4 ارز برتر هفته که پامپ میشوند

واچ لیست ( 23 مهر) ارزهای دیجیتالی که این هفته پامپ میشوند!

به نظر می‌رسد رشد محدود بیت‌کوین همچنان ادامه خواهد داشت، اما آلت کوین ها در واچ لیست این هفته ممکن است در روزهای آینده افزایش یابند. بیت کوین در هفته بهبود یافت، اما خریداران برای حفظ سطوح بالاتر همچنان تلاش می کنند. خرید در کف قیمت و فروش در رالی نشان دهنده شکل گیری یک محدوده بی روند برای بیت کوین در کوتاه مدت است. با این حال در این مقاله احتمال پامپ قیمت ارزهای برتر هفته را از منظر تکنیکال بررسی میکنیم.

احتمال رشد قیمت بیت کوین

بیت کوین

بیت کوین در 11 اکتبر از میانگین متحرک نمایی 20 روزه (62119 دلار) عبور کرد، اما گاوها نتوانستند قیمت را به مقاومت سقف 65000 دلار برسانند. فروشندگان در تلاش هستند تا قیمت را به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه برسانند. اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، جفت ارز BTC/USDT می تواند به میانگین متحرک ساده 50 روزه (60727 دلار) سقوط کند. منطقه حمایتی بین SMA 50 روزه و 60000 دلار برای گاوها برای دفاع بسیار مهم است زیرا شکستن زیر آن می تواند باعث افت قیمت تا 57500 دلار شود.

نمودار روزانه قیمت بیت کوین
نمودار روزانه قیمت بیت کوین

برخلاف این فرض، اگر قیمت با قدرت از میانگین متحرک نمایی 20 روزه بازگردد، نشان می دهد که گاوها بیت کوین را در کف قیمت می خرند. سپس این جفت ارز می تواند تا 66500 دلار افزایش یابد. این سطح ممکن است دوباره چالش جدی ایجاد کند، اما اگر گاوها قدرت را به دست بگیرند، حرکت صعودی می تواند به 70000 دلار برسد.

نمودار 4 ساعته نشان می دهد که قیمت از خط مقاومت الگوی کانال نزولی کاهش یافته است اما همچنان حمایت می شود. اگر قیمت از میانگین‌های متحرک افزایش یابد، گاوها سعی می‌کنند این جفت ارز را به بالای کانال ببرند و یک رالی را تا 65000 دلار آغاز کنند.

نمودار 4 ساعته قیمت بیت کوین
نمودار 4 ساعته قیمت بیت کوین

برعکس، اگر قیمت شکسته شود و زیر میانگین‌های متحرک باقی بماند، نشان‌دهنده این است که این جفت ارز ممکن است برای مدتی بیشتر در داخل کانال نوسان کند. سپس این جفت ارز به 60000 دلار کاهش می یابد.

بررسی پامپ قیمت ارز سوی (SUI)

 ارز سوی (SUI)

ارز سوی با افت 2.24 دلاری از متحرک نمایی 20 روزه (1.82 دلار) در 11 اکتبر بازگشت و از مقاومت 2.18 دلار در 12 اکتبر گذشت. گاوها اگر بتوانند افزایش قیمت را نگه دارند، جفت ارز SUI/USDT ممکن است متحرک نمایی 20 روزه را به عنوان سطح مقاومت در نظر بگیرد، که همچنان حمایت مهمی است که باید در نظر گرفت. شکستن زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه می تواند یک اصلاح عمیق تر به 1.60 دلار را آغاز کند.

نمودار روزانه ارز سوی
نمودار روزانه ارز سوی

برعکس، اگر قیمت بر مبنای بسته شدن بالای 2.18 دلار باقی بماند، نشان می‌دهد که گاوها در تلاش هستند تا سطح مقاومت را به سطح حمایت برگردانند. این می تواند مرحله بعدی روند صعودی را به 2.50 دلار و پس از آن به 3 دلار آغاز کند. سطح 2.18 دلار احتمالا شاهد کشمکش سختی بین گاوها و خرس ها خواهد بود. اگر قیمت به کمتر از 2.18 دلار برسد، اما از 20-EMA بازگردد، نشان می‌دهد که خریداران ارز سوی را در کف قیمت می خرند.

نمودار 4 ساعته ارز سوی
نمودار 4 ساعته ارز سوی

این امر احتمال شکست صعودی و از سرگیری روند صعودی را افزایش می دهد. از طرف دیگر، اگر قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه برود، نشان می‌دهد که تریدرهای کوتاه‌مدت سود خود را از دست دادند. سپس ممکن است جفت ارز به خط روند صعودی سقوط کند. شکست زیر این سطح حمایت میتواند جفت  ارز را به 1.60 دلار برساند.

افزایش قیمت آپتوس (APT)

 آپتوس (APT)

حرکت صعودی آپتوس با کاهش 10.09 دلاری با فروش نزدیک به مقاومت سقف یعنی 10.50 دلار مواجه است، که نشان می دهد خرس ها در سطوح بالاتر فعال می مانند. خریداران باید قیمت را بالای 9.50 دلار برسانند تا شکست صعودی احتمال دستیابی به تارگت 10.50 دلار را فراهم کند. اگر آنها این کار را انجام دهند، جفت ارز APT/USDT می تواند به سمت 14.50 دلار افزایش یابد، جایی که کسب سود از روند قیمت آپتوس شروع میشود.

نمودار روزانه قیمت آپتوس
نمودار روزانه قیمت آپتوس

از جنبه نزولی، اگر قیمت به زیر 9.50 دلار برسد، این جفت ارز ممکن است تا EMA 20 روزه (8.48 دلار) کاهش یابد. یک جهش قوی از میانگین متحرک نمایی 20 روزه می تواند شاهد تلاش دیگری برای بالا بردن این جفت ارز به بالای 10.50 دلار باشد، اما شکستن زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه نشان می دهد که خرس ها در حال تلاش برای بازگشت هستند.

نمودار 4 ساعته نشان می دهد که خرس ها در حال تلاش هستند. برای محافظت از سطح 10.50 دلار، نکته مثبت جزئی این است که گاوها هنوز به کلی کناره گیری نکردند. این نشان می‌دهد که خریداران پیش‌بینی می‌کنند که این جفت ارز به سطوح بالاتر برسد. شکستن و بسته شدن بالای 10.50 دلار می تواند مسیر رالی را تا 12 دلار باز کند.

نمودار 4 ساعته قیمت آپتوس
نمودار 4 ساعته قیمت آپتوس

در عوض، اگر قیمت کاهش یابد و به زیر 20-EMA برسد، نشان می‌دهد که گاوها تسلیم شده‌اند و ضرر کرده اند. این ممکن است جفت ارز را به 50-SMA برساند.

تحلیل تکنیکال بیت تنسور (TAO)

بیت تنسور (TAO)

بیت تنسور علیرغم افت 653.63 دلاری در چند روز گذشته روند صعودی داشته است. خرس‌ها سعی کردند قیمت را به زیر سطح شکست 530 دلار برسانند، اما گاوها موضع خود را حفظ کردند. فروشندگان در تلاشند تا حرکت صعودی را در 680 دلار متوقف کنند، اما اگر گاوها عقب نشینی نکنند، احتمال شکست صعودی افزایش می‌یابد. سپس جفت ارز TAO/USDT می تواند به مقاومت سقف در 760 دلار برسد.

نمودار روزانه قیمت بیت تنسور
نمودار روزانه قیمت بیت تنسور

اگرچه میانگین های متحرک صعودی نشان دهنده مزیت برای خریداران است، اما واگرایی منفی در RSI سیگنال تضعیف حرکت است. اگر قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه (560 دلار) برسد، این جفت ارز ممکن است تا 489 دلار سقوط کند.

نمودار 4 ساعته با شکل گیری یک الگوی کنج، روند نزولی را نشان داده است. اگر قیمت به زیر میانگین های متحرک سقوط کند، خرس ها سعی خواهند کرد این جفت ارز را به زیر خط حمایت بکشند. در این صورت، جفت ارز ممکن است تا 489 دلار و متعاقباً به هدف الگوی 433 دلار کاهش یابد.

نمودار 4 ساعته قیمت بیت تنسور
نمودار 4 ساعته قیمت بیت تنسور

برعکس، اگر قیمت از میانگین های متحرک بازگردد، احتمال شکست بالای خط مقاومت را افزایش می دهد. شکست الگوی نزولی یک نشانه صعودی است و این می تواند رالی را تا 760 دلار آغاز کند.

روند قیمت داگ ویف هت (WIF)

 داگ ویف هت (WIF)

داگ ویف هت با افت 2.80 دلاری با موفقیت مجدداً سطح شکست را در 10 اکتبر آزمایش کرد که نشان‌دهنده تغییر در روند کوتاه‌مدت است. خرس‌ها در تلاش هستند تا حرکت صعودی را در 2.89 دلار متوقف کنند، اما احتمالاً قیمت از این سطح عبور می‌کند. اگر خریداران قیمت را بالای 2.89 دلار حفظ کنند، جفت ارز WIF/USDT می تواند تا 3.58 دلار و در نهایت به 4 دلار افزایش یابد.

نمودار روزانه داگ ویف هت
نمودار روزانه داگ ویف هت

سطح مهمی که باید در جهت نزولی آن را در نظر داشت، متحرک نمایی 20 روزه (2.34 دلار) است. بسته شدن به زیر این سطح اولین نکته برای نشان دادن ضرر گاوها خواهد بود. سپس این جفت ارز ممکن است به SMA 50 روزه (1.90 دلار) سقوط کند.

هر دو میانگین متحرک در نمودار 4 ساعته شیب دار هستند و RSI در منطقه مثبت قرار دارد که نشان می دهد گاوها دارای قدرت جزیی هستند. اگر خریداران قیمت را به بالای 2.89 دلار برسانند، جفت ارز می تواند به خط مقاومت نزدیک به 3.1 دلار برسد. این سطح احتمالاً فروش گسترده را به خود جلب می کند، اما اگر قدرت گاوها ادامه پیدا کنند، جفت ارز ممکن است شتاب بیشتری بگیرد و تا 3.58 دلار افزایش یابد.

اگر قیمت همچنان به روند نزولی خود ادامه دهد و به زیر 20-EMA برسد، این دیدگاه مثبت در کوتاه مدت باطل خواهد شد. سپس ممکن است جفت ارز به سطح حمایت در جهت کانال  نزولی سقوط کند.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
عماد
عماد
3 روز قبل

بعد از سپتامبر بیشتر ارز ها دوباره روند صعودی داشتن اوضاع بازار قراره بهتر بشه 🙂