزرگ برای ارائه راه حل های لجستیکی با کیفیت.

دوج کوین

  • به عنوان یک میم کوین لانچ شد اما از آن زمان به بعد طرفداران زیادی پیدا کرده است.
  • توسط افراد برتر مانند ایلان ماسک و یک جامعه فعال پشتیبانی می شود.
  • دوج کوین برای انعام و کمک های خیریه استفاده میشود.

کاردانو

  • بر پایداری، مقیاس پذیری و قابلیت همکاری تمرکز دارد.
  • از یک رویکرد آکادمیک بررسی شده برای توسعه بلاک چین استفاده می کند.
  • به دلیل مکانیسم اجماع اثبات سهام نوآورانه اش شناخته شده است.

پالیگان

  • تراکنش های بلاک چین مقیاس پذیر و فوری را ارائه می دهد.
  • مشکلات تراکم اتریوم را با پردازش تراکنش ها در یک زنجیره جداگانه سازگار با اتریوم حل می کند.
  • پالیگان به لطف تراکنش های کم هزینه خود، طیف گسترده ای از پروژه های dApps و DeFi پشتیبانی میکند.

مانتو

  • از مجموعه های خوش بینانه برای ارائه تراکنش های سریع و مقرون به صرفه استفاده می کند.
  • راه حل های کارآمد و ایمن مدیریت داده را ارائه می دهد.
  • به دلیل کاربرد آن در صنایع مختلف شناخته شده است.

فانتوم

  • تضمین نهایی شدن تقریباً فوری و هزینه های کم تراکنش.
  • از یک الگوریتم اجماع منحصر به فرد به نام Lachesis استفاده می کند.
  • به طور گسترده توسط پروژه های DeFi برای سرعت و مقیاس پذیری آن استفاده می شود.

الگوراند

بستری امن و مقیاس پذیر برای برنامه های غیرمتمرکز فراهم می کند.
از مکانیزم اجماع اثبات سهام خالص (PPoS) استفاده می کند و هدف آن حل مشکل سه گانه بلاک چین است.
صنایعی مانند مراقبت های بهداشتی را با فناوری بلاک چین بهبود می بخشد.


استارک نت

  • بر مقیاس‌پذیری و امنیت از طریق اثبات‌های دانش صفر تمرکز می‌کند.
  • dApps را قادر می سازد تا با هزینه کمتر و بازدهی بالاتر کار کنند.
  • یکپارچه با شبکه های بلاک چین موجود ادغام می شود.

استلار

  • پرداخت های بین المللی سریع و مقرون به صرفه را تسهیل می کند.
  • با موسسات مالی شریک می شود تا بتواند بر امور مالی سنتی و بلاک چین پل بزند.
  • به دلیل پلتفرم کاربر پسند خود برای حواله ها و پرداخت های خرد شناخته شده است.

گراف

  • به عنوان یک پروتکل برای جستجوی داده های بلاک چین عمل می کند.
  • از بسیاری از شبکه های بلاک چین و برنامه های DeFi پشتیبانی می کند.
  • بازیابی کارآمد داده ها را برای dApps و قراردادهای هوشمند فعال می کند.

وی چین(VET) بهترین ارزی که می تواند به 1 دلار برسد

وی چین یکی از پروژه هایی با پتانسیل رسیدن به 1 دلار است که به دلیل اصول استفاده قوی و پذیرش رو به رشد مورد توجه قرار گرفته است. در وهله اول، پروژه وی چین به بهبود مدیریت زنجیره تامین و فرآیندهای تجاری کمک می کند و راهی ایمن و شفاف برای ردیابی محصولات از تولید تا تحویل ارائه می کند.

سایت رسمی وی چین
سایت رسمی وی چین

خدمات وی چین در صنایعی که ردیابی شفافیت از اولویت بالایی برخوردار است مانند مواد غذایی و دارویی مفید است. به عنوان مثال، وی چین از تراشه های هوشمند برای جلوگیری از اقلام جعلی برای برندهای لوکس استفاده می کند. همچنین از حسگرهای IoT برای ردیابی مواد غذایی در حین حمل و نقل استفاده می کند. همانطور که در وایت پیپر وی چین توضیح داده شده است، بر وی چین تور (VeChainThor) متکی است، یک بلاک چین لایه 1 که به عنوان یک پلت فرم مقیاس پذیر برای کسب و کارها برای ساخت برنامه های غیرمتمرکز (Dapps) عمل می کند.

نمودار ماهانه قیمت وی چین
نمودار ماهانه قیمت وی چین

وی چین پتانسیل رسیدن به 1 دلار را دارد. این قیمت در بازار گاوی 2021 به بالاترین حد خود یعنی 0.2782 دلار رسید. و ما می توانیم تکرار آن را در بازار صعودی آینده ببینیم. علاوه بر پتانسیل قوی، وی چین در بازار نیز حضور قوی دارد. شراکت موفقی با شرکت هایی مانند BMW، DNV GL، Walmart China، PWC، LVMH و Groupe Renault برقرار کرده است. این مشارکت ها اعتبار آن را افزایش می دهد و قابلیت استفاده آن را در صنایع به نمایش می گذارد. با قیمت فعلی، وی چین باید بیش از 30 برابر برای رسیدن به مرز 1 دلار برسد.

نام و نمادوی چین VET
بلاکچینVeChainThor
صرافی های برتر برای خریدBinance, Coinbase, Gate.io, Kucoin, Bitget 

چرا VeChain را انتخاب کردیم؟

 1️⃣تیم توسعه بسیار فعال است و به بهبود پلتفرم ادامه داده است تا اطمینان حاصل شود که رقابتی باقی می ماند.

 2️⃣سیستم توکن دوگانه وی چین می تواند یک عامل کمک کننده در فشار آن برای خط 1 دلار باشد. وی چین از توکن های VET و VTHO استفاده می کند.

 3️⃣مشارکت وی چین در بازار اعتبار کربن می تواند منجر به افزایش تقاضا برای VET شود زیرا شرکت ها به دنبال متعادل کردن ردپای کربن خود هستند. ( مربوط به اثرات گاز گلخانه ای)

 4️⃣مشارکت وی چین با شرکت های برتر باعث افزایش دید و اعتبار آن می شود. کاربرد آن در صنایعی مانند مراقبت های بهداشتی و لجستیک آن را بسیار ارزشمند می کند.

دوج کوین (DOGE) بهترین میم کوین برای رسیدن به 1 دلار

دوج کوین

دوج کوین در 1 سال گذشته بیش از 60٪ افزایش یافته است، به این معنی که دوباره در سبد خرید سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال است. اما سوال بزرگ این است که آیا قیمت دوج کوین می تواند به 1 دلار برسد؟ هر سرمایه‌گذاری می‌داند که دوج کوین یکی از بهترین میم کوین‌هایی است که در سال 2024 با پتانسیل بالایی خریداری می‌شود. اگر تعداد و قیمت میم کوین‌ها بیشتر شوند، همه چیز دوباره با دوج کوین شروع می‌شود.

نمودار ماهانه قیمت دوج کوین
نمودار ماهانه قیمت دوج کوین

این دلیل خوبی برای هولد دوج کوین است تا زمانی که تارگت 1 دلاری را بزند. دوج کوین بزرگترین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار است. این همه به لطف جامعه قوی آن در کانال رسمی توییتر دوج کوین، گروه دیسکورد و روندهای مطلوب بازار است.


📌اخبار مرتبط: پامپ قیمت دوج کوین علی رغم بازار نزولی با توییتی از ایلان ماسک!


دوج کوین اولین بار در سال 2013 به عنوان یک شوخی شروع شد، اما از آن زمان به یکی از برترین ارزهای دیجیتال با موارد استفاده رو به رشد تبدیل شد. شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه سرمایه گذاران می توانند از دوج کوین برای پرداخت برای تبلیغات در توییتر استفاده کنند. پتانسیل دوج کوین به عنوان یک گزینه ی پرداختی برای توییتر و شرکت تسلا یکی از دلایلی است که ما معتقدیم ممکن است دوج کوین به 1 دلار برسد. اگرچه میم کوین‌ها عمدتاً از تبلیغات استفاده می‌کنند، اما دوج کوین نسبت به دیگر میم کوین ها با حمایت ایلان ماسک جامعه قوی تری دارد. دوج کوین باید بیش از 7 برابر صعود کند تا با قیمت فعلی خود به 1 دلار برسد. 

نام و نماددوج کوین DOGE
بلاکچینبایننس چین
صرافی های برتر برای خریدBinance, Coinbase, Bybit, Kucoin, OKX, MEXC 
ادرس قرارداد0xba2ae424d960c26247dd6c32edc70b295c744c43

چرا دوج کوین را انتخاب کردیم؟

 1️⃣دوج کوین از حمایت گسترده افراد مشهور و توجه رسانه ها برخوردار است. یکی از بزرگترین تأثیرگذاران این پروژه، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس است. توییت ها و نظرات این میلیاردر در مورد دوج کوین به طور تاریخی بر حرکت قیمت دوج کوین تأثیر گذاشته است.

 2️⃣روندها و احساسات بازار به طور بالقوه می تواند دوج کوین را به مرز 1 دلار برساند. با رشد بازار کریپتو، سرمایه گذاران می توانند جایگزین های دیگری را برای رمز ارزهای محبوب مانند بیت کوین و اتریوم انتخاب کنند. دوج کوین با جامعه قوی و حمایت ایلان ماسک می تواند از این روند سود ببرد.

 3️⃣دوج کوین از حمایت قوی جامعه برخوردار است. جامعه دوج کوین نه تنها بزرگ است، بلکه در پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند تویتر و ردیت فعال است.

کاردانو(ADA) آماده رسیدن به 1 دلار با ثبات و مقیاس پذیری بالا

کاردانو(ADA)

یکی دیگر از ارزهای با پتانسیل برای رسیدن به 1 دلار کاردانو است، یک پلت فرم بلاک چین که بر ایجاد یک زیرساخت پایدار و مقیاس پذیر برای توسعه دهندگان تمرکز دارد تا برنامه های غیرمتمرکز و قراردادهای هوشمند را بسازند و اجرا کنند. کاردانو با رویکرد پژوهش محور و تمرکز قوی بر روش های آکادمیک، خود را از سایر پلتفرم های بلاک چین متمایز می کند.

دلایل مختلفی وجود دارد که کاردانو می تواند به مرز 1 دلار برسد. اولاً، کاردانو یک پایه فنی قوی دارد. همانطور که در وایت پیپر کاردانو ذکر شده است، معماری لایه‌ای و مکانیزم اجماع PoS منحصربه‌فرد آن، پایه‌ای قوی و مقیاس‌پذیر برای رشد آینده فراهم می‌کند. همچنین تاکید زیادی بر امنیت و کارایی دارد و آن را به یک پلتفرم جذاب برای توسعه دهندگان تبدیل می کند. بنابراین، فعالیت بیشتر توسعه دهندگان در کاردانو بر قیمت توکن کاردانو تأثیر می گذارد.

نمودار ماهانه قیمت کاردانو
نمودار ماهانه قیمت کاردانو

در مرحله بعد، اکوسیستم در حال گسترش کاردانو احتمالاً می تواند آن را به مرز 1 دلار برساند. فعالیت شبکه در کاردانو افزایش یافته است که نشان دهنده افزایش پذیرش است. داده های دیفای لاما  ارزش کل قفل شده (TVL) بلاک چین را 191.71 میلیون دلار نشان می دهد. اگرچه این رقم به طور قابل توجهی با بالاترین رقم تاریخ خود یعنی 470 میلیون دلار در ماه مارس فاصله دارد، اما دلایل زیادی مبنی بر اینکه اوضاع در حال بهبود است وجود دارد.


📌اخبار مرتبط: آیا کاردانو به دلیل هاردفورک چانگ در آستانه رشد است؟


بازار استیبل کوین کاردانو نیز در حال افزایش است و در حال حاضر 15.6 میلیون دلار است. با راه اندازی بیشتر دیفای و Dapps و جلب توجه در کاردانو، تقاضا برای کاردانو احتمالاً افزایش می یابد و ارزش این توکن را بالا می برد. علاوه بر این، کاردانو چندین مشارکت استراتژیک با سازمان‌ها و دولت‌های سراسر جهان به همراه یک جامعه قوی در توییتر رسمی کاردانو دارد. به عنوان مثال، کاردانو با دولت اتیوپی برای راه‌اندازی یک سیستم شناسایی دانش‌آموز و معلم مبتنی بر بلاک چین شریک شده است. این مشارکت‌ها به دنبال ایجاد پذیرش و ارائه موارد استفاده در دنیای واقعی برای کاردانو هستند.

نام و نمادکاردانو ADA
بلاکچینبایننس چین
صرافی های برتر برای خریدBinance, Coinbase, OKX, Bybit, Bitget 
ادرس قرارداد0x3ee2200efb3400fabb9aacf31297cbdd1d435d47

چرا کاردانو را انتخاب کردیم؟

 1️⃣ارتقاء چانگ هارد فورک کاردانو را به زنجیره ای تحت کنترل جامعه تبدیل می کند و آن را به سمت غیرمتمرکز شدن کامل سوق می دهد. این ارتقا همچنین بر عملکرد کاردانو تأثیر می گذارد و احتمالاً کاربران بیشتری را جذب می کند.

 2️⃣کاردانو از طریق مشارکت با چندین سازمان مانند IBM و دولت اتیوپی، کاربرد واقعی دارد. این مشارکت ها می تواند منجر به افزایش پذیرش و تقاضا برای توکن کاردانو شود.

 3️⃣کاردانو دارای عرضه محدود 45 میلیارد توکن است که در صورت افزایش تقاضا می تواند منجر به افزایش ارزش شود. همانطور که سرمایه گذاران بیشتری کاردانو را هولد میکنند و از آن برای معاملات استفاده می کنند، عرضه محدود می تواند قیمت را بالا ببرد.

پالیگان (MATIC) با همکاری های سطح بالا آماده رسیدن به 1 دلار

پالیگان (MATIC)

پالیگان یکی از راه حل های محبوب مقیاس اتریوم و یک ارز دیجیتال محبوب است. با افزایش تقاضا برای پلتفرم های بلاک چین کارآمد، مقیاس پذیر و مقرون به صرفه، راه حل نوآورانه پالیگان، اکوسیستم قوی، به عنوان ارزی برای رسیدن به مرز 1 دلار قرار می گیرد.

بازار صعودی آینده دلیل خوبی برای انتظار از پالیگان برای رسیدن به ارتفاعات جدید و احتمالاً عبور از مرز 1 دلار است. بالاترین قیمت 2.92 دلاری پالیگان در آخرین بازار صعودی به ثبت رسید. اگرچه پالیگان بیش از 80٪ با بهترین قیمت خود فاصله دارد، اما نشانه هایی وجود دارد که همه چیز برای پالیگان به زودی تغییر می کند.

نمودار ماهانه قیمت پالیگان

 به عنوان مثال، پالیگان اخیراً از بیت کوین و سولانا در فروش NFT پیشی گرفته است. ما انتظار داریم با نزدیک شدن به بازار صعودی شاهد افزایش فعالیت توسعه دهندگان در پالیگان باشیم. پالیگان به مشکلات مقیاس پذیری اتریوم می پردازد و به دلیل سرعت و هزینه پایین آن شناخته شده است. با افزایش نیاز به تراکنش‌های کارآمد و کم‌هزینه، می‌توانیم شاهد پذیرش پروژه‌های بیشتری از پالیگان باشیم که به آن کمک می‌کند تا به مرز ۱ دلار برسد. 

همانطور که در وایت پیپر پالیگان آمده است، این پلتفرم دارای یک اکوسیستم قوی است. از طیف گسترده‌ای از dApps، پروژه‌های دیفای و توکن های غیر قابل تعویض NFT پشتیبانی می‌کند. پلتفرم‌های بزرگی مانند آوه، سوشی سواپ  و اپن سی با پالیگان ادغام شده‌اند و پایگاه‌های کاربری و حجم تراکنش‌های خود را به شبکه آورده‌اند. با ادغام پروژه‌های بیشتر با پالیگان، می‌توانیم شاهد افزایش کاربرد و تقاضای آن باشیم که ارزش توکن متیک را بالا می‌برد.

نام و نمادپالیگان MATIC
بلاکچیناتریوم
صرافی های برتر برای خریدUpbit, Coinbase, Binance, Bybit
ادرس قرارداد0x7D1AfA7B718fb893dB30A3aBc0Cfc608AaCfeBB0

چرا پالیگان را انتخاب کردیم؟

 1️⃣پالیگان دارای یک اکوسیستم دیفای در حال رشد است. در حال حاضر پروژه‌های بیشتری از راه‌حل مقیاس‌بندی پالیگان استفاده می‌کنند.

 2️⃣تمرکز پالیگان بر قابلیت همکاری به آن اجازه می دهد تا با چندین شبکه بلاک چین متصل شود و آن را برای توسعه دهندگان جذاب می کند. این می تواند بر قیمت توکن متیک تأثیر بگذارد.

 3️⃣روند کلی بازار به سمت توکن های غیر قابل تعویض DeFi، NFT ها و راه حل های بلاک چین مقیاس پذیر برای پالیگان مطلوب است.

منتل(MNT) بلاک چین زیر 1 دلار با کارمزد تراکنش کم

منتل(MNT)

منتل یکی از پروژه های بلاک چین با زیرساخت محکم است. منتل یکی از برترین پروژه های رمزنگاری لایه 2 است که بر روی زنجیره اتریوم کار می کند. این بدان معناست که کاربران و توسعه دهندگان منتل می توانند از امنیت اتریوم سود ببرند. منتل یکی از بلاک چین های پر طرفدار بود که در سال 2023 راه اندازی شد. هزینه ها در منتل 80٪ ارزان تر از اتریوم است.

علاوه بر این، منتل می تواند به 500 تراکنش در ثانیه دست یابد که 20 برابر بیشتر از 25 تراکنش در ثانیه اتریوم است. منتل همچنین با ماشین مجازی اتریوم سازگار است، به این معنی که می تواند با اکوسیستم اتریوم تعامل داشته باشد. این باعث جذابیت بیشتر برای توسعه دهندگان می شود.

منتل در حال حاضر با انجمن قوی خود در توییتر با بیش از 770K دنبال کننده با شرکت هایی مانند آربیتروم و آپتیمیزم رقابت می کند. با این حال، علیرغم اینکه منتل یک پروژه جدید است، در حال حاضر در بین 50 ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار قرار گرفته است که نشان دهنده قدرت آن است. علاوه بر این، در آوریل امسال قبل از صعود به بالاترین قیمت خود یعنی 1.51 دلار رسید.

نام و نمادمنتل MNT
بلاکچیناتریوم
صرافی های برتر برای خریدBybit, Kucoin, Upbit, HTX, Kraken
ادرس قرارداد0x3c3a81e81dc49a522a592e7622a7e711c06bf354

چرا منتل را انتخاب کردیم؟

 1️⃣پروژه های لایه 2 مانند منتل تقاضای زیادی دارند. بنابراین، روندها و احساسات بازار می تواند جفت ارز منتل /دلار را به منطقه 1 دلار بازگرداند.

 2️⃣بسیاری از توسعه دهندگان از منتل استفاده می کنند زیرا با ماشین مجازی اتریوم سازگار است.

فانتوم (FTM) ارز بسیار مقیاس پذیر با عرضه بیش از 3 میلیارد توکن

فانتوم

فانتوم یک پلت فرم قرارداد هوشمند مقیاس پذیر برای برنامه های DeFi، سازمانی و رمزنگاری است. تمرکز اصلی فانتوم بهبود سرعت تراکنش است. شبکه منحصر به فرد فانتوم یکی از بزرگترین جذابیت های آن است. فانتوم از یک مکانیسم اجماع منحصر به فرد به نام Lachesis استفاده می کند که یک الگوریتم اجماع تحمل خطای بیزانسی (aBFT) است.

این فناوری فانتوم را قادر می‌سازد تا نزدیک به تارگت نهایی آن یک دلار شود. این به سادگی به این معنی است که فانتوم می تواند تراکنش ها را در چند ثانیه تأیید کند. علاوه بر این، فانتوم همچنین می تواند هزاران تراکنش را در ثانیه پردازش کند. این عملکرد بالا، فانتوم را به گزینه ای جذاب برای توسعه دهندگان و مشاغلی تبدیل می کند که به دنبال راه حل های بلاک چین کارآمد و مقیاس پذیر هستند.

نمودار ماهانه قیمت فانتوم
نمودار ماهانه قیمت فانتوم

بالاترین قیمت فانتوم 3.48 دلار در آخرین دوره صعودی بود. با این حال، قیمت فانتوم از آن زمان تاکنون بیش از 80 درصد سقوط کرده است. اما سوال بزرگ این است که آیا فانتوم می تواند به 1 دلار برسد و احتمالاً از اوج قبلی خود پیشی بگیرد؟ بله، فانتوم اصول درستی برای بازگشت به عقب دارد.

همانطور که در وایت پیپر فانتوم ادعا شده است، فانتوم یک اکوسیستم دیفای قوی دارد. این پروژه ها فانتوم را به عنوان یک پلت فرم نوآورانه قرار می دهند. اکوسیستم آنها شامل مبادلات غیرمتمرکز (DEX)، پلتفرم های وام دهی و استقراضی و پروتکل های دارایی مصنوعی است. موفقیت و گسترش این پروژه های دیفای می تواند تقاضا برای توکن فانتوم (FTM) را افزایش دهد و همچنین ارزش آن را افزایش دهد.

نام و نمادFTM فانتوم
بلاکچیناتریوم
صرافی های برتر برای خریدBinance, OKX, Bybit, Kraken, Kucoin, MEXC
ادرس قرارداد0x4e15361fd6b4bb609fa63c81a2be19d873717870

چرا فانتوم را انتخاب کردیم؟

1️⃣ فانتوم دارای یک اکوسیستم قوی است که شامل پروژه‌ها در بخش‌های مختلف بازار ارزهای دیجیتال است. رشد و گسترش این پروژه ها می تواند منجر به افزایش ارزش قیمت فانتوم شود.

 2️⃣فانتوم یک تیم توسعه قوی دارد که تضمین می کند رقابت بین ارزهای دیجیتال هنوز پا برجاست.

الگورند(ALGO) رمز ارز برتر برای رسیدن به 1 دلار با مشارکت دولتی

الگورند

الگورند یک بلاک چین برتر است که برای ایمن، مقیاس پذیر و غیرمتمرکز طراحی شده است. از مکانیزم اجماع منحصربفرد اثبات سهام (PPoS) استفاده می‌کند که از تراکنش‌های سریع و ایمن با حفظ تمرکززدایی پشتیبانی می‌کند. این فناوری همچنین الگورند را قادر می سازد تا تراکنش ها را در چند ثانیه پردازش کند. توانایی الگورند برای پردازش تراکنش های بزرگ، آن را به یک شبکه متمرکز بر پرداخت تبدیل می کند.

الگوراند همچنین از طیف گسترده ای از برنامه ها، از دیفای و مدیریت زنجیره تامین تا هویت دیجیتال و نشانه گذاری دارایی ها پشتیبانی می کند. بخش مهمی از جذابیت الگوراند تطبیق پذیری آن است که آن را قادر می سازد مجموعه متنوعی از پروژه ها را جذب کند و کاربرد و پذیرش آن را افزایش دهد. بنابراین، با افزایش توسعه دهندگان، تقاضا برای توکن الگورند افزایش می یابد، که می تواند باعث افزایش قیمت شود.

نمودار ماهانه قیمت الگورند
نمودار ماهانه قیمت الگورند

الگورند به 3.28 دلار رسید که بالاترین رکورد آن در سال 2019 است. سوال بزرگ این است که “آیا توکن الگوراند از بالاترین اوج خود گذشته است و آیا می تواند به 1 دلار برسد؟ طبق وایت پیپر الگورند، اصول، اکوسیستم و جامعه مناسبی برای بازیابی کشش و رسیدن به 1 دلار دارد. یک دلیل خوب برای پیش بینی صعود الگورند به 1 دلار، نقش آن در آینده مالی است. الگورند منافع سازمان های مالی و دولت ها در سراسر جهان و همچنین محافل دانشگاهی را تضمین کرده است. ویژگی های الگورند آن را به یک پلتفرم خوب برای برنامه های مالی مانند پرداخت های برون مرزی، پروتکل های وام و استقراض، استیبل کوین ها و ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) تبدیل می کند.

چرا الگوراند را انتخاب کردیم؟

 1️⃣الگوراند به عنوان یک بلاک چین سازگار با مقررات در نظر گرفته می شود. این به اعتبار آن می افزاید و می تواند سرمایه گذارانی را که به دنبال سرمایه گذاری در پروژه ای با روابط قوی با نهادهای نظارتی هستند، جذب کند.

 2️⃣الگوراند شاهد افزایش فعالیت شبکه است و حدود 403 میلیون تراکنش را در سه ماهه اول 2024 ثبت کرده است.

استارکنت(STRK) ارز دیجیتال لایه 2 اماده دستیابی به 1 دلار

استارکنت(STRK)

استارکنت یک راه‌حل مقیاس‌پذیری لایه ۲ اتریوم است که ازالگوریتم اثبات دانش صفر برای ارائه توان عملیاتی بالا و کاهش هزینه‌ها استفاده می‌کند. موارد استفاده استارکنت در سراسر دیفای و فراتر از آن اجرا می شود. از طیف گسترده ای از برنامه های غیرمتمرکز، بازی و پلتفرم های NFT پشتیبانی می کند. این تطبیق پذیری توسعه دهندگان مختلفی را جذب می کند و تقاضای بیشتری برای توکن های استارک ایجاد می کند. همانطور که dApp های بیشتری بر روی استارکنت ساخته می شوند، اکوسیستم رشد می کند و استفاده و ارزش قیمت استارکنت را افزایش می دهد.

استارکنت در فوریه 2024 به بالاترین سطح خود یعنی 3.66 دلار رسید. با این حال، این پروژه برای حفظ فعالیت های شبکه با مشکل مواجه شده و بیش از 87٪ از ارزش خود را از دست داده است. اما آیا استارک نت می تواند پس از جریان نزولی خود بازگردد؟ این پروژه دارای اصول و تیم مناسب برای اطمینان از رقابتی و ارزشمند ماندن آن است. استارک نت اخیراً طبق اسناد گیتهاب برنامه هایی را به اشتراک گذاشته است تا از عوامل هوش مصنوعی (AI) در بلاک چین پشتیبانی کند. این عوامل هوش مصنوعی می توانند به طور مستقل فعالیت های زنجیره ای را برای کاربران انجام دهند، مانند بهینه سازی بازده و تخصیص مجدد پورتفولیوهای آنها.

نام و نماد STRKاستارکنت 
بلاکچیناتریوم
صرافی های برتر برای خریدBinance, OKX, Coinbase, Bybit, Kraken, Bitifinex, HTX
ادرس قرارداد0xCa14007Eff0dB1f8135f4C25B34De49AB0d42766

چرا استارک نت را انتخاب کردیم؟

 1️⃣ما یک بازار صعودی را در سال 2024 پیش‌بینی می‌کنیم. بهبود احساسات بازار اغلب منجر به افزایش قیمت در پروژه‌هایی با اصول بنیادی و پتانسیل خوب می‌شود. استارکنت می تواند از این وضعیت سود ببرد و به 1 دلار برسد.

 2️⃣تقاضا برای ارز های لایه 2 روز به روز افزایش می یابد. افزایش علاقه سرمایه گذاران و توسعه دهندگان می تواند به عنوان تقویت کننده ای برای توکن استارکنت باشد.

استلار (XLM)  زیر 1 دلار با عرضه بیش از 50 میلیارد دلار

استلار (XLM) 

استلار یکی از قدیمی‌ترین پلتفرم‌های بلاک چین با بیش از 750 هزار فالوور در توییتر برای بحث در مورد به‌روزرسانی‌های منظم و تحولات آینده است. این یک پلت فرم غیرمتمرکز است که معاملات کم هزینه را تسهیل می کند. هدف استلار پل زدن بین موسسات مالی سنتی و ارزهای دیجیتال است. ماموریت اصلی آن ارتقاء امور مالی و راحت تر کردن تراکنش های فرامرزی است. استلار شباهت های زیادی با ریپل دارد. با این حال، ریپل بر روی اجازه دادن به موسسات مالی برای جابجایی پول تمرکز می کند، ماموریت استلار خدمت به افراد بدون دخالت بانک است.

نمودار قیمت ماهانه ارز استلار
نمودار قیمت ماهانه ارز استلار

آیا استلار می تواند به 1 دلار برسد؟ اگرچه استلار هرگز از مرز 1 دلار عبور نکرده است، ما معتقدیم که این امر در شرایط مناسب امکان پذیر است. موارد استفاده و برنامه استلار آن را در داخل و خارج از وب 3 ارزشمند می کند. علاوه بر این، استلار نیز موقعیت خوبی برای ایفای نقش در آینده امور مالی دارد. همانطور که افراد بیشتری با تسهیل‌کننده‌های پرداخت وب 3 مانند ریپل و استلار آشنا می‌شوند، احتمالاً شاهد پامپ استلار و رسیدن به قیمت 1 دلار خواهیم بود.

نام و نماداستلار (XLM)
بلاکچیناتریوم
صرافی های برتر برای خریدBybit, Coinbase, Binance, OKX
ادرس قرارداد0xCa14007Eff0dB1f8135f4C25B34De49AB0d42766

چرا استلار را انتخاب کردیم؟

 1️⃣هزینه های کم استلار احتمالاً می تواند منجر به پذیرش بیشتر این ارز شود. ارز استلار می تواند افزایش قیمت داشته باشد زیرا تقاضا برای استلار افزایش یافته است.

 2️⃣استلار با سازمان ها و دولت هایی مانند دولت اوکراین همکاری کرده است. این مشارکت ها نشان می دهد که افراد زیادی از استلار در صنایع مختلف استفاده می کنند.

گرف (GRT) بهترین ارز هوش مصنوعی برای رسیدن به 1 دلار

گرف (GRT)

در نهایت یک آلت کوین هوش مصنوعی را با احتمال یک دلاری شدن در نظر گرفته ایم. پروژه‌هایی که هوش مصنوعی و بلاک چین را با هم ترکیب می‌کنند در حال حاضر تقاضای بالایی دارند و در دوره‌های صعودی بعدی مورد توجه قرار خواهند گرفت. گرف یک پروتکل غیر متمرکز برای جستجوی داده ها از بلاک چین است و به عنوان یکی از برترین آلت کوین های هوش مصنوعی در نظر گرفته می شود. 

به زبان ساده، گرف دسترسی و استفاده از داده های بلاک چین را در برنامه های خود برای توسعه دهندگان آسان تر می کند. از توکن بومی خود، GRT، برای تشویق و پاداش دادن به شرکت‌کنندگانی که در عملیات شبکه مشارکت دارند، استفاده می‌کند. طبق وایت پپیر ارز گرف، توسعه دهندگان می توانند به راحتی داده ها را بدون اتکا به واسطه های متمرکز جستجو کنند. این باعث می شود داده ها به راحتی در دسترس و قابل اعتماد باشند.

آیا ارز گرف می تواند به تارگت 1 دلار برسد؟ بله، می تواند. بالاترین رکورد قبلی آن 2.88 دلار در آخرین دوره صعودی بود. در حالی که بیش از 90 درصد از این ارزش را از دست داده است، تعجب آور نیست که پس از بهبود احساسات بازار شاهد بازگشت آن باشیم. دلایل زیادی برای پیش بینی این موضوع وجود دارد. اول، بسیاری از توسعه دهندگان به خدمات جستجوی داده های ارز گرف متکی هستند. برای مثال، پروتکل‌های دیفای برای بازیابی اطلاعات در زمان واقعی برای فیدهای قیمت، استخرهای نقدینگی و تاریخچه تراکنش‌ها به این سرویس متکی هستند.

پروژه هایی مانند یونی سواپ، آوه و سینتتیکس از گرف برای تقویت رابط کاربری و تجزیه و تحلیل خود استفاده می کنند. علاوه بر این، توکن های غیر قابل تعویض برای نمایه‌سازی وجستجوری داده های مرتبط متکی هستند. این شامل اطلاعات مربوط به مالکیت، تاریخچه تراکنش ها و ویژگی های NFT ها می شود. بنابراین، ارز گرف دارای موارد استفاده کامل در بازار کریپتو است. 

نام و نمادگرف (GRT)
بلاکچیناتریوم
صرافی های برتر برای خریدBinance, OKX, Coinbase, Bybit, Upbit, Kraken, Gate.io
ادرس قرارداد0xc944e90c64b2c07662a292be6244bdf05cda44a7

چرا The Graph را انتخاب کردیم؟

 1️⃣گراف  در بازارهای دیفای و NFT مورد استقبال قرار گرفته است. همچنین توسط سازمان مستقل غیر متمرکز، کاوشگران بلاک چین و دیگران، پذیرفته شده است. این پذیرش رو به رشد می‌تواند توکن گراف را به مرز 1 دلار برساند.

 2️⃣بازار صعودی به نفع پروژه‌های مبتنی بر روایت هوش مصنوعی خواهد بود. ما پیش‌بینی می‌کنیم که بهبود احساسات بازار می‌تواند منجر به تقاضای بیشتر برای خدمات گراف شود. با این حال گراف باید 10 برابر رشد کند تا به 1 دلار برسد. این به احتمال زیاد در رالی گاوی 2024 امکان پذیر است.

چه عواملی پتانسیل یک ارز دیجیتال را برای رسیدن به 1 دلار تعیین می کند؟

عوامل متعددی وجود دارد که پتانسیل یک کوین را برای رسیدن به 1 دلار تعیین می کند. درک این عوامل می تواند به سرمایه گذاران کمک کند تا قبل از سرمایه گذاری تصمیمات هوشمندانه بگیرند و به پتانسیل های یک پروژه دسترسی داشته باشند. در اینجا برخی از عوامل ذکر شده است:

ارزش بازار و عرضه

ارزش بازار و عرضه یک پروژه نقش بزرگی در تصمیم‌گیری اینکه چقدر می‌تواند یک ارز قیمت گذاری شود، بازی می‌کند. ما ارزش بازار را با ضرب قیمت فعلی یک سکه در کل عرضه در گردش آن محاسبه می کنیم. کوین هایی با عرضه کم در گردش شانس بیشتری برای رسیدن به 1 دلار دارند زیرا هر سکه سهم بیشتری از کل بازار را نشان می‌دهد.

 برعکس، کوین هایی که عرضه زیادی دارند ممکن است برای رسیدن به 1 دلار به رشد قابل توجهی در بازار نیاز داشته باشند و این امر چالش‌برانگیزتر است. ارزش بازار نیز بر احساسات و ادراک سرمایه گذاران از یک پروژه تأثیر می گذارد. سرمایه گذاران اغلب پروژه هایی با ارزش بازار بالاتر را دارای تقاضا و پتانسیل بالا می دانند. پروژه های رمزنگاری با ارزش های پایین تر به راحتی تحت تأثیر نوسانات بازار قرار می گیرند.

اصول فاندامنتال مفید و کاربرد

قطعا میدانید که یک سکه بی ارزش و بدون فاندامنتال به جایی نمی رسد. این به سادگی به این معنی است که یک سکه بدون داشتن فاندامنتال قوی برای افزایش قیمت مشکل دارد. کاربرد و موارد استفاده یک پروژه می تواند بر پتانسیل آن برای رسیدن به 1 دلار تأثیر بگذارد. پروژه‌هایی با کاربردهای دنیای واقعی مانند توانمندسازی برنامه‌های غیرمتمرکز، حمایت از قراردادهای هوشمند، تسهیل پرداخت‌های فرامرزی، احتمال بیشتری برای پذیرش بیشتر دارند. و پذیرش بیشتر به معنای ارزش بالاتر برای سکه است.

 فناوری و نوآوری

فناوری پشت یک کوین نقش مهمی در تصمیم گیری تا چه حد از نظر قیمت دارد بازی می کند. پروژه هایی با فناوری پیشرفته که امنیت، مقیاس پذیری و کارایی را ارائه می دهند می توانند کاربران و توسعه دهندگان بیشتری را جذب کنند. برای مثال، پروژه‌هایی که از مکانیسم اجماع اثبات سهام (POS) یا اثبات دانش صفر استفاده می‌کنند، اغلب مزایای قابل‌توجهی نسبت به فناوری‌های قدیمی‌تر دارند. این امر اعتماد سرمایه گذاران را افزایش می دهد و می تواند منجر به افزایش قیمت شود.

نرخ پذیرش

پروژه هایی با فعالیت های شبکه بالا و نرخ پذیرش احتمال بیشتری دارد که سریعتر به تارگت 1 دلار برسند. هر چه پروژه ها و توسعه دهندگان بیشتر از یک پلت فرم استفاده می کنند، شبکه آن ارزشمندتر می شود. بنابراین، افزایش پذیرش اغلب منجر به تقاضا و نقدینگی بیشتر می شود که به معنای ارزش بالاتر برای توکن ها است. پروژه هایی که با موفقیت یک جامعه قوی ایجاد می کنند، به احتمال زیاد به نقاط عطفی مانند رسیدن به 1 دلار دست می یابند.

مشارکت ها و تعاملات استراتژیک

مشارکت و تعامل اغلب جذابیت پروژه را افزایش می دهد. پروژه هایی که با موسسات مالی برتر، دولت ها و سایر پروژه های بلاک چین همکاری می کنند، اغلب دامنه و کاربرد خود را گسترش می دهند. مشارکت های قوی اغلب منجر به افزایش دید، پذیرش و قیمت های بالاتر می شود.

روندها و احساسات بازار

احساسات نقش بزرگی در تا جایی که یک سکه می تواند پیش برود بازی می کند. اگر احساسات بازار خوب باشد، پروژه ها عملکرد قوی تری دارند و به اهداف خود می رسند. برای مثال، رسیدن پروژه ها به 1 دلار در یک دوره صعودی آسان تر از یک بازار نزولی است. احساسات صعودی می تواند قیمت ها را افزایش دهد. به طور مشابه، اخبار منفی یا نگرانی های نظارتی می تواند قیمت یک توکن را پایین بیاورد.

جمع بندی

رسیدن به 1 دلار یک نقطه عطف مهم برای هر ارز دیجیتال است. این مقاله 10 ارز دیجیتال با پتانسیل رسیدن به 1 دلار را به صورت جامع بررسی کرده است. ما همچنین دلایلی را بیان کردیم که چرا این پروژه ها می توانند به تارگت 1 دلاری برسند. با این حال، ارزهای دیجیتال دارایی های پر ریسک هستند. بنابراین مهم است که خطرات موجود در سرمایه گذاری های کریپتو را درک کنید و ارزهایی را که مطابق با سرمایه و شخصیت ریسک پذیر شما هستند شناسایی کنید.

کدام ارز دیجیتال برای رسیدن به 1 دلار بهترین موقعیت را دارد؟

تعیین ارز دیجیتالی با بیشترین پتانسیل برای رسیدن به 1 دلار شامل تجزیه و تحلیل نرخ پذیرش، به‌روزرسانی‌های اخیر، شرایط بازار، پشتیبانی جامعه، مشارکت‌ها و قیمت فعلی است. بر اساس این عوامل، در صورت بهبود شرایط بازار، منتل ، پالیگان و کاردانو به احتمال زیاد در سال 2024 به 1 دلار خواهند رسید.

کدام میم کوین می تواند به 1 دلار برسد؟

دوج کوین بهترین میم کوین با بیشترین پتانسیل برای رسیدن به 1 دلار است. گذشته از اینکه دوج کوین بزرگترین میم کوین از نظر ارزش بازار است، کاربرد بیشتری نسبت به سایر سکه های میم دارد. برخی از موارد استفاده آن شامل استفاده برای پرداخت و همچنین کمک های مالی است. علاوه بر این، دوج کوین یک جامعه فعال در رسانه های اجتماعی دارد که به پروژه کمک می کند تا در کانون توجه بماند. دوج کوین همچنین توجه افراد مشهور و تأثیرگذار مانند ایلان ماسک را به خود جلب کرده است. این عوامل در میان بسیاری دیگر، دوج کوین را به عنوان یک میم کوین با پتانسیل رسیدن به 1 دلار قرار می دهد.

چگونه می توان پیش بینی کرد که کدام ارز دیجیتال به 1 دلار می رسد؟

هنگام پیش‌بینی پتانسیل یک سکه برای رسیدن به 1 دلار، عوامل متعددی باید در نظر گرفته شود. برخی از این عوامل عبارتند از ارزش بازار، نرخ پذیرش، فناوری، مشارکت، احساسات بازار و موارد استفاده. پروژه هایی با موارد استفاده گسترده به احتمال زیاد مورد پذیرش قرار می گیرند، که می تواند منجر به افزایش قیمت شود.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
حامد
حامد
3 روز قبل

در حالا حاضر کدوم ارز ها یک دلاری هستن

حامد
حامد
3 روز قبل

از کجا بفهمیم کدوم ارز دیجیتال 1 دلاری میشه؟